Modele și strategii de dezvoltare economică a Germaniei

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 23 în total
Mărime: 1.12MB (arhivat)
Publicat de: Carol Aura Nica
Puncte necesare: 6
Este o prezentare pe tema "Modele şi strategii de dezvoltare economică a Germaniei" prezentata in cadrul facultatii Finante si Banci ai ASEM (R. Moldova)

Extras din referat

Germania

Suprafaţa: 357 092 km părtaţi

Populaţie: 82 milioane locuitori

Capitala: Berlin

Ziua reunificării: 03 octombrie 1990

Economie: industrie automobilistică, industrie constructoare de maşini, chimie.

Rata inflatiei-1,30%

Rata de somaj-7,80%

Inflatia

Rata inflatiei in Germania a fost 1,30% in aprilie 2010.Din graficul de mai jos observam ca cea mai mare inflatie a fost in luna iulie 2008 de 3.3%.Luna iulie 2009 a inregistrat o deflatie de -0,4%.Deja in 2010 inflatia a inceput sa creasca pina la 1,30%.

IPC al Germaniei si Frantei

Inflaţia · măsurată prin modificarea procentuala an de peste an în Indicele preţurilor de consum, sa accelerat în Franţa şi Germania in luna martie.

Inflatia in Germania a crescut la 1,21% in martie,pina la 0,47% in februarie.

Inflatia in Franta a crescut la 1,58% in martie,comparativ cu 1,28% in februarie.

Produsul Intern Brut

Produsul intern brut este în valoare de 3653 miliarde de dolari sau 5.89% din economia mondială, potrivit Băncii Mondiale. Germania Produsul Intern Brut (PIB) a crescut cu un ritm anual de 0,20 la sută faţă de ultimul trimestru. Germania este cea mai mare economie din Europa Mai jos sunt luate lunile ianuarie,iunie,septembrie si decembrie.

PIB per capita

Pentru anul 2008 PIB-ul pe cap e locuitor a inregistrat o crestere de 35613 mlrd.dolari, fiind tot in crestere.

Rata somajului in Germania

Rata şomajului în Germania a fost 7.80 % în aprilie 2010.In 2007 rata somajului a atins cifra de 9%. Numărul de şomeri din Germania au crescut uşor la 3,3 milioane de oameni în decembrie 2009. Dar guvernul federal şi de experţi ai pieţei forţei de muncă prevede o urcare la 4.1 milioane in acest an ca extensie a guvernului său sistem de scurt timp a cotelor de lucru, care a permis firmelor de a evita concedierea lucrătorilor, expiră.

Balanta Comerciala

Germania a raportat balanta comercial de 17,2 miliarde de euro în martie 2010. economia germană este în mare măsură orientate spre export (cel mai mare exportator al lumii), cu exporturi de contabilitate pentru mai mult de o treime din producţia naţională. Exporturile sale principale sunt: autovehicule, utilaje, produse chimice, dispozitive electrice şi tehnologie de telecomunicaţii. principal de importurile germane sunt autovehicule, produse chimice, maşini, petrol şi gaze şi calculatoare

Conținut arhivă zip

  • Modele si Strategii de Dezvoltare Economica a Germaniei.ppt

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Globalizarea și statele mici și mijlocii - studiu de caz România

Argument Lucrarea de diplomă intitulată ” Globalizarea si statele mici si mijloci. Studiu de caz Romania” reprezintă expresia preocupărilor mele...

Tehnici promoționale - servicii Rent a Car

Analiza Pietei Piata rent-a-car din Romania dispune de o oferta variata atat din punct de vedere al marcilor, dar mai ales in ceea ce priveste...

Internaționalizarea firmei SC Apicola SRL

CAPITOLUL 1. PREZENTAREA FIRMEI Totul a început la sfârşitul anilor ’60, când domnul Cornel Georgescu, patronul firmei, a primit cadou două roiuri...

Practică turismului rural în spațiul european

În ansamblul economiei europene a turismului, turismul rural se definește ca fiind valorificarea turistica a spatiilor rustice, a resurselor...

Planul Marshall

1. Situația Europei postbelice Cel de-al Doilea Război Mondial a lăsat în urma sa o Europă sărăcită aproape complet, distrusă din punct de vedere...

Euroconsumatorul - influența factorilor culturali asupra comportamentului acestuia

Alaturi de factorii economico-sociali, personali si psihologici, asupra comportamentului cosumatorului isi exercita influenta, in cea mai mare...

Mediul de Marketing al Germaniei

Macromediul marketingului şi analiza acestuia 1. Mediului marketingului Pentru a comercializa cu succes un produs, managerul de marketing trebuie...

Proiect managementul comerțului - SC Cotnari SA

CAPITOLUL I: PREZENTAREA FIRMEI COTNARI 1.1. INTRODUCERE SI OBIECT DE ACITIVITATE Firma COTNARI este una dintre cele mai cunoscute firme de...

Ai nevoie de altceva?