Organigrama Departamentului Resurse Umane

Extras din referat Cum descarc?

Total posturi =5
ANAIZA POSTURILOR
DIRECTORUL DE RESURSE UMANE are de indeplinit urmatoarele sarcini: 
- Planifica, organizeaza si supravegheaza activitatile de resurse umane
- Organizeaza si coordoneaza intregul proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante aprobate de conducerea intreprinderii
- Asigura anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum si in presa, in incinta intreprinderii si stabileste data concursului
- Participa la trierea CV-urilor, intervievarea si testarea candidatilor si se asigura de corecta desfasurare a concursurilor scrise ; comunica rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de incadrare si promovare a personalului
- Urmareste si raspunde de activitatea de stimulare a personalului
- Tine evident documentatiei necesare a activitatii biroului, privind salarizarea, asigurarile sociale, fluctuatia de personal, angajari, promovari, transferuri, plecari din societate
- Controleaza activitatea de evidenta a carnetelor de munca, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de munca, evidenta concediilor medicale, pontajul, verifica corecta intocmire a dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post
- Coopereaza cu ceilalti angajati ai biroului si ai societatii
- Respecta normele de securitate impuse de societate
- Verifica efectuarea instructajului periodic in domeniul protectiei muncii, si supravegheaza respectarea normelor de protectia muncii
- Consiliaza managerii privitor la relatiile cu angajatii
- Supravegheaza intretinerea bazei de date a angajatilor
- Participa la expertizarea accidentelor de munca
Obiectivul specific al postulul de ANALIST RESURSE UMANE este de a asigura aplicarea corecta a procedurilor operationale de resurse umane. Dintre sarcinile si atributiile ocupantului postului de ANALIST RESURSE UMANE putem enumera:
- gestioneaza procedurile si contractele referitoare la asistenta medicala a angajatilor si a membrilor familiilor acestora; 
- culege informatii, observa evolutia indicilor de plata, in conformitate cu functionarea si evolutia societatii;
- participa la introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a angajatilor 
- centralizeaza concediile de odihna ale salariatilor;
- urmareste intocmirea corecta a pontajelor de catre cei ce trebuie sa le execute;
- calculeaza salariilor si listeazea state de plata; 
- intocmirea pe calculator si editarea de adeverinte, actualizari norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare in cadrul biroului si firmei; 
Obiectivele specifice postului de INSPECTOR RESURSE UMANE sunt: organizarea si derularea operatiunilor de administrare de personal (carti de munca, contracte individuale de munca, decizii manageriale, adeverinte de personal etc..), dar si organizarea si derularea activitatilor de arhivare. Printre sarcinile si atributile INSPECTORULUI DE RESURSE UMANE se numara: incadrarea noilor angajati in munca, organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului in cadrul organizatiei, evidenta si pastrarea in arhiva organizatiei a tuturor documentelor care se creeaza in societate conform reglemetarilor in vigoare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organigrama Departamentului Resurse Umane.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!