Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii

Referat
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 3203
Mărime: 45.02KB (arhivat)
Publicat de: Luca Toma
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Adriana Florea

Extras din referat

Capitolul 1 Prezentarea firmei

S.C. APOPI & BLUMEN S.R.L. este o societate cu capital integral românesc, ce activează în domeniul gazelor naturale şi a luat fiinţă la data de 01.04.1993, fiind înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J22/961/1993. În baza certificatului de înregistrare fiscală în data de 24.03.2004, societăţii comerciale i s-a atribuit codul unic de înregistrare R 5386728..

Societatea îşi are sediul în oraşul Iaşi, strada Cuza Vodă nr. 56, judeţul Iaşi, telefon 0232/212269, telefax 0232/212269. Persoană juridică română, S.C. APOPI & BLUMEN S.R.L. este o societate cu răspundere limitată şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legile române şi cu statutul propriu, care este parte integrantă a contractului de societate.

Iniţial, sediul societăţii a fost în Iaşi, strada Sf. Atanasie nr. 4, conform statutului şi contractului de societate. Asociaţii au convenit ca societatea să aibă un capital de 200 lei, aport în numerar. Capitalul social a fost repartizat în 20 părţi sociale, în valoare de 10 lei fiecare, fiind atribuit în întregime celor doi asociaţi, în mod egal.

Pe data de 23.06.2004, în conformitate cu dispoziţiile art. 199 din Legea nr. 31/1990, republicată şi a O.U.G nr. 76/2001, republicată, a fost întocmit un act adiţional prin care asociaţii firmei au hotărât modificarea statutului şi contractului de societate. Acest act s-a încheiat în cinci exemplare şi face parte integrantă din statutul şi contractul de societate a S.C. APOPI & BLUMEN S.R.L. Astfel, capitalul societăţii se modifică de la 200 lei la 50.000 lei, ca urmare a majorării acestuia cu suma de 49.800 lei, aport în numerar depuşi în contul de capital social al societăţii. În urma acestor modificări, fiecărui asociat îi revin câte 2500 părţi sociale, în valoare de 10 lei fiecare. De asemenea, sediul social al firmei se schimbă în strada Cuza Vodă nr. 56.

Domeniul de activitate al societăţii APOPI & BLUMEN S.R.L. este reprezentat de: prestarea de SERVICII. Iniţial, obiectul principal de activitate al societătii a fost: lucrări de instalaţii şi izolaţii, respectiv lucrări de instalaţii sanitare şi de încălzire centrală şi de montaj de echipamente şi utilaje tehnologice la clădiri şi construcţii inginereşti.

În urma modificării statutului şi contractului de societate, a fost schimbată activitatea principală în producţia gazelor; distribuţia combustibililor gazoşi prin conducte, respectiv distribuţia şi comercializarea combustibililor gazoşi, prin conducte.

De asemenea, s-a hotărât extinderea obiectului de activitate cu producţia de rezervoare, cisterne şi containere metalice; producţia de radiatoare şi cazane pentru încălzire centrală (producţia de rezervoare, cisterne şi containere metalice, producţia de radiatoare şi cazane pentru încălzire centrală), producţia de echipamente de măsură, reglare şi control pentru procese industriale, producţia de aparatură şi instrumente de măsură, verificare şi control (cu excepţia echipamentelor de măsură, reglare şi control pentru procesele industriale), construcţii de clădiri sau părţi ale acestora; geniu civil, activităţi de testări şi analize tehnice (măsurare gaze naturale).

În prezent, S.C. APOPI & BLUMEN S.R.L. asigură servicii de execuţie conducte de transport al gazelor naturale, proiectare şi execuţie instalaţii de gaz pe oţel şi polietilenă, instalare reţele termice, service autorizat ISCIR. De asemenea, societatea distribuie centrale termice murale şi de pardoseală cu tiraj natural sau forţat, materiale şi accesorii pentru lucrările de instalaţii.

Principalul obiectiv al firmei este de a furniza produse şi servicii de cea mai înaltă calitate, respectând atât nevoile şi solicitările clienţilor actuali şi viitori ai firmei, cât şi prevederile legale în vigoare. Firma oferă produse şi servicii nu numai consumatorilor industriali, cât şi celor casnici.

Viziunea societăţii este de a ocupa şi menţine o poziţie de lider pe piaţă în condiţii de competivitate sub aspectul preţului, termenelor şi performanţelor obţinute .

Obiectivul strategic privind politica de calitate a S.C. APOPI & BLUMEN S.R.L. este de a realiza şi menţine o reputaţie de calitate, bazată pe o atitudine loială şi profesională a fiecărui angajat faţă de firmă. Fiecare produs, lucrare şi serviciu trebuie să constituie o recomandare pentru firmă şi o bază de referinţă pentru clienţii săi. .

