Partea I. Prezentarea organizatiