Extras din referat
Motivatia angajatilor
1.Având în vedere că pentru angajații S.C. IMPERIAL S.R.L. un loc important îl ocupă sistemul de promovare, firma a decis că angajaţii vor fi promovaţi pe posturi ierarhice superioare în funcţie de eficienţa desfăşurării activităţii acestora şi de competenţele lor aplicate la locul de muncă.
Principalul efect pe care l-ar avea aplicarea acestei măsuri ar fi faptul că ar oferi angajaţilor suficiente oportunităţi de dezvoltare a carierei, atrăgându-i astfel pe angajaţi ( care sunt în majoritate tineri) şi motivându-i să îşi desfăşoare munca cât mai eficient pentru a avea o şansă să promoveze.
Cost: În cadrul acestei modalităţi nu există costuri băneşti fixe, presupunând costuri ulterioare în ceea ce priveşte mărirea salariului odată cu promovarea, costuri care diferă însă de la un post la altul.
2. În ceea ce priveşte gradul de informare asupra orientării strategice şi a rezultatelor organizaţiei, firma decide organizare sedinţelor într-un mediu extern firmei, cu participarea tuturor angajaţilor, acestea fiind corelate cu alte activităţi (de exemplu organizarea unei sedinţe la un restaurant, după servirea cinei).
Efecte: O şedinţă care, de obicei presupune o atmosferă sobră, plictisitoare devine o atracţie pentru personalul firmei deoarece, fiind în majoritatea lor tineri, agreează ieşirile, îndeplinindu-şi în acelaşi timp şi adevăratul rol, acela de a informa angajaţii cu privire la unele aspecte din cadrul firmei. Într-o astfel de şedinţă atmosfera creată ar fi una placută, indivizii ar fi mult mai relaxaţi decât în mediul intern al firmei, detensionaţi, creându-se un mediu propice pentru comunicarea informaţiilor referitoare la orientarea strategică şi la rezultatele organizaţiei.
Cost: Se încheie un contract cu restaurant „Casa Boierească” ce dispune de un separeu unde s-ar putea desfăşura şedinţa în bune condiţii.
35 euro /persoană, 1220 euro cost total
3. Ţinând cont de faptul că între angajaţi este important să existe o relaţie atât de colegialitate, cât şi de prietenie, firma organizează activităţi de socializare în care sunt implicaţi angajaţii de tipul petrecerilor cu teme diverse („ Gangster party” , „Oscar after party”, „ Music hall”, „ Striptease invers”). Pentru aceasta încheie un contract cu firma de organizare evenimente „No Surprises”.
Exemple de evenimente organizate pentru angajaţi:
Gangster party
Preview document
Conținut arhivă zip
- Motivatia Angajatilor.docx