INTRODUCERE CAPITOLUL I PREZENTAREA DE ANSAMBLU A SOCIETATII S.C. DANY S.R.L 1.1. Scurt istoric al aparitiei si evolutiei firmei 1.2. Obiectul de activitate 1.3 Relatiile cu furnizorii 1.4. Relatiile cu clientii 1.5. Structura organizatorica 1.6 Prezentarea si analiza situatiei economico-financiare CAPITOLUL II BAZELE TEORETICE ALE MANAGEMENTULUI MOTIVARII PERSONALULUI 2.1.Conceptul de motivare 2.2.Teoriile, mecanismele si tipurile de motivare a personalului 2.3. Motivatiile salariatilor firmei 2.4 Motivarea si puterea 2.5 previziunea necesarului de personal CAPITOLUL III - STUDIU DE CAZ 3.1 Motivarea in cadrul S.C. DANY S.R.L 3.2. Salarizarea personalului si alte drepturi 3.3. Motivarea si puterea performantelor personalului in cadrul S.C. DANY S.R.L 3.4. Previziunea necesarului de personal CAPITOLUL IV PROPUNERI DE IMBUNATATIRE A ACTIVITATII S.C. DANY S.R.L ANEXE BIBLIOGRAFIE
INTRODUCERE Supravietuirea oricarei economii nationale, prosperitatea si bunastarea membrilor sai, sunt influentate in mod direct in mare masura de performantele firmelor din economia respectiva. Acestea depind, la randul lor, intr-o masura insemnata de valoarea managementului, de calitatea gestionarii resurselor, intre care un loc insemnat revine resurselor umane. In aplicatiile managerile ale organitiilor anterioare celui de-al II-lea razboi mondial, salariatii erau priviti ca forta de munca sau ca mana de lucru, importanta era capacitatea acestora de a pune in valoare (de a transforma resursele materiale si financiare de care dispune organizatia). In ultimii 50 de ani, cu precadere in societatea informationala, intr-o lume aflata in prim proces de globalizare, resursele umane (personalul), reprezentand organizatia, detin rolul primordial in dezvoltarea acesteia; capitalul uman a inlocuit ca importanta strategica, capitalul financiar. Mana de lucru este considerata "productiva" si "neproductiva", stabilindu-se astfel o clasificare voit discriminatorie; munca intelectuala a fost multa vreme desconsiderata, si slab remunerata in toate societatiile, cu precadere im cele totalitare. Forta de munca este privita ca un intreg lipsit de individualitati; salarizarea era facuta, in cel mai bun caz proportional cu volumul si in functie de calitatea muncii prestate. Lipsea cu desavarsire simularea initiativei angajatilor, carora le era interzisa abaterea de la reglementarile stabilite de conducatori. Activitatile care caracterizeaza managementul resurselor umane, au evoluat si sunt deosebit de complexe: pe de o parte, datorita naturii speciale a subiectilor care sunt implicati in procesele de munca si, pe de alta parte, datorita intrepratunderii acestor activitati cu altele, proprii managementului general organizational. Schimbarile impuse sunt cerute de mediul exterior organizatiei determina schimbari interne, inclusiv de personal; schimbarile de personal atrag dupa sine stabilirea de noi performante si prezentarea unei noi oferte pentru piata. Astfel, apare tot mai important rolul evaluarii contributiei pe care salariatii o aduc la dezvoltarea organizatiei, a gradului de implicare in adoptarea deciziilor manageriale care, treptat, se depolarizeaza. O problema de mare dificultate manageriala este integrarea si dezvoltarea carierei angajatilor din alte tari; interferentele culturale, diferentele de pregatire generala si profesionala, perceptia diferita a politicilor organizationale, problemele sociale si altele asemenea fac, in prezent, obiectul de activitate al departamentelor de resurse umane ale firmelor care folosesc personalul de origine autohtona si externa. Responsabilitatea managementului resurselor umane revine managerului general, celorlalti manageri superiori si departamentului de specialitate al oprganizatiei. Initial managerii firmei selecteaza personalul care va ocupa posturile departamentului de resurse umane. Este recomandabil ca intreg acest personal sa aiba o pregatire complementara de psihologie. Specialistii in managementul organizatiei proiecteaza si propun spre aprobarea managerilor generali organigrama firmei. Directorii si sefii serviciilor subordonate departamentului resurselor umane trebuie sa aiba experienta manageriala, sa cunoasca legislatia muncii, sa fi dovedit anterior ca au cunostinte fundamentale in domeniile: contabilitate, management, statistica, relatii publice, psihologie, sociologie, politici publice, limbi straine. Nu in ultimul rand, specialistii departamentului trebuie sa fie urmat de cel putin un stagiu de documentare intr-o organizatie performanta in domeniul administrarii resurselor umane. Managementul resurselor umane vizeaza o cooperare permanenta a tuturor angajatilor pentru a imbunatatii calitatea produselor si serviciilor oferite de firma, calitatea functionarii acesteia cu scopul de a asigura profitabilitatea si continuitatea afacerii. CAPITOLUL I PREZENTAREA DE ANSAMBLU A SOCIETATII S.C. DANY S.R.L. 1.1. Scurt istoric al aparitiei si evolutiei firmei Firma S.C.DANY.S.R.L. a fost infiintata in anul 2001 avand ca obiect de activitate producerea cu inalta tehnologie de folii si ambalaje din polietilena. S.C.DANY.S.R.L. Bucuresti produce ambalaje din polietilena oferind clientilor sai cei peste 10 ani de experienta in domeniu.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).