Managementul unui Proiect - ICPS 2008

Extras din referat Cum descarc?

Descrierea proiectului ICPS 2008:
Perioada: 14 - 16 aprilie 2008.
Scop: ICPS este un proiect in care tinerii selectati pentru programul de practica internationala, trec printr-o perioada de pregatire unde vor participa la training-uri si discutii cu scopul de a-i pregati pentru experienta care urmeaza.
Grup tinta: Peste 300 de tineri din 12 comitete locale AIESEC din tara, la care se adauga tineri din celelalte tari AIESEC care sunt interesati de efectuarea unui stagiu de practica.
Scurta descriere:
Aiesec Sibiu organizeaza ICPS 2008, un proiect in care peste 300 de tineri, care au fost selectionati pentru programul de practica internationala, vor beneficia de pregatire pentru perioada pe care o vor petrece in tara unde isi vor efectua stagiul de practica. Acest pas este obligatoriu pentru toti participantii la programul de practica internationala. Avand un caracter international, la ICPS 2008 vor lua parte si tineri straini care doresc sa vina intr-un stadiu de practica la noi in tara, tineri straini care isi desfasoara in momentul de fata stagiul de practica la noi in tara si facilitatori straini. Aceasta conferinta se va tine in statiunea Olanesti judetul Ramnicu-Valcea la hotelul ,,Lebada".
Obiective:
Participarea a minim 150 de delegati, astfel fiecare comitete local sa fie reprezentat de cel putin 12 persoane. Echipa de traineri sa fie formata din 20 de persoane pregatite pe cel putin 2 ari de activitate.
Costul general estimat: Dupa un calcult facut in mare am ajuns la concluzia ca aceasta conferinta are un cost general estimat de 42000 de lei.
Termenul estimat al proiectului
In lini mari proiectul va incepe a prinde contur inca din luna ianuarie cand trebuie gasita locatia, formata echipa etc pana in luna aprilie cand va avea loc conferinta in sine. Pe parcursul proiectului va aparea si o descriere mai detaliat a organizarii conferintei. 
Efectele Proiectului
Pregatirea participantilor prin seminarii de pregatire specializate in subiecte de cultura, comunicare, adaptabilitate si prin studii de caz si jocuri de rol;
o Asimilarea de catre participanti a cunostintelor necesare pentru a prezenta cu succes tara noastra in celelalte tari;
o Atenuarea socului cultural pe care tinerii l-ar putea avea odata ajunsi intr-o alta tara cu o cultura diferita. 
Informatii referitoare la organizarea conferintei
Activitati:
Activitatile in acest proiect se impart in doua categorii si anume:
- cele premergatoare organizarii proiectului
- cele din timpul desfasurarii proiectului
Voi incepe prin a va prezenta cele premergatoare organizarii proiectului. 
Organizarea proiectului incepe inca din luna ianuarie avand ca activitati prioritare formarea echipei si gasirea locatiei pentru conferinta, dupa acestea urmeaza un lung sir alte activitati care vor fi prezentate mai jos.
Formarea echipei se face pe baza unor aplicari luandu-se in considerare abilitatile pe care le are fiecare aplicant. In principiu acesta trebuie sa aiba abilitati de lucru in echipa si de time management iar pe langa acestea fiecare dintre ei trebuie sa aiba cate una dintre urmatoarele abilitati: de vanzare, de promovare, cunoscator al logistici si cunostinte pe parte de financiar. Pentru ca echipa sa aiba un randament ridicat in prima faza (prima saptamana) va avea loc un team building in care echipa se va lega.
Alegerea locatiei se va face pe baza datelor pe care le cunoastem despre conferinta. Mai precis capacitatea hotelului trebuie sa fie de minim 350 de locuri si aceasta trebuie sa fie aproape de Sibiu si sa aiba si cantina deoarece delegatiilor le este asigurata si mancarea.
Constuirea materialelor de promovare si de vanzare se face numai dupa ce locatia a fost gasita pentru a se face o promovare buna si pe toate canalele (platforma interna, radio, TV, postere, fluturasi etc)
Vanzarea proiectului la companii se face dupa ce sa realizat materialul de vanzare si dupa ce sa facut targetul de firme (toate companiile la care trebuie sa se faca vanzarea). Care este rol acestui lucru , simplu gasirea partenerilor si sponsorilor care ne vor ajuta in realizarea in bune conditii a proiectului. Tragetul de firme fiind de 50 iar numarul minim de firme care vor raspunde va fi de 10 - 15.
Selectia candidatilor si a trainerilor se poate face dupa ce s-a inceput campania de promovarea si chiar pana in punctul in care aceasta s-a incheiat. In ce consta aceasta faza in alegerea candidatilor potriviti pentru a participa la aceasta conferinta pe baza abilitatilor si cunostintelor pe care le detin.
Cumparerea materialelor se face pe baza bugetului realizat de responsabilul pe finante si echipa de organizare. Premergatorul este transportul materialelor la hotel.
Din acest moment activitatile prezentate sunt cele care au loc la fata locului sau mai precis in timpul desfasurarii conferintei in sine.
Pregatirea locatiei este foarte importanta aceasta activitate deoarece fiecare delegat trebuie sa stie unde va fi camera in care acesta e cazat, plenara in care trebuie sa ajunga, prin urmare toate locurile importante trebuie sa fie marcate cu sageti (ex. plenara, cantina, locurile unde se poate fuma etc). Pe langa acestea mai trebuie puse la vedere banerele de la parteneri si sponsori.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul unui Proiect - ICPS 2008.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!