Piața asigurărilor

Cuprins referat Cum descarc?

CAPITOLUL I 
Comportamentul consumatorului pe piata asigurarilor
1.1. Importanta studierii comportamentului consumatorului de asigurari
1.2. Factori ce influenteaza comportamentul consumatorului de asigurari
CAPITOLUL II
Procesul decizional de achizitionare a unei polite de asigurare
2.1. Aparitia unei nevoi satisfacute
2.2. Cautarea de informatii si identificarea alternativelor


Extras din referat Cum descarc?

CAPITOLUL I
COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI PE PIATA ASIGURARILOR
1.1. IMPORTANTA STUDIERII COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI DE ASIGURARI
Companiile de asigurari care vor sa supravietuiasca pe piata intr-un mediu concurential tot mai dificil, trebuie sa ofere clientilor lor produsele si serviciile de care au nevoie. Pentru a putea correla acest lucru, este necesara o buna cunoastere a consumatorilor si a obiceiurilor lor de cumparare si consum. Informatiile despre asigurat si comportamentul acestuia ajuta companiile sa-si defineasca piata si sa identifice oportunitatile si amenintarile din cadrul acesteia. 
Comportamentul consumatorului poate fi definit ca reprezentand totalitatea actelor decizionale realizate la nivel individual sau de grup, legate direct de obtinerea si utilizarea de bunuri sau servicii, in vederea satisfacerii nevoilor actuale si viitoare, incluzand procesele decizionale care preced si determina aceste acte. 
Pentru a putea fi inteles comportamentul consumatorului, putem raspunde la cateva intrebari, raspunsurile putand fi corelate.
1.2. FACTORI CE INFLUENTEAZA COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI DE ASIGURARI
Asupra comportamentului consumatorului actioneaza o serie de stimuli externi, atat stimuli de marketing ( produs, pret, distributie, comunicatie, personal), cat si stimuli de alta natura (economica, tehnologica, politica, socio- culturala). Cumparatorul de asigurari raspunde prin alegerea unui tip de asigurare, a unei marci, a locului unde va incheia asigurarea, a momentului si a sumei ce va fi platita pentru produsul ales.
STIMULII DE MARKETING sunt stimuli ce pot fi controlati, in mare masura de catre brokerul de asigurare. Serviciile oferite trebuie sa corespunda nevoilor pietei tinta.
Factorii ce influenteaza relatia asigurat- asigurator sunt:
-  Elementele specifice personalului ( vestimentatie, aspect fizic)
-  Ambianta intalnirii
-  Elementele materiale ale prestatiei ( contractual, termenii si conditiile asigurarii prezentate)
-  Calitatea serviciilor
Pretul- reprezentat de prima de asigurare


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata asigurarilor.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

http://www.academia.edu/29709028/FACTORI_DE_INFLUEN%C5%A2%C4%82_ASUPRA_COMPORTAMENTULUI_CONSUMATORULUI 
https://biblioteca.regielive.ro/referate/marketing/studiul-factorilor-care-influenteaza-comportamentul-consumatorilor-romani-de-asigurari-cercetare-calitativa-152847.html 
https://www.slideshare.net/IoanaCicala/semnificaii-ale-comportamentului-consumatorului-n-elaborarea-politicii-de-produs-mbi-pilonul-iv


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!