Modelul porter S.C. Sergiana Prodimpex S.R.L.

Cuprins referat Cum descarc?

I. Prezentare generala   pag 3
II. Strategie. Misiune. Viziune   pag 5
III. Modelul celor "5 forte" ale lui Michael Porter  pag 6
IV. Analiza celor "5 forte" asupra firmei SERGIANA PRODIMPEX pag 7
V. Concluzii si propuneri   pag 11
VI. Bibliografie   pag 12


Extras din referat Cum descarc?

Sergiana Grup este o structura care s-a consolidat pornind de la o afacere de familie lansata la inceputul anilor `90.
In 1994 a fost inregistrata sub marca S.C SERGIANA PRODIMPEX S.R.L., firma al carui obiect de activitate este productia de carne si preparate din carne. Sediul societatii si nucleul de dezvoltare al acutalei structuri se afla in comuna Poiana Marului , la 35 km de Brasov.
Cod CAEN - 1013 - Fabricarea produselor din carne (inclusiv din carne de pasare). 
Grupul de firme SERGIANA este compus din:
- S.C. SERGIANA PRODIMPEX S.R.L. ( NUCLEUL SERGIANA GRUP )
- EUROPIG - in 1999 prin punerea bazelor propriului complex de crestere si ingrasare a porcilor (comuna Sercaia, judetul Brasov).
- SERGIANA - reteaua de productie 
- RAMADOR - retea de fast-fooduri Nec`S
- ALTIUS - retea de restaurante: Restaurant cu specific italian-Tassi, Restaurant Traditional Sergiana, Casa Tudor, Ceasu` Rau, Centru de evenimente Sergiana Center
SERGIANA PRODIMPEX, este o societate ale carei dimensiuni au atins astazi un nivel de peste 800 de angajati si o cifra de afaceri ce se situeaza anual la peste 110 milioane de lei. De-a lungul anilor, marca Sergiana Poiana Marului a devenit semn de identitate pentru mai mult de 100 de produse din carne, peste 10 retete proprii fiind inregistrate in catalogul marcilor din Romania. 
Unitatea de productie de la Poiana Marului a suportat un amplu proces de extindere si modernizare, care a condus la cresterea capacitatii de productie la 30t/zi, in conditiile impuse de normele Uniunii Europene, pe o suprafata de 9.274 mp. 
Sursa de materie prima pentru unitatile Grupului Sergiana este complexul propriu de crestere si ingrasare a porcilor, EUROPIG(1999), situat la 55 km de Brasov, in Comuna Sercaia. Acest complex ocupa o suprafata de 22 ha, insumand 32 de hale cu o capacitate totala ce depaseste 50.000 de capete/an. Complexul Europig include o fabrica de nutreturi si un abator(2005) pentru porci si bovine. 
Acestia sunt prezenti in patru canale de distributie: magazine proprii, retailul traditional, piata HoReCa si in cadrul comertului modern-produse in reteaua de magazine KAUFLAND, AUCHAN, BILLA, CARREFOUR.
GRUPUL SERGIANA a accesat si a derulat patru granturi de dezvoltare - doua in cadrul Programului RICOP si doua in cadrul Programului SAPARD. 
MISIUNE. STRATEGIE.
Prin misiunea asumata, urmarita cu tenacitate si responsabilitate, Sergiana valorifica traditia zonala a macelarilor si a crescatorilor de animale din Tara Barsei si Tara Fagarasului, in contextul respectarii normelor europene de siguranta alimentara.Cele doua directii sunt definitorii pentru conceptul de calitate al marcii Sergiana Poiana Marului.
In aceasta perioada exista o adevarata preocupare a identificarii strategiilor de lucru adecvate conditiilor de piata. Datorita monedei nationale, scaderea veniturilor determinate de cresterea inflatiei si a somajului s-a generat o migrare a consumului catre produsele din categoriile mediu si low. 
Prin urmare, strategia abordata de catre companie ramane realizarea produselor de calitate la un pret corect, deoarece in caz contrar compania nu va reusi sa se adateze rapid la o piata din ce in ce mai solicitanta. In acest moment, tendinta este de a reveni la produsele de calitate. Insa, exista in continuare o deschidere importanta a clientilor catre inovatie, diversificare si calitate, datorita nevoii de diferentiere intrun mediu concurential din ce in ce mai puternic. 
- paste tar
Modelul celor "5 forte" ale lui Michael Porter
Mediului inconjurator competitional este defint de vecinatatea imediata a organizatiei, ce o influenteaza direct si asupra carora poate exercita o influenta semnificativa, fiind constituit din - indivizi, grupuri sau organizatii. Acestia au o influenta directa dar si reciproca.
Obtinerea profitului si supravietuirea se poate realiza prin puterea de a executa modificari in favoarea firmei si intelegerea regulilor concurentiale.
Competitorul/concurentul poate fi definit ca fiind acea organizatie care lupta pentru acelasi tip de resurse ca si organizatia data.


Fisiere in arhiva (1):

  • Modelul porter S.C. Sergiana Prodimpex S.R.L..docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

-,, Practici de management strategic " Polirom 2006 - Bacanu Bogdan 
-,, Management strategic " Teora 1997 - Bacanu Bogdan
-http://www.sergianagrup.ro/sergiana-grup/sergiana-prodimpex.aspx
-http://firme.efin.ro/sc-altius-srl-cui-1106353
-Comunicat de presa Industria Carnurilor - Sergiana : Calitatea gustului traditional autentic 
-http://www.industriacarnii.ro/exclusiv-ic/interviu/430-producatorii-trebuie-sa-puna-accent-pe-calitate
-http://firme.efin.ro/sc-sergiana-prodimpex-srl-cui-6981790


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!