Capitolul I - Rezumat Capitolul II - Analiza situatiei curente de marketing Capitolul III - Analiza SWOT Capitolul IV - Obiective de marketing Capitolul V - Strategii de marketing Capitolul VI - Control si adaptare
CAPITOLUL I este o firma care se adreseaza unui grup tinta, reprezentat prin persoanele adulte, de peste 18 ani. este o firma de producere si imbuteliere a vinului. Situat in nord - estul tarii, pe sapte coline asemeni Romei, Iasul poarta cu mandrie urmele traditiilor artistice, culturale si viticole. Un astfel de loc innobilat cu traditie este renumitul centru viticol ADNANA. Vinurile spumante si cele aromate din Muscat Ottonel au inceput sa fie produse din anul 1972, tehnologia fiind in permanenta perfectionata. Rameros, Rachiu de pere Williams, Rachiu de Prune, Rachiu Muscat sunt printre cele mai reprezentative noutati care se constituie la nivel national, in produse unicat datorita si instalatiilor de tip Charente care permit o dubla distilare. Esenta vinurilor ADNANA este rezultatul unei relatii intime intre varietatile de soiuri, climatul si solurile existente. Combinand intr-o maniera fericita traditia seculara si principiile moderne ale viticulturii, ADNANA se afla sub constelatia fericita a succesului. Astazi, oamenii de la ADNANA, au toate mijloacele necesare pentru a obtine cel mai bun vin romanesc. Traditia si experienta sunt puse acum in valoare prin utilizarea celor mai moderne linii tehnologice de vinificare. Tehnologia folosita este adaptata fiecarui soi de vin. Momentul recoltarii strugurilor, este stabilit stiintific in functie de tipul de vin ce se doreste obtinut, iar perioada de recoltare permite producerea in mod natural a intregii game de vinuri, de la cele seci la cele dulci. In septembrie 2007, ADNANA a devenit prima societate viti - vinicola din Romania certificata conform standardului de calitate ISO 9001: 200 pentru sistemul de management al calitatii si pentru sistemul HACCP de asigurare a securitatii in domeniul alimentar. SCOPUL AFACERII: Toate acestea au ca scop obtinerea si imbutelierea unui produs autentic: VINUL ADNANA, cu insusirile si calitatile lui incontestabile. DENUMIREA AFACERII: DENUMIREA SERVICIULUI: Companie cu capital privat, ce include ciclu complet de producere a vinului de la producerea materialului saditor viticol, certificat anti virotic, pana la recoltarea si prelucrarea strugurilor, maturarea si imbutelierea vinului. SLOGAN: MISIUNE: Misiunea noastra este de a oferi clientilor nostri cel mai bun vin romanesc, la un pret acceptabil.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.