Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 1455
Mărime: 167.06KB (arhivat)
Publicat de: George Sandor
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. STUDIU DE CAZ 3
  2. S.C.ALTEX S.A. – Scurtă prezentare 3
  3. Misiune si Obiective 4
  4. Analiza Swot 6
  5. Strategiile firmei Altex 7
  6. Concluzii 9
  7. Bibliografie: 10

Extras din referat

STUDIU DE CAZ

S.C.ALTEX S.A. – Scurtă prezentare

ALTEX este liderul pieței de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România, cu peste 120 de magazine deschise în toate județele din țară. ALTEX oferă clienților săi o gamă variată de produse, la cele mai mici prețuri, punându-le la dispoziție un sistem de finanțare generos și flexibil, cu cea mai mică dobândă și cele mai mici rate. Acest sistem facilitează accesul tuturor categoriilor de consumatori la produse și echipamente de înaltă calitate necesare confortului zilnic.

ALTEX colaborează cu un număr însemnat de furnizori, fiind singurul retailer de profil care are în protofoliu o gamă extinsă de produse aparținând unor mărci, precum Philips, Panasonic, Sony, Thomson, Daewoo, Whirlpool, Arctic, Bosch, Siemens, Electrolux, Zanussi, Ariston, Indesit, Rowenta, Tefal, Braun etc.

Istoria firmei ALTEX începe în anul 1992, când un grup de tineri ambiţioşi demarau un program de comercializare şi service pentru televizoare second-hand. Ideea lor a avut la bază solicitarea crescândă de aparatură electronică, fie ea şi la mâna a doua, mai ales că până în 1989 puţini erau cei care aveau în casă un televizor color sau o combină audio.

La scurt timp, firma face paşi importanţi în sensul dezvoltării ei, astfel că în 1993 se realizează distincţia clară între comerţul de tip retail şi prestările de servicii în perioada de garanţie. Cu acest prilej, a apărut conceptul de specializare a magazinelor, pe anumite produse, de exemplu electrocasnice-electronice (având în vedere că, în acea perioadă, piaţa era inundată de magazine care vindeau în sistem de consignaţie).

A urmat apoi o perioada, între anii 1995-1997, când Altex şi-a dezvoltat o reţea proprie în principalele oraşe ale ţării, deschizând 50 de magazine, ca urmare a cererilor mari de produse electronice şi electrocasnice.Din cauza inflaţiei excesive şi a dobânzilor bancare ridicate, firma a intrat într-un proces de restructurare, în cadrul căruia s-a pus problema manageriatului pe principiile rentabilităţii, a analizei centrului de profit şi pierderi. Acesta a fost momentul în care firma a început să se preocupe şi de dezvoltarea unor alte activităţi cum sunt: vânzarile en gros, transporturile etc., astfel că în anul 2000 a luat fiinţă Grupul de companii Altex, care cuprinde: reţeaua de magazine Altex, destinate vânzarii produselor electronice, electrocasnice şi de confort; firma 8TIM, cu profil de logistica şi transport; firma de distribuție Italromtex.

Misiune si Obiective

Misiune

La Altex, se urmăreşte în primul rând confortul şi satisfacţia clientului, oferindu-i cea mai completă gamă de produse electronice şi electrocasnice.

Altex dorește să fie cel mai bun retailer din România, care oferă clienților săi soluții complete și adaptate necesităților lor, prin cea mai variată gamă de produse electronice, electrocasnice, IT&C și divertisment, cele mai mici prețuri și cele mai bune soluții de achiziționare și servicii.

Obiective

Altex își propune să devină cea mai importantă rețea de electronice și electrocasnice din România.

- dezvoltarea brandului Media Galaxy, deschizând 4 noi locații pe an

- suntem interesați să achiziționăm un partener local cu ajutorul căruia să ne exindem pe piețe din sud-estul Europei

- menținerea cotei de piață la 30%

ALTEX înseamnă:

Inovaţie şi calitate - Cele mai recente creaţii ale celor mai renumite mărci în domeniu ;

Accesorii şi consumabile - dau valoare completa produsului, asigurându-i performanţe îmbunătăţite şi durată de viată mai lungă;

Soluţii de finanţare - sisteme de rate - sprijin real, necesar consumatorului;

Logistica pentru livrarea produselor la domiciliu.

Preview document

Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 1
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 2
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 3
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 4
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 5
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 6
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 7
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 8
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 9
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 10
Misiunea Strategia și Obiectivele Firmei Altex - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Misiunea Strategia si Obiectivele Firmei Altex.doc

Alții au mai descărcat și

Studiu de Caz - SC Kosarom SA

REZUMAT Proiectul prezinta si analizeaza situatia grupului de firme KOSAROM, firma specializata in producerea si comercializarea carnii de porc,...

Metode Specifice de Management

Activitatea unui cadru de conducere cuprinde o gamă largă şi variată de probleme. Aceasta necesită şi o conducere competentă,capabilă să rezolve...

Publicitatea Online

INTRODUCERE Trăim în secolul vitezei, unde internetul a devenit rapid un un fenomen social mult mediatizat. Acesta a avut şi va avea un impact...

Management Strategic - Simigeria Petru

Ideea aleasa Ideea de afacere pe care noi o propunem este una obişnuită : deschiderea unei covrigării și anume franciza PETRU. “Simigeria...

Studiu de Caz - Fundamentarea și Elaborarea Strategiei a SC Protcom SA

1. Managementul strategic. Definire. Rol. Arii de interes. Managementul strategic este una dintre formele de conducere moderne, axata pe...

Analiza și Îmbunătățirea Sistemului de Management al Organizației prin Aplicarea Metodelor Moderne

Analiza şi îmbunătăţirea sistemului de management al organizaţiei prin aplicarea metodelor moderne în cadrul SC XYZ SRL INTRODUCERE Deschiderea...

Motivarea personalului - studiu de caz la firma SC Altex România SRL

Introducere Am ales drept temă de dezbătut motivarea personalului pentru firmă S.C.ALTEX ROMANIA S.R.L, deoarece aceasta este una din marile firme...

Aprecieri Privind Definirea Misiunii și Obiectivelor Firmei

“Rolul unui bun manager strategic este să vadă organizaţia nu cum este ea astăzi.....ci cum va arăta în viitor” John W. Teets, Preşedinte...

Te-ar putea interesa și

Piața produselor electrice și electrocasnice din România

Introducere În condiţiile de piaţă actuale caracterizate printr-o concurenţă puternică, modernitate, progres tehnologic etc., este foarte...

Motivarea personalului - studiu de caz la firma SC Altex România SRL

Introducere Am ales drept temă de dezbătut motivarea personalului pentru firmă S.C.ALTEX ROMANIA S.R.L, deoarece aceasta este una din marile firme...

Modalități de implementare a strategiilor la nivelul fermei prin metode de ordonanțare a proiectelor la SC Altex SRL

INTRODUCERE ALTEX este liderul produselor electronice, electronicii de casa, IT & C si multimedia din Romania. In prezent, retelele Altex cuprind...

Analiza internă și externă a firmei Altex

I.Introducere S.C. ALTEX ROMANIA S.R.L. este liderul pieței românești de electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia de peste 21 de ani, cu...

Raport de practică Domo

Motivaţii şi explicaţii Am ales să îmi desfăşor stagiul de practică în magazinul DOMO din Vaslui, Silver Mall, pentru că ştiam că este o firmă...

Ai nevoie de altceva?