Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1401
Mărime: 193.46KB (arhivat)
Publicat de: Norman Biro
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Buterchi Iulia Adriana
Referatul l-am prezentat la Facultatea de Inginerie Chimica si Protectia Mediului. Acesta cuprinde un plan de afacere: fabricarea si imbutelirea vinului ADNANA

Cuprins

  1. Capitolul I – Rezumat
  2. Capitolul II – Analiza situaţiei curente de marketing
  3. Capitolul III – Analiza SWOT
  4. Capitolul IV – Obiective de marketing
  5. Capitolul V – Strategii de marketing
  6. Capitolul VI – Control şi adaptare

Extras din referat

CAPITOLUL I

este o firmă care se adresează unui grup ţintă, reprezentat prin persoanele adulte, de peste 18 ani.

este o firmă de producere şi îmbuteliere a vinului.

Situat în nord - estul ţării, pe şapte coline asemeni Romei, Iaşul poartă cu mândrie urmele tradiţiilor artistice, culturale şi viticole. Un astfel de loc înnobilat cu tradiţie este renumitul centru viticol ADNANA.

Vinurile spumante şi cele aromate din Muscat Ottonel au început să fie produse din anul 1972, tehnologia fiind în permanenţă perfecţionată. Rameros, Rachiu de pere Williams, Rachiu de Prune, Rachiu Muscat sunt printre cele mai reprezentative noutăţi care se constituie la nivel naţional, în produse unicat datorită şi instalaţiilor de tip Charente care permit o dubla distilare.

Esenţa vinurilor ADNANA este rezultatul unei relaţii intime între varietăţile de soiuri, climatul şi solurile existente. Combinând într-o manieră fericită tradiţia seculară şi principiile moderne ale viticulturii, ADNANA se află sub constelaţia fericită a succesului.

Astăzi, oamenii de la ADNANA, au toate mijloacele necesare pentru a obţine cel mai bun vin românesc.

Tradiţia şi experienţa sunt puse acum în valoare prin utilizarea celor mai moderne linii tehnologice de vinificare.

Tehnologia folosită este adaptată fiecărui soi de vin. Momentul recoltării strugurilor, este stabilit ştiinţific în funcţie de tipul de vin ce se doreşte obţinut, iar perioada de recoltare permite producerea în mod natural a întregii game de vinuri, de la cele seci la cele dulci.

În septembrie 2007, ADNANA a devenit prima societate viti – vinicolă din România certificată conform standardului de calitate ISO 9001: 200

pentru sistemul de management al calităţii şi pentru sistemul HACCP de asigurare a securităţii în domeniul alimentar.

SCOPUL AFACERII:

Toate acestea au ca scop obţinerea şi îmbutelierea unui produs autentic: VINUL ADNANA, cu însuşirile şi calităţile lui incontestabile.

DENUMIREA AFACERII:

DENUMIREA SERVICIULUI:

Companie cu capital privat, ce include ciclu complet de producere a vinului de la producerea materialului săditor viticol, certificat anti virotic, până la recoltarea şi prelucrarea strugurilor, maturarea şi îmbutelierea vinului.

SLOGAN:

MISIUNE:

Misiunea noastră este de a oferi clienţilor noştri cel mai bun vin românesc, la un preţ acceptabil.

Preview document

Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 1
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 2
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 3
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 4
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 5
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 6
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 7
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 8
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 9
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 10
Plan de Afacere - Fabricarea și Imbutelerea Vinului - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Plan de Afacere - Fabricarea si Imbutelerea Vinului.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Raport de practică

SINTEZA RAPORTULUI DE PRACTICA S.C.BEMANIS S.R.L., infiintata in anul 1999, cu sediul in Radauti, Judetul Suceava si un capital social de 62...

Ai nevoie de altceva?