Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1560
Mărime: 10.70KB (arhivat)
Publicat de: Casian Costache
Puncte necesare: 5

Extras din referat

1.1. Denumirea societăţii

Denumirea societăţii este : Institutul de Marketing şi Sondaje - IMAS S.A.

În toate facturile, anunţurile, publicaţiile şi celelalte acte emise de societate, denumirea societăţii va fi precedată sau urmată de cuvintele "Societate pe acţiuni" sau de sigla S.A., de capitalul social, numărul de înmatriculare în registrul comerţului şi de sediul social.

1.2. Forma juridică

IMAS Marketing şi Sondaje este o entitate juridica română, din momentul înmatriculării ei în registrul comerţului sub nr. J40/3574/17.02.1992 având codul fiscal R447788 (Legea nr. 15/1990 şi Legea nr. 31/1990 – republicată) cu forma juridică a societăţii pe acţiuni, constituită fără subscripţie publică (constituirea simultană). Ea se constituie şi funcţionează în conformitate cu contractul de societate şi prezentul statut, cu respectarea legilor şi reglementărilor în vigoare în România, aplicabile societăţilor comerciale pe acţiuni.

Ca persoană juridică, societatea este titulară de drepturi şi obligaţii şi apare în procese în nume propriu. Ca societate pe acţiuni, răspunde faţă de terţi cu întregul său patrimoniu, iar acţionarii răspund în limitele aportului vărsat de capital social.

Capitalul social al societăţii comerciale este constituit din 1.782.869 de acţiuni la valoarea nominala de 1.000 lei, deci un capital social în suma de 1.782.869 RON.

1.3. Sediul societăţii

Sediul social se află pe nr. 136, Sector 6. Sediul social poate fi mutat la o altă adresă din Bucureşti sau dintr-un alt oraş din România, prin hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor, cu îndeplinirea formalităţilor legale. Societatea poate înfiinţa sucursale, filiale, birouri, sau agenţii in alte localităţi din România sau în străinătate, prin hotărârea adunării generale şi in condiţiile legii.

Punctul de lucru: Str. Sf. Apostoli nr. 44, Sector 5, declarat la AF Sector 6 sub nr. 62640/21.02.2000.

Alte puncte de lucru: Societatea are puncte de lucru în fiecare judeţ de pe teritoriul României şi republica Moldova

Durata societăţii: Este nelimitat, cu începere de la data înmatriculării în Registrul Comerţului.

1.4. Profilul şi obiectul de activitate al societăţii

Obiectul principal de activitate al agentului economic este proiectarea, realizarea şi publicarea sondajelor de opinie publică pe teme sociale, politice, economice, psihologice şi culturale, precum şi de consultanţă în domeniile: marketing, management, mass-media, reclamă şi investiţii. De asemenea, IMAS mai realizează:

a) Proiectarea, formarea, întreţinerea şi prelucrarea bazelor de date la nivelul individual, instituţional şi teritorial, precum şi asigurarea serviciilor legate de funcţionarea acestora;

b) Proiectarea, realizarea şi aplicarea cercetărilor sociale, economice, politice, psihologice şi culturale;

c) Realizarea, editarea, tipărirea şi administrarea de publicaţii permanent şi ocazionale (cărţi, ziare, reviste, broşuri, rapoarte etc.), cu mijloace proprii sau în colaborare;

d) Operaţiuni de import-export de servicii din domeniile menţionate mai sus, precum şi de orice alte servicii, accesoriile acestora, admise de legislaţia română, în nume propriu şi/sau ca intermediari, în regim de comision.

Societatea va efectua operaţiuni în lei/sau valuta, cu plata impozitului pe circulaţia mărfurilor, taxelor vamale şi a celorlalte impozite prevăzute de legea română.

Preview document

Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 1
Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 2
Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 3
Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 4
Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 5
Prezentarea IMAS Marketing și Sondaje SA - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Prezentarea IMAS Marketing si Sondaje SA.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Planul de Marketing pentru Lansarea Berii Franciskaner

1. Prezentarea conditiilor care determina introducerea produsului Franziskaner pe piata din Romania Motivele pentru care compania noastra doreste...

Program de lansare pe piața românească - jeleurile Juicy Fruit

I. Descrierea conditiilor care fac necesara dezvoltarea programului 1.1 Analiza mediului de marketing Compania Wm Wrigle’y Jr. a fost fondata in...

Desfășurarea activității în cadrul unei societății

II. STRUCTURA ORGANIZATORICA A SOCIETATII S.C. OTEL INOX S.A STUCTURA ORGANIZATORICA reprezinta ansamblul subdiviziunilor organizatorice,...

Turism montan - sărbători de iarnă în zona Sibiului

1. DEFINIREA CONTEXTULUI STRATEGIC 1.1 Scurt istoric al agentiei Perfect Tour Perfect Tour este o companie cu capital integral privat, avand ca...

Studiu de caz - IMAS

INTRODUCERE Motto: "Nu firmele care au bani fac marketing, ci firmele care fac marketing au bani" Necesitatea informaţiei a devenit acuta in...

Temă de creație - Safe Kids

Introducere Potrivit unui studiu al IMAS (Institutului de marketing şi sondaje din România) se arată că numărul familiilor monoparentale a crescut...

Studiul Aplicării Strategiei Calității în Activitatea de Asigurare

CAPITOLUL 1. EVOLUŢIA ASIGURĂRILOR ÎN ROMÂNIA Activitatea din domeniul asigurărilor de bunuri, persoane şi răspundere civilă, desfăşurate în ţara...

Cercetări de Marketing

Introducere Cea mai simplă modalitate de a defini marketingul este să ne gândim la acest cuvânt ca la o totalitate de cunoştinţe despre piaţă, cu...

Ai nevoie de altceva?