Introducere 1 1. Afacerea 2 1.1 Firma 2 1.2 Domeniu de activitate 2 1.3 Obiectivele afacerii 2 2. Piata 3 2.1Produsul 3 2.2Clientii 3 2.3 Segmentul de piata 3 2.4 Concurentii 4 3. Organizarea si conducerea 4 3.1 Procesul de prestare a serviciilor 4 3.2 Conducerea 6 3.3 Personalul 7 4.Finantele 8 4.1Investitii 8 4.2Venituri si cheltuieli 9 4.3Previziuni financiare 11 4.4Concluzii 12
1. Afacerea 1.1Firma Firma "Bucuria Toamnei" SRL a fost inregistrata pe 11/11/2009, in mod corespunzator la Camera Inregistrarii de Stat din Republica Moldova. Conform Certificatului de Inregistrare firma a obtinut numarul de inregistrare MD00097866, codul fiscal nr. 568766.Firma isi are sediul in orasul Ungheni. Scopul general al proiectului dat este fondarea firmei "Bucuria Toamnei" SRL pentru patrunderea pe piata de fructe si legume congelate, utilizand sectia frigorifica existenta in cadrul fabricii de conserve ,,Cristina " SA, Ungheni, utilajul si incaperile ce stationeaza in vederea imbunatatirii procesului de producere se planifica introducerea utilajului specializat de congelare rapida. Piata principala ? va constitui Rusia, regiunea Moscovei (80- 85% din vinzarile totale) si partial piata locala reprezentata de retelele moderne de magazine. "Bucuria Toamnei" SRL va oferi un asortiment larg de fructe si legume congelate, cu ? durata de pastrare de mai mult de un an. 1.2 Domeniul de activitate Firma "Bucuria Toamnei"SRL se infiltreaza intr-un domeniu de activitate putin dezvoltat in Republica Moldova dar cu un viitor grandios, domeniul de congelare a fructelor si legumelor. In acest gen de activitate influentele generate de sistemul politic, politicile macroeconomice si sistemul juridic au o importanta majora,dar ceea ce conteaza cel mai mult sunt abilitatile managementului de a anticipa si percepe tendintele pietei, de a satisface dorintele clientilor si de ai fideliza.Piata aleasa de firma este in o piata relativ in crestere si cu tendinte de dezvotare fructuasa. 1.3Obiectivele afacerii "Bucuria Toamnei" SRL este ? afacere initiata in vederea acoperirii cererii de fructe si legume congelate pe piata locala si pe piata Rusiei. Obiectivele curente pentru primul an de activitate (2009) sunt: - Realizarea vanzarilor totale in valoare de 940 mii $SUA - Realizarea exportului in Rusia, in regiunea Moscovei in valoare de 760 mii $SUA - Procurarea unei linii de prelucrare a fructelor in valoare de 385 mii $SUA - Implementarea tehnologiilor avansate si imbunatatirea lor continua - Angajarea a 3 manageri profesionali capabili s-a creeze ? echipa de succes - Stabilirea unui sistem de comunicare eficienta intre intreprindere si clienti pentru ? evaluare permanenta a satisfacerii clientului. Obiectivele de lunga durata (2-5 ani) sunt: - Reaiizarea vanzarilor in valoare de 13 250 mii $SUA - Largirea pietii la export prin patrunderea in regiunea Sankt Peterburg - Imbunatatirea continua a tehnologiilor de prelucrare - Dezvoltarea unor relatii durabile cu furnizorii locali - Antrenarea angajatilor in programe de instruire pentru imbunatatirea calificarii profesionale. 2.Piata 2.1 Descrierea produselor Conservarea produselor alimentare fructe si legume prin congelare este ? metoda mai progresiva comparativ cu alte metode. In produsele congelate, in comparatie cu alte metode de conservare, se pastreaza la maximum glucidele, substantele pectice, carotenii, substantele aromatice, celuloza, micro si macro elementele vitaminele - B, ?, PP, acidul folic.Proprietatile organoleptice - culoare, aroma, gust, forma, aspectul exterior - practic nu se deosebesc de cele pe care le au fructele si legumele in stare proaspata.Durata de pastrare a fructelor si legumelor congelate variaza intre 12-15 luni. 2.2 Clientii Aproximativ 15% din produsele congelate sunt procurate de restaurante, cafenele si baruri. Acest tip de consumatori este larg reprezentat in orase ca Moscova si Sankt Peterburg. Orice crestere a numarului de restaurante, cafenele si baruri, precum si ? promovare corespunzatoare a avantajelor produselor congelate, v-a duce la dezvoltarea pietei fructelor si legumelor congelate. Cei mai stabili participanti ai pietei sunt urmatorii mari distribuitori de scara nationala: Uniya, Quality Products, Unice, Frozen Foods, MBK, Univex, Timax, Inco, Wald, Producty Pitanya SNG si VGK. Unele din aceste companii dispun de depozite proprii, fapt important in comerciaiizarea produselor congelate. Urmatorul lant al retelei de distributee este reprezentat de engross-istii mai mici de scara regional. Un alt segment important al logisticii distributiei produselor congelate sunt frigiderele producatorilor de preparate din carne si inghetata, care ofera spatii libere. Supermarketele sunt clientii principali ai produselor congelate datorita inzestrarii cu echipament corespunzator.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).