Managementul Resurselor Umane la o Firma de Constructii

Extras din referat Cum descarc?

1. DESCRIEREA FIRMEI
SC URBAN PROIECT SA este o firma localizata in Barlad, judetul Vaslui, infiintata in anul 1994. Activitatea de baza a firmei este prestarea de servicii, avand ca domeniu de activitate constructiile civile si industriale, instalatiile termice si electrice si sistemele de alarmare. Dimensiunea firmei este medie, cu un personal constituit din aproximativ 100 de angajati.
Firma plaseaza in centrul atentiei clientii cu necesitatile si dorintele sale. Prin servicile oferite se are in vedere intampinarea nevoilor clientilor din Romania astfel incat firma sa devina un partener de incredere in colaborarile viitoare. Orice produs/serviciu prestat de firma are la baza rezultatele analizei beneficiarilor sai, a cerintelor si asteptarilor acestora.
Pana in prezent firma a realizat urmatoarele tipuri de lucrari: constructii civile si industriale, amenajari interioare, executare de instalatii electrice pentru constructii civile si industriale, executare de linii electrice aeriene, executare de bransamente si instalatii interioare civile si industriale, executare si programare de instalatii de alarmare, montare de centrale termice. Dintre sistemele de alarmare amintesc: sisteme de alarmare la efractie, la incendiu, de control acces, de supraveghere video, dar si sisteme de interfonie si sonorizare.
Structura oganizatorica a firmei imbina structurile ierarhice cu cele functionale, fiind adecvata marimii si specificului acesteia. Structura organizatorica este constituita din: director general, director comercial, director economic, director de marketing, director tehnic, manager de resurse umane, secretara, personal pentru aprovizionare si pentru executie (coordonatori tehnici, magazioneri, mecanici, electricieni, instalatori-pentru proiectare si pentru executie, soferi, muncitori-calificati si necalificati, la care se adauga personal auxiliar-agenti de paza si femei de serviciu).
Directorul general are urmatoarele sarcini:
- intocmeste bilantul si contul de venituri si pierderi pe anul precedent, precum si proiectul de buget si de activitate al firmei pe anul in curs (cu ajutorul directorului economic);
- stabileste strategia si tactica de marketing (cu ajutorul directorului de marketing);
- aproba operatiunile de vanzare si cumparare de bunuri;
- aproba incheierea de contracte in numele firmei;
- aproba operatiunile de incasare/plata;
- numeste directorii executivi, stabileste salariile si celelalte drepturi, precum si sarcinile acestora;
- stabileste responsabilitatile personalulul din compartimente;
- are in subordine directorii executivi (economic, comercial etc.).
Directorul comercial coordoneaza activitatea serviciului comercial, care cuprinde specialisti ce cunosc caracteristicile fizico-chimice, de design al produselor din domeniul lor. Acesta, impreuna cu directorul de marketing, participa la alegerea surselor de aprovizionare.
Directorul economic este, in principal, contabilul sef al firmei, care coordoneaza activitatea desfasurata de serviciul financiar (operatiile de incasari, de plati catre alte firme, operatiile cu bancile). Se poate afirma ca se ocupa de asigurarea firmei cu capital circulant pentru buna desfasurare a activitatii acesteia. Serviciul financiar are ca atributii: analize economice, finantarea investitiilor si a cercetarilor stiintifice, control financiar intern, preturi si tarife. 
De asemenea, directorul economic coordoneaza si activitatea serviciului contabilitate. Acest departament urmareste pastrarea integritatii patrimoniului societatii, cunoasterea modului de realizare a sarcinilor prevazute in program si a modului in care se gospodaresc fondurile materiale si banesti de care dispune firma, fiind preocupat si de contabilitatea generala, controlul financiar preventiv, calculul salariilor angajtilor.
Directorul de marketing se ocupa de activitatile de cercetare si dezvoltare, de asigurarea calitatii constructiilor, instalatiilor, produselor oferite, de planificarea si urmarirea productiei.
Directorul tehnic are ca atributii: cautarea potentialilor clienti, supravegherea concurentei, realizarea ofertelor de pret, urmarirea pietii in vederea achizitionarii de utilaje, realizarea planurilor la lucrari.


Fisiere in arhiva (2):

  • Managementul Resurselor Umane la o Firma de Constructii
    • CUPRINS.doc
    • Managementul Resurselor Umane la o Firma de Constructii.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!