Organigrama departamentului Resurse Umane

Referat
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 4 în total
Cuvinte : 1024
Mărime: 12.54KB (arhivat)
Publicat de: Ancuta B.
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Drd. Simona Marica

Extras din referat

Total posturi =5

ANAIZA POSTURILOR

DIRECTORUL DE RESURSE UMANE are de indeplinit urmatoarele sarcini:

- Planifică, organizează şi supraveghează activităţile de resurse umane

- Organizează şi coordoneaza intregul proces de recrutare şi selecţie de personal pentru posturile vacante aprobate de conducerea întreprinderii

- Asigură anuntarea la AJOFM a locurilor vacante, precum şi în presă, în incinta întreprinderii şi stabileste data concursului

- Participă la trierea CV-urilor, intervievarea şi testarea candidaţilor şi se asigură de corecta desfaşurare a concursurilor scrise ; comunică rezultatele candidatilor, facand parte din comisia de încadrare şi promovare a personalului

- Urmăreşte şi raspunde de activitatea de stimulare a personalului

- Ţine evidenţ documentaţiei necesare a activităţii biroului, privind salarizarea, asigurările sociale, fluctuaţia de personal, angajari, promovări, transferuri, plecari din societate

- Controleaza activitatea de evidentă a carnetelor de muncă, inregistrarea tuturor actelor la ITM, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale, pontajul, verifică corecta întocmire a dosarelor de pensionare conform legislaţiei în vigoare

- Coordonează activitatea de reactualizare a fişelor de post

- Coopereaza cu ceilalţi angajati ai biroului şi ai societăţii

- Respectă normele de securitate impuse de societate

- Verifică efectuarea instructajului periodic în domeniul protectiei muncii, şi supraveghează respectarea normelor de protecţia muncii

- Consiliază managerii privitor la relatiile cu angajatii

- Supraveghează întretinerea bazei de date a angajaţilor

- Participă la expertizarea accidentelor de munca

Obiectivul specific al postulul de ANALIST RESURSE UMANE este de a asigura aplicarea corectă a procedurilor operaţionale de resurse umane. Dintre sarcinile şi atribuţiile ocupantului postului de ANALIST RESURSE UMANE putem enumera:

- gestionează procedurile şi contractele referitoare la asistenţa medicală a angajaţilor şi a membrilor familiilor acestora;

- culege informaţii, observă evoluţia indicilor de plată, în conformitate cu funcţionarea şi evoluţia societăţii;

- participa la introducerea/initializarea sau actualizarea bazei de date a angajatilor

- centralizeaza concediile de odihna ale salariatilor;

- urmareste intocmirea corecta a pontajelor de catre cei ce trebuie sa le execute;

- calculeaza salariilor si listeazea state de plată;

- întocmirea pe calculator şi editarea de adeverinţe, actualizări norme, diverse formulare, tabele, adrese necesare în cadrul biroului şi firmei;

Obiectivele specifice postului de INSPECTOR RESURSE UMANE sunt: organizarea şi derularea operaţiunilor de administrare de personal (carti de munca, contracte individuale de munca, decizii manageriale, adeverinte de personal etc..), dar si organizarea şi derularea activităţilor de arhivare. Printre sarcinile si atributile INSPECTORULUI DE RESURSE UMANE se numara: incadrarea noilor angajaţi în muncă, organizarea şi derularea operaţiunilor de evidenţă a personalului în cadrul organizaţiei, evidenţa şi păstrarea în arhiva organizaţiei a tuturor documentelor care se creează în societate conform reglemetărilor în vigoare.

Preview document

Organigrama departamentului Resurse Umane - Pagina 1
Organigrama departamentului Resurse Umane - Pagina 2
Organigrama departamentului Resurse Umane - Pagina 3
Organigrama departamentului Resurse Umane - Pagina 4

Conținut arhivă zip

  • Organigrama Departamentului Resurse Umane.doc

Alții au mai descărcat și

BMW - Studiu de Caz

I. PREZENTARE GENERALA 1. PREZENTAREA FIRMEI Pietrele de temelie ale imperiului BMW dateaza înca din 1916 în München, când Franz-Josef Popp si...

Analiza Diagnostic în Domeniului Resurselor Umane

1 Prezentarea Societatii comerciale 1.1 Scurt istoric si date de identificare SC Humanset SRL este o societate cu capital privat, cu raspundere...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Aspecte privind Strategia Politicii de Personal în Cadrul Schelei de Petrol Moreni

Strategiile în domeniul resurselor umane exprima, în primul rând, faptul ca functiunea de personal adopta o perspectiva mai larga, si o viziune...

Eficiența activității firmei prin imagine și comunicare

INTRODUCERE În ţara noastră, în Micul dicţionar enciclopedic, managementul se defineşte ca fiind: 1) activitatea sau arta de a conduce; 2)...

Analiza activităților de distribuție și comercializare a produselor la SC Archimina SRL

I. PARTICULARITĂŢI ALE PROCESULUI DE DISTRIBUŢIE ÎN CADRUL ACTIVITĂŢII DE MARKETING A FIRMEI 1.1. Conceptul de distribuţie şi rolul său în cadrul...

Promovarea PepsiCo Inc. cu Ajutorul Social Media

Introducere Motivaţia acestei teme constă în faptul că în ultimii 2-3 ani am observat o explozie a social media, atât la nivel global, cât şi la...

Tehnica operațiunilor de turism

Cap 1. Constituirea agentiei de turism 1.1. Numele agentiei PASIUNE FOREVER reprezinta agentia de turism care ofera pasionatilor de turism...

Structura organizatorică la SC Internațional SA

CAPITOLUL 1 DEFINIREA ŞI IMPORTANŢA STRUCTURII ORGANIZATORICE 1.1. Structura organizatorică- Aspecte generele - reprezintă procesul de...

Înființarea unei agenții de turism

Captolul I - Constituirea agenţiei de turism • Brevetarea- Brevet de Turism • Licenţierea - Licenţa de Turism • Fişa de prezentare a agenţiei...

Contabilitatea imobilizărilor necorporale la SC DPC SA

INTRODUCERE Această lucrare, „ Imobilizările necorporale la SC D.P.C. S.A ” a fost elaborată şi structurată în conformitate cu normele româneşti...

Ai nevoie de altceva?