Politica in Domeniul Calitatii si Angajamentul

Extras din referat Cum descarc?

1.1 Politica in domeniul calitatii 
Managementul calitatii  reprezinta un model de conducere concentrat asupra calitatii proceselor de procesare si comercializare a serviciilor de cazare si masa, bazat pe implicarea si constientizarea procalitate a fiecarui angajat si vizeaza succesul pe termen lung prin satisfacerea cerintelor clientilor interni si externi si crearea de avantaje pentru organizatie si pentru parteneri. 
Consideram ca exista urmatorii factori motrici ai calitatii: 
- calitatea produselor si proceselor este cel mai important obiectiv al organizatiei; 
- orientarea catre client; 
- motivarea procalitate a personalului; 
- benchmarking pentru identificarea celor mai bune practici de management; 
- dezvoltarea de parteneriate strategice; 
- dezvoltarea capacitatii de conducere a tuturor managerilor de subdiviziuni organizatorice; 
- internalizarea relatiei client furnizor; 
- viziune sistemica asupra functionarii organizatiei; 
- stabilirea si monitorizarea obiectivelor si argumentarea cu date a deciziilor. 
Directorul Calitate este reprezentantul managementului pentru calitate (RM) este numit si imputernicit cu proiectarea, implementarea, mentinearea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii in cadrul firmei avand autoritatea si responsabilitatea asigurarii implementarii cerintelor SMC. 
Directorul Calitate are acces permanent la conducerea organizatiei pentru analizarea si imbunatatirea functionarii sistemului de management al calitatii si asigura informarea permanenta a conducerii in legatura cu functionarea SMC, evidentiind actiunile corective si preventive intreprinse si evaluand efectele implementarii masurilor respective. 
Buna functionare si eficienta sistemului de management al calitatii se analizeaza anual de catre conducere in baza: evaluarii rapoartelor de audit intern si extern, rapoartelor de neconformitate, programelor de imbunatatire, eventual a reclamatiilor clientilor si studiilor efectuate in urma monitorizarii satisfactiei clientilor si a personalului organizatiei etc. 
Politica in domeniul calitatii se aplica in intreaga activitate desfasurata in organizatie, iar prevederile manualului calitatii si procedurilor SMC sunt obligatorii in activitatea tuturor salariatilor. 
Politica calitatii este comunicata tuturor angajatilor si nivelul de intelegere a acesteia este evaluata la auditurile interne si cu ocazia instruirilor in domeniul calitatii. 
Personalul organizatiei are obligatia de a constientiza obiectivele calitatii, cerintele sistemului calitatii implementat si de a-si imbunatati permanent activitatea. 
Personalul organizatiei are obligatia de a face propuneri de masuri de imbunatatire a activitatii pe care le adreseaza sefului de subdiviziune organizatorica sau Directorului Calitatii, acestia analizeaza oportunitatea si eficienta implementarii masurilor respective si daca este cazul intreprind masurile de imbunatatire care se impun. 
In centrul preocuparilor S.C. DAPHNE S.R.L sta interesul pentru satisfacerea cerintelor clientilor cu servicii de cazare si masa de calitate, realizate in contextul preocuparii permanente pentru sanatatea si securitatea personalului, precum si cu asigurarea sigurantei mediului inconjurator. 
Principiile si elementele strategice in virtutea carora este formulata ,,


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica in Domeniul Calitatii si Angajamentul.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!