Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL

Referat
7.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 2948
Mărime: 21.38KB (arhivat)
Publicat de: Simi Petru Popa
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Introducere 1
  2. 1. Afacerea 2
  3. 1.1 Firma 2
  4. 1.2 Domeniu de activitate 2
  5. 1.3 Obiectivele afacerii 2
  6. 2. Piata 3
  7. 2.1Produsul 3
  8. 2.2Clientii 3
  9. 2.3 Segmentul de piata 3
  10. 2.4 Concurentii 4
  11. 3. Organizarea si conducerea 4
  12. 3.1 Procesul de prestare a serviciilor 4
  13. 3.2 Conducerea 6
  14. 3.3 Personalul 7
  15. 4.Finantele 8
  16. 4.1Investitii 8
  17. 4.2Venituri si cheltuieli 9
  18. 4.3Previziuni financiare 11
  19. 4.4Concluzii 12

Extras din referat

1. Afacerea

1.1Firma

Firma "Bucuria Toamnei" SRL a fost inregistrata pe 11/11/2009, în mod corespunzător la Camera Înregistrării de Stat din Republica Moldova. Conform Certificatului de Înregistrare firma a obţinut numărul de înregistrare MD00097866, codul fiscal nr. 568766.Firma isi are sediul in orasul Ungheni.

Scopul general al proiectului dat este fondarea firmei "Bucuria Toamnei" SRL pentru patrunderea pe piata de fructe si legume congelate, utilizand secția frigorifica existenta in cadrul fabricii de conserve „Cristina “ SA, Ungheni, utilajul si incaperile ce stationeaza in vederea imbunatatirii procesului de producere se planifica introducerea utilajului specializat de congelare rapida.

Piata principala о va constitui Rusia, regiunea Moscovei (80- 85% din vinzarile totale) si partial piata locala reprezentata de retelele moderne de magazine. "Bucuria Toamnei" SRL va oferi un asortiment larg de fructe si legume congelate, cu о durata de pastrare de mai mult de un an.

1.2 Domeniul de activitate

Firma “Bucuria Toamnei”SRL se infiltrează într-un domeniu de activitate puţin dezvoltat in Republica Moldova dar cu un viitor grandios, domeniul de congelare a fructelor si legumelor. În acest gen de activitate influențele generate de sistemul politic, politicile macroeconomice și sistemul juridic au o importanță majoră,dar ceea ce conteaza cel mai mult sunt abilitățile managementului de a anticipa și percepe tendințele pieței, de a satisface dorințele clienților și de ai fideliza.Piata aleasa de firma este in o piata relativ in crestere si cu tendinte de dezvotare fructuasa.

1.3Obiectivele afacerii

"Bucuria Toamnei" SRL este о afacere inițiata in vederea acoperirii cererii de fructe si legume congelate pe piata locala si pe piata Rusiei.

Obiectivele curente pentru primul an de activitate (2009) sunt:

- Realizarea vanzarilor totale in valoare de 940 mii $SUA

- Realizarea exportului in Rusia, in regiunea Moscovei in valoare de 760 mii $SUA

- Procurarea unei linii de prelucrare a fructelor in valoare de 385 mii $SUA

- Implementarea tehnologiilor avansate si imbunatatirea lor continua

- Angajarea a 3 manageri profesionali capabili s-a creeze о echipa de succes

- Stabilirea unui sistem de comunicare eficienta intre intreprindere si clienti pentru о evaluare permanenta a satisfacerii clientului.

Obiectivele de lunga durata (2-5 ani) sunt:

- Reaiizarea vanzarilor in valoare de 13 250 mii $SUA

- Largirea pietii la export prin patrunderea in regiunea Sankt Peterburg

- Imbunatatirea continua a tehnologiilor de prelucrare

- Dezvoltarea unor relatii durabile cu furnizorii locali

- Antrenarea angajatilor in programe de instruire pentru imbunatatirea calificarii profesionale.

2.Piata

2.1 Descrierea produselor

Conservarea produselor alimentare fructe si legume prin congelare este о metoda mai progresiva comparativ cu alte metode. In produsele congelate, in comparatie cu alte metode de conservare, se pastreaza la maximum glucidele, substantele pectice, carotenii, substantele aromatice, celuloza, micro si macro elementele vitaminele – B, С, PP, acidul folic.Proprietațile organoleptice - culoare, aroma, gust, forma, aspectul exterior - practic nu se deosebesc de cele pe care le au fructele si legumele in stare proaspata.Durata de pastrare a fructelor si legumelor congelate variaza intre 12-15 luni.

2.2 Clientii

Aproximativ 15% din produsele congelate sunt procurate de restaurante, cafenele si baruri. Acest tip de consumatori este larg reprezentat in orase ca Moscova si Sankt Peterburg. Orice crestere a numarului de restaurante, cafenele si baruri, precum si о promovare corespunzatoare a avantajelor produselor congelate, v-a duce la dezvoltarea pietei fructelor si legumelor congelate.

Cei mai stabili participanti ai pietei sunt urmatorii mari distribuitori de scara nationala: Uniya, Quality Products, Unice, Frozen Foods, MBK, Univex, Timax, Inco, Wald, Producty Pitanya SNG si VGK. Unele din aceste companii dispun de depozite proprii, fapt important in comerciaiizarea produselor congelate. Urmatorul lant al retelei de distributee este reprezentat de engross-istii mai mici de scara regional. Un alt segment important al logisticii distributiei produselor congelate sunt frigiderele producatorilor de preparate din carne si inghetata, care ofera spatii libere. Supermarketele sunt clientii principali ai produselor congelate datorita inzestrarii cu echipament corespunzator.

Preview document

Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 1
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 2
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 3
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 4
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 5
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 6
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 7
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 8
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 9
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 10
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 11
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 12
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 13
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 14
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 15
Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afaceri - Bucuria Toamnei SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Management Strategic - Nestle

I . PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI I.1. Prezentarea organizaţiei Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a fost fondată în...

Plan de afaceri - Fabrica de peleți

Sinteza planului de afaceri În cadrul energiilor alternative ani la rând s-a pus accentul pe energia eoliană și energia solară, demarându-se în...

Plan de Afaceri - Restaurant

Capitolul I Aspecte generale Restaurantul este o unitate de alimentaţie publica, care prepară în bucătăria proprie mâncăruri şi le desface...

Plan de Afaceri SC Biorap SRL

REZUMAT Prezentarea succinta a afacerii, in ce consta biomotorina, cum se obtine si care sunt strategiile de marketing pe care ne vom axa pentru a...

Raport practică SC Conservfruct SRL

CAP. I. DESCRIEREA SC CONSERVFRUCT SRL 1.1. Descrierea misiunii, obiectivelor şi strategiilor organizaţionale ale SC CONSERVFRUCT SRL 1.1.1....

Managerul unui Restaurant

Capitolul I Alimentaţia publică şi restauraţia Termenul de alimentaţie publică este din ce în ce mai mult înlocuit, în ultimul timp cu cel simplu...

Cel mai bun plan de afaceri

DE IDENTIFICARE 1.Numele firmei: S.C BEAUTY SRL 2. Forma juridică de constituire: - Societate Comercială 3. Activitatea principală a firmei...

PSA - Studiu de caz Brasil Foods

Slide 2: Prezentarea firmei: - Brasil food este o fuziune intre Perdigao si Sadia; - Activeaza in industria alimentelor procesate; congelate si...

Ai nevoie de altceva?