În ceea ce priveşte politica de calitate a firmei, aceasta impune realizarea produselor şi serviciilor de calitate pentru îndeplinirea în totalitate a cerinţelor clienţilor săi, în vederea atingerii satisfacerii acestora.

Firma APOPI & BLUMEN S.R.L. are un potenţial uman de 58 persoane. Starea de spirit a personalului este bună, în sensul interesului acestuia faţă de activitatea şi problemele societăţii comerciale.

Capitolul 2 Conflicte la locul de muncă

Pentru fiecare dintre noi, jobul reprezintă o parte importantă a vieţii de zi cu zi. Mai ales ca îi alocam mai mult de jumatate din timpul nostru. Oricat ne-am dori ca jobul pe care îl avem să fie unul perfect, este inevitabil ca la un moment dat să fii chiar tu protagonista unui conflict la locul de muncă. Micile discuţii în contradictoriu, diferenţele de caracter dintre oameni sau nemulţumirile legate de anumite task-uri pot lua o turnură diferită.

Conflictul este omniprezent pentru că traim într-o lume din ce în ce mai diversă si mai complexă, pentru ca munca managerială înseamna lucrul cu oamenii. Cu toate aceste neajunsuri, trebuie sa recunoaştem faptul ca lipsa conflictelor poate cauza apatia, imobilismul şi inadaptarea firmei la provocările schimbării. Totul este ca starea conflictuală, să nu depăşească punctul optim, deoarece performanţele scad o dată cu amplificarea stării conflictuale.

Preview document

Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 1
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 2
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 3
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 4
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 5
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 6
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 7
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 8
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 9
Rezolvarea Conflictelor între Angajați într-o Organizație de Servicii - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Rezolvarea Conflictelor intre Angajati intr-o Organizatie de Servicii.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Conflictelor

1. Aspecte generale privind notiunea de conflict Dacă te voi accepta aşa cum eşti, te voi înrăutăţi; oricum, dacă te tratez aşa cum eşti, de...

Analiza Conflictelor în Organizație

INTRODUCERE Prin intermediul prezentei lucrări am încercat să evidenţiez importanţa rolului conflictelor în organizaţie. cu el/ea. Totuşi, după...

Studiu de caz - conflictul organizațional

1. Aspecte teoretice privind conflictul organizaţional Definiţie Comportamentul este un proces extrem de important şi de prezent în viaţa...

Managementul Conflictelor

Managementul Conflictului I. Definire şi cauze 1.1. Definiţia conflictului: Conflictul este o formă de opoziţie centrată pe adversar, bazată...

Conflictul în Organizație

INTRODUCERE Conflictul este un fenomen omniprezent al vieţii noastre. Ne întâlnim cu el zi de zi, în diversele noastre interacţiuni cu mediul care...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Conflictul la Locul de Munca

Jumatate dintre contractele de munca ce se desfac, la initiativa angajatului sau a angajatorului, au la baza un conflict. Pe lânga pierderea...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Managementul carierei în cadrul organizațiilor - studiu de caz la Orange

CAPITOLUL I. ASPECTE INTRODUCTIVE PRIVIND CARIERA ÎN CADRUL ORGANIZAȚIILOR I.1. Consideraţii generale Managementul resurselor umane ca oricare...

Program de Monitorizare a Climatului Etic la Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorilor

1.Introducere Etica în organizaţie Etica este acea ramură a filozofiei, care se intreabă cum ar trebui să ne comportăm în relaţiile cu ceilalţi,...

Etica și Profesionalismul în Afaceri

CAP. I. PROFESIONALISMUL - COMPONENTĂ DE BAZĂ A ETICII ÎN AFACERI Profesionalismul este socotit o ideologie relevantă pentru cei care lucrează în...

Portofoliu la Management CTS Orange România

1.Descrierea firmei si sloganul In anul 2000 France Telecom a achizitionat Orange de le Mannesmann si a reunit toate activitatile sale in domeniul...

Riscurile mediului intern și extern ale organizației SA Apă-Canal Chișinău

Introducere Informaţia, în special cea de natură economică este elementul indispensabil al progresului, indiferent de domeniul de activitate. În...

Plan de Afaceri - L'Image

Raport de management 1. Rezumat L`IMAGE este o societate comerciala cu raspundere limitata care are activitatea axata pe productia si...

Analiza Stării Conflictuale din Ocolul Silvic Vama și Impactul asupra Performanțelor Manageriale

INTRODUCERE Am ales sa fac practica la aceasta organizatie, Ocolul Silvic Vama, deoarece am recunoscut mereu ca padurile reprezinta una dintre...

Strategii și Tactici Utilizate în Negocierea Contractului Colectiv de Munca

Negocierea colectivă este un domeniu vast şi complicat, iar negocierea în cadrul sectorului public prezintă propriile probleme speciale. Deşi o...

Ai nevoie de altceva?