Extras din referat
Total posturi =5
ANAIZA POSTURILOR
DIRECTORUL DE RESURSE UMANE are de indeplinit urmatoarele sarcini:
- Planifică, organizează şi supraveghează activităţile de resurse umane
- Organizează şi coordoneaza intregul proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante aprobate de conducerea întreprinderii
- Asigură anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum şi în presă, în incinta întreprinderii şi stabileste data concursului
- Participă la trierea CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor şi se asigură de corecta desfaşurare a concursurilor scrise ; comunică rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de încadrare şi promovare a personalului
- Urmăreşte şi raspunde de activitatea de stimulare a personalului
- Ţine evidenţ documentaţiei necesare a activităţii biroului, privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajari, promovări, transferuri, plecari din societate
- Controleaza activitatea de evidentă a carnetelor de muncă, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale, pontajul, verifică corecta întocmire a dosarelor de pensionare conform legislaţiei în vigoare
- Coordonează activitatea de reactualizare a fişelor de post
- Coopereaza cu ceilalţi angajati ai biroului şi ai societăţii
- Respectă normele de securitate impuse de societate
- Verifică efectuarea instructajului periodic în domeniul protectiei muncii, şi supraveghează respectarea normelor de protecţia muncii
- Consiliază managerii privitor la relatiile cu angajatii
- Supraveghează întretinerea bazei de date a angajaţilor
- Participă la expertizarea accidentelor de munca
Obiectivul specific al postulul de ANALIST RESURSE UMANE este de a asigura aplicarea corectă a procedurilor operaţionale de resurse umane. Dintre sarcinile şi atribuţiile ocupantului postului de ANALIST RESURSE UMANE putem enumera:
- gestionează procedurile şi contractele referitoare la asistenţa medicală a angajaţilor şi a membrilor familiilor acestora;
- culege informaţii, observă evoluţia indicilor de plată, în conformitate cu funcţionarea şi evoluţia societăţii;
- participa la introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a angajatilor
- centralizeaza concediile de odihna ale salariatilor;
- urmareste intocmirea corecta a pontajelor de catre cei ce trebuie sa le execute;
- calculeaza salariilor si listeazea state de plată;
- întocmirea pe calculator şi editarea de adeverinţe, actualizări norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului şi firmei;
Obiectivele specifice postului de INSPECTOR RESURSE UMANE sunt: organizarea şi derularea operaţiunilor de administrare de personal (carti de munca, contracte individuale de munca, decizii manageriale, adeverinte de personal etc..), dar si organizarea şi derularea activităţilor de arhivare. Printre sarcinile si atributile INSPECTORULUI DE RESURSE UMANE se numara: incadrarea noilor angajaţi în muncă, organizarea şi derularea operaţiunilor de evidenţă a personalului în cadrul organizaţiei, evidenţa şi păstrarea în arhiva organizaţiei a tuturor documentelor care se creează în societate conform reglemetărilor în vigoare.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Organigrama Departamentului Resurse Umane.doc