Extras din referat
1.1. Denumirea societăţii
Denumirea societăţii este : Institutul de Marketing şi Sondaje - IMAS S.A.
În toate facturile, anunţurile, publicaţiile şi celelalte acte emise de societate, denumirea societăţii va fi precedată sau urmată de cuvintele "Societate pe acţiuni" sau de sigla S.A., de capitalul social, numărul de înmatriculare în registrul comerţului şi de sediul social.
1.2. Forma juridică
IMAS Marketing şi Sondaje este o entitate juridica română, din momentul înmatriculării ei în registrul comerţului sub nr. J40/3574/17.02.1992 având codul fiscal R447788 (Legea nr. 15/1990 şi Legea nr. 31/1990 – republicată) cu forma juridică a societăţii pe acţiuni, constituită fără subscripţie publică (constituirea simultană). Ea se constituie şi funcţionează în conformitate cu contractul de societate şi prezentul statut, cu respectarea legilor şi reglementărilor în vigoare în România, aplicabile societăţilor comerciale pe acţiuni.
Ca persoană juridică, societatea este titulară de drepturi şi obligaţii şi apare în procese în nume propriu. Ca societate pe acţiuni, răspunde faţă de terţi cu întregul său patrimoniu, iar acţionarii răspund în limitele aportului vărsat de capital social.
Capitalul social al societăţii comerciale este constituit din 1.782.869 de acţiuni la valoarea nominala de 1.000 lei, deci un capital social în suma de 1.782.869 RON.
1.3. Sediul societăţii
Sediul social se află pe nr. 136, Sector 6. Sediul social poate fi mutat la o altă adresă din Bucureşti sau dintr-un alt oraş din România, prin hotărârea Adunării Generale a Acţionarilor, cu îndeplinirea formalităţilor legale. Societatea poate înfiinţa sucursale, filiale, birouri, sau agenţii in alte localităţi din România sau în străinătate, prin hotărârea adunării generale şi in condiţiile legii.
Punctul de lucru: Str. Sf. Apostoli nr. 44, Sector 5, declarat la AF Sector 6 sub nr. 62640/21.02.2000.
Alte puncte de lucru: Societatea are puncte de lucru în fiecare judeţ de pe teritoriul României şi republica Moldova
Durata societăţii: Este nelimitat, cu începere de la data înmatriculării în Registrul Comerţului.
1.4. Profilul şi obiectul de activitate al societăţii
Obiectul principal de activitate al agentului economic este proiectarea, realizarea şi publicarea sondajelor de opinie publică pe teme sociale, politice, economice, psihologice şi culturale, precum şi de consultanţă în domeniile: marketing, management, mass-media, reclamă şi investiţii. De asemenea, IMAS mai realizează:
a) Proiectarea, formarea, întreţinerea şi prelucrarea bazelor de date la nivelul individual, instituţional şi teritorial, precum şi asigurarea serviciilor legate de funcţionarea acestora;
b) Proiectarea, realizarea şi aplicarea cercetărilor sociale, economice, politice, psihologice şi culturale;
c) Realizarea, editarea, tipărirea şi administrarea de publicaţii permanent şi ocazionale (cărţi, ziare, reviste, broşuri, rapoarte etc.), cu mijloace proprii sau în colaborare;
d) Operaţiuni de import-export de servicii din domeniile menţionate mai sus, precum şi de orice alte servicii, accesoriile acestora, admise de legislaţia română, în nume propriu şi/sau ca intermediari, în regim de comision.
Societatea va efectua operaţiuni în lei/sau valuta, cu plata impozitului pe circulaţia mărfurilor, taxelor vamale şi a celorlalte impozite prevăzute de legea română.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Prezentarea IMAS Marketing si Sondaje SA.doc