Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2131
Mărime: 26.34KB (arhivat)
Publicat de: Simi Palade
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA ECOLOGICĂ DIN BUCUREŞTI FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE SPECIALIZAREA FINANŢE BĂNCI

Cuprins

  1. 1. Domeniul financiar
  2. a) Prezentarea situatiei economico-financiara
  3. 2. Domeniul commercial
  4. a) Obiect de activitate
  5. b) Principalele categorii de produse
  6. c) Pretul produselor
  7. d) Distributie
  8. e) Furnizori
  9. 3. Domeniul tehnic si tehnologic
  10. a) Activitati de cercetare-dezvoltare
  11. b) Activitati conexe activitatii de cercetare
  12. c) Formarea si specializarea de cercetatori si de cadre de specialitate in domeniul propriu.
  13. d) Relatii de cooperare stiintifica internationala cu institutii de cercetare si invatamant.
  14. e) Activitate de valorificare a rezultatelor cercetarii: multiplicarea si difuzarea in productie a creatiilor biologice( material saditor,fermenti selectionati,biostimulatori)
  15. f) Activitate de comert interior si exterior direct si prin comision
  16. g) Participarea si organizarea de concursuri si expozitii interne si internationale.
  17. h) Executare de lucrari, investitii in viticultura si vinificatie
  18. 4. Resurse umane

Extras din referat

Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultură şi Vinificaţie Valea Călugărească

ICDVV Valea Calugareasca este o institutie de stat reprezentata prin persoana juridica.Functioneaza incepand cu 01.06.2002 conform Lg.2902002 ca unitate de cercetare-dezvoltare si nu este organizata ca societate pe actiuni.

ICDVV Valea Calugareasca isi desfasoara activitatea in baza Ordonantei Guvernului nr.141998, aprobata cu modificari,prin legea nr.271999, a Normelor Metodologice de aplicare a O.G.nr.141998, aprobate prin H.G. nr.3911999, a prezentului regulament, precum si a celorlalte prevederi legale in vigoare si functioneaza in subordonarea Academiei de Stiinte Agricole si Silvice „Gheorghe Ionescu Sisesti”, institutie specializata aflata in coordonarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

1. Domeniul financiar

a) Prezentarea situatiei economico-financiara

Nr crt Denumirea Indicatorului Sold la

A. ACTIVE

I ACTIVE NECURENTE

1 Active fixe necorporale 01 14716 9777

2 Instalatii tehnice, mijl de transport, animale, plantatii, mobilier, aparatura birotica si alte active corporale 02 2948963 2583346

3 Terenuri si cladiri 03 225156 529536

4 Alte active nefinanciare 04 0 0

5 Active financiare necurente

(Inv pe termen lung) 05 19882 19882

6 Creante necurente, sume ce urmeaza a fi incasate dupa o perioda mai mare de un an 06 43210 43210

7 TOTAL ACTIVE NECURENTE (01+02+03+04+05+06) 07 3251927 3185751

ACTIVE CURENTE

1 Stocuri 08 5768812 6295815

2 Creante curente, sume ce urmeaza a fi incasate dupa o perioda mai mica de un an- Total (10+11+12), din care 09 1234916 2257817

Creante din operatiuni comerciale si avansuri 10 1234916 2257817

Creante bugetare 11 0 0

Creante din operatiuni cu Comunitatea Europeana 12 0 0

3 Investitii pe termen scurt 13 0 0

4 Conturi la trezorerie si banci (15+17)din care: 14 228698 256400

Conturi la trezorerie, casa, alte valori, avansuri de trezorerie 15 47902 44684

din care depozite 16 0 0

Conturi la banci comerciale 17 180796 211716

din care depozite 18 0 0

5 Cheltuieli in avans 19 8442 8442

TOTAL ACTIVE CURENTE (08+09+13+14+19) 20 7240868 9018474

TOTAL ACTIVE (07+20) 21 10492705 12204225

B DATORII 22

DATORII NECURENTE – sume ce trebuie platite intr-o perioada mai mare de un an 23

1 Sume necurente de plata 24 159173 159173

2 Imprumuturi pe termen lung 25 613110 613110

3 Provizioane 26 0 0

TOTAL DATORII NECURENTE (24+25+26) 27 772283 772283

1 DATORII CURENTE – sume ce trebuie platite intr-o perioada de pana la un an total (29+30+31), din care

28 3142475 3744802

Preview document

Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 1
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 2
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 3
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 4
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 5
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 6
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 7
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 8
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 9
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 10
Plan de marketing - institutul de cercetare-dezvoltare pentru viticultură și vinificație Valea Călugărească - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Plan de Marketing - Institutul de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultura si Vinificatie Valea Calugareasca.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Managementul Firmelor Moderne

CAP 1. SEMNIFICAŢIA MANAGEMENTULUI CA ŞTIINŢĂ 1.1 DEFINIRE Termenul management are o semantică deosebit de complexă în sensul că desemnează...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Managementul în comerț

1.1. Funcţiile firmelor de comerţ Organizarea este o categorie de o mare complexitate prin care se înţelege stabilirea şi delimitarea proceselor...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?