OMV - Gigantul Central-european

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 2983
Mărime: 135.14KB (arhivat)
Publicat de: Iosif Turcu
Puncte necesare: 7

Extras din referat

OMV este cel mai mare producator-rafinator de petrol din Austria, incluzand aici si operarea statiilor de carburanti. Acest atribut s-a extins in ultimii ani in toata Europa Centrala, fiind cea mai mare companie de prelucrare-vanzare a petrolului, gazelor naturale si a produselor derivate in aceasta zona. Pe langa acestea, OMV desfasoara activitati de prospectare si productie in 18 tari pe 5 continente.

Compania a fost fondata in 1956, cand s-a infiintat „Österreichische Mineralölverwaltung Aktiengesellschaft” si in primii ani de existenta a trecut aproape neobservata, expansiunea incepand in 1960, cand s-a inaugurat rafinaria din Schwechat (Austria) si 1968 cand a fost incheiat primul contract de livrare de gaze naturale din URSS.

in prezent OMV este cea mai mare companie listata la bursa austriaca, are aproape 41000 de angajati, iar in 2006 a avut venituri de 18,97 miliarde de euro si o capitalizare a pietei de aproximativ 14,76 miliarde de euro. OMV are activitati de rafinare si vanzare in 13 state central-europene si Turcia, si activitati de prospectare-productie pe 5 continente. Grupul si-a propus atingerea unei cote de piata de 20% pana in 2010.

OMV doreste sa devina concernul cu cele mai mute servicii integrate din Europa Centrala si de Est din domeniul petrolului si gazelor naturale, aceasta in conditiile in care lucreaza la doar 50% din capacitatea rafinariilor lor.

Un atu al marcii OMV este marea varietate a serviciilor prestate si un concept de magazin foarte bine pus la punct. Statiile de benzina OMV sunt mici intreprinderi de prestari servicii.

Preview document

OMV - Gigantul Central-european - Pagina 1
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 2
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 3
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 4
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 5
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 6
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 7
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 8
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 9
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 10
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 11
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 12
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 13
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 14
OMV - Gigantul Central-european - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • OMV - Gigantul Central-european.doc

Alții au mai descărcat și

Managemetul distribuției produselor petroliere studiu de caz - Stația de Distribuție Petrom Moinești

Introducere SNP Petrom este una dintre companiile care au o pondere importantă în economia României. În acelaşi timp, SNP Petrom tinde să devină...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?