Misiunea Strategia si Obiectivele Firmei Altex

Cuprins referat Cum descarc?

STUDIU DE CAZ 3
S.C.ALTEX S.A. - Scurta prezentare 3
Misiune si Obiective 4
Analiza Swot 6
Strategiile firmei Altex 7
Concluzii 9
Bibliografie: 10


Extras din referat Cum descarc?

STUDIU DE CAZ
S.C.ALTEX S.A. - Scurta prezentare
ALTEX este liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din Romania, cu peste 120 de magazine deschise in toate judetele din tara. ALTEX ofera clientilor sai o gama variata de produse, la cele mai mici preturi, punandu-le la dispozitie un sistem de finantare generos si flexibil, cu cea mai mica dobanda si cele mai mici rate. Acest sistem faciliteaza accesul tuturor categoriilor de consumatori la produse si echipamente de inalta calitate necesare confortului zilnic.
ALTEX colaboreaza cu un numar insemnat de furnizori, fiind singurul retailer de profil care are in protofoliu o gama extinsa de produse apartinand unor marci, precum Philips, Panasonic, Sony, Thomson, Daewoo, Whirlpool, Arctic, Bosch, Siemens, Electrolux, Zanussi, Ariston, Indesit, Rowenta, Tefal, Braun etc. 
Istoria firmei ALTEX incepe in anul 1992, cand un grup de tineri ambitiosi demarau un program de comercializare si service pentru televizoare second-hand. Ideea lor a avut la baza solicitarea crescanda de aparatura electronica, fie ea si la mana a doua, mai ales ca pana in 1989 putini erau cei care aveau in casa un televizor color sau o combina audio.
La scurt timp, firma face pasi importanti in sensul dezvoltarii ei, astfel ca in 1993 se realizeaza distinctia clara intre comertul de tip retail si prestarile de servicii in perioada de garantie. Cu acest prilej, a aparut conceptul de specializare a magazinelor, pe anumite produse, de exemplu electrocasnice-electronice (avand in vedere ca, in acea perioada, piata era inundata de magazine care vindeau in sistem de consignatie).
A urmat apoi o perioada, intre anii 1995-1997, cand Altex si-a dezvoltat o retea proprie in principalele orase ale tarii, deschizand 50 de magazine, ca urmare a cererilor mari de produse electronice si electrocasnice.Din cauza inflatiei excesive si a dobanzilor bancare ridicate, firma a intrat intr-un proces de restructurare, in cadrul caruia s-a pus problema manageriatului pe principiile rentabilitatii, a analizei centrului de profit si pierderi. Acesta a fost momentul in care firma a inceput sa se preocupe si de dezvoltarea unor alte activitati cum sunt: vanzarile en gros, transporturile etc., astfel ca in anul 2000 a luat fiinta Grupul de companii Altex, care cuprinde: reteaua de magazine Altex, destinate vanzarii produselor electronice, electrocasnice si de confort; firma 8TIM, cu profil de logistica si transport; firma de distributie Italromtex.
Misiune si Obiective
Misiune
La Altex, se urmareste in primul rand confortul si satisfactia clientului, oferindu-i cea mai completa gama de produse electronice si electrocasnice.
Altex doreste sa fie cel mai bun retailer din Romania, care ofera clientilor sai solutii complete si adaptate necesitatilor lor, prin cea mai variata gama de produse electronice, electrocasnice, IT&C si divertisment, cele mai mici preturi si cele mai bune solutii de achizitionare si servicii.
Obiective
Altex isi propune sa devina cea mai importanta retea de electronice si electrocasnice din Romania.
- dezvoltarea brandului Media Galaxy, deschizand 4 noi locatii pe an
- suntem interesati sa achizitionam un partener local cu ajutorul caruia sa ne exindem pe piete din sud-estul Europei
- mentinerea cotei de piata la 30%
ALTEX inseamna:
Inovatie si calitate - Cele mai recente creatii ale celor mai renumite marci in domeniu ;
Accesorii si consumabile - dau valoare completa produsului, asigurandu-i performante imbunatatite si durata de viata mai lunga;
Solutii de finantare - sisteme de rate - sprijin real, necesar consumatorului;
Logistica pentru livrarea produselor la domiciliu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Misiunea Strategia si Obiectivele Firmei Altex.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!