Proiectarea Sistemului Informational al Compartimentului Financiar Contabil SC Ferma Nordic SRL

Cuprins referat Cum descarc?

I.IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 3
1.1.MISIUNEA FIRMEI
1.2. OBIECTIVELE FIRMEI
1.3. STRATEGII INFORMATIONALE 
1.4. STRUCTURA ORGANIZATORICA
1.5. DESCRIEREA ACTIVITATII
II. DETERMINAREA CERINTELOR INFORMATIONALE ALE NOULUI SISTEM 7
2.1.DIAGNOSTICAREA SISTEMULUI INFORMATIONAL EXISTENT IN CADRUL COMPARTIMENTULUI ANALIZAT 
2.1.1.CHESTIONAR ADRESAT MANAGERULUI FIRMEI
2.1.2.CHESTIONAR ADRESAT PERSONALULUI FIRMEI
2.2.DIAGRAMA DE RELATII
2.3.ANALIZA CRITICA A SITUATIEI EXISTENTE
2.4. GRILA DE EVALUARE A CRITERIILOR PRIVIND CALITATEA SISTEMULUI INFORMATIONAL
2.5.PROPUNERI DE IMBUNATATIRE A STRUCTURII, FUNCTIONARII SI CONTROLULUI SISTEMULUI INFORMATIONAL
III.PROIECTAREA NOULUI SISTEM INFORMATIONAL 19
3.1.DEFINIREA PRINCIPALELOR CENTRE DE DECIZIE
3.2.LISTA INFORMATIILOR FINALE
3.3.LISTA INFORMATIILOR PRIMARE
3.4.ELIMINAREA DISFUNCTIONALITATILOR STABILITE IN ANALIZA DIAGNOSTIC
IV. IMPLEMENTAREA NOULUI SISTEM INFORMATIONAL 36
4.1.ETAPELE DE IMPLEMENTARE
4.2.GRAFICUL GANTT


Extras din referat Cum descarc?

Cap.I. Identificarea beneficiarului proiectului
1.1. Misiunea, obiectivele si strategia informationala a firmei.
Misiunea firmei:
Ne dorim sa venim pe piata cu o gama de produse mai calitative si mai naturale, fara aditivi alimentari.
Obiective:
In calitate de IMM, in faza de dezvoltare, obiectivele companiei sunt 2:
-Consolidarea marcii FERMA NORDIC, nu a unui singur produs
-Cresterea afinitatii si influentarea comportamentului de consum fata de marca FERMA NORDIC
Principalele obiective ale campaniei sunt ruperea legaturii imediate care se face intre Salamul cu sunca si Ferma Nordic si cresterea vanzarilor cu 30%. 
Unul dintre cele mai importante obiective fixate pentru perioada urmatoare vizeaza trecerea integrala a productiei spre mezeluri ambalate, care sa creeze o siguranta mai mare a produsului.
Departamentul comercial
Departamentul marketing
Departamentul productie
Departamentul resurse umane
Birou manager
Departamentul contabil 3
Toate calculatoarele din firma sunt legate intre ele printr-o retea interna pentru o mai buna comunicare intre departamente.De asemenea sunt conectate si la Internet
La departamentul financiar-contabil se foloseste sistemul de operare Windows XP , baza de date se inregistreaza cu ajutorul programului Excel, Access, iar pentru incheierea contractelor si alte redactari se utilizeaza Word si Fox.
Cei de la proiectare folosesc softuri ca AutoCad , Catia sau Corel. Aceste programe confera utilizatorului posibilitatea realizarii proiectelor in curs de desfasurare, in special pentru proiectarea etichetelor, ambalajelor, etc.
Fiecarui departament sau birou din firma ii este atasata cate o imprimanta laser de retea:Canon sau HP.
1.2.Scurta descriere a organizarii firmei (structura organizatorica, metoda de conducere folosita, profitul, modul de organizare si desfasurare a activitatii etc.). Descrierea activitatii in cadrul compartimentului supus studiului.
Activitatea firmei S.C Ferma Nordic S.R.L. Botosani a inceput in 2001 in Botosani, str. Catamarasti Deal, nr. 101 si are ca obiect de activitate sacrificarea bovinelor si ovinelor, vanzarea carnii in intr-un magazin propriu de desfacere si prin intermediul contractelor de colaborare cu unele supermarket-uri.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Sistemului Informational al Compartimentului Financiar Contabil SC Ferma Nordic SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!