Segmentarea Pieței

Extras din referat Cum descarc?

Segmentarea pietei - divizarea pietei relevante in grupuri relativ omogene de consumatori, avand nevoi si dorinte similare.
Segment de piata - un grup de consumatori care are un comportament relativ omogen in raport cu un produs sau un grup de produse.
Criterii de segmentare:
A.  Caracteristici ale individului sau ale familiei
- demografice:
-sex
-varsta
-marimea familiei
- 
- psihografice
-interese
-opinii
-aspiratii
- 
- Localizare geografica
-tara
-regiune
-cartier
B. Caracteristici privind modul de folosire
- utilizarea produsului
-intensa
-slaba
- loialitate fata de marca
-puternica
-moderata
-slaba
- mod de utilizare
-combinatii de produse folosite impreuna
- situatia utilizarii
-in fiecare zi
-ocazii speciale
-moment din zi
C. Caracteristici ale mixului de marketing
- plaja de preturi
- mijlocul de promovare
- atribute ale produsului
- distributia
O companie isi segmenteaza piata astfel incat sa raspunda mai bine cerintelor clientilor potentiali. Chiar si companiile nonprofit isi segmenteaza piata pentru satisfacerea cat mai deplina a clientilor potentiali


Fisiere in arhiva (1):

  • Segmentarea Pietei.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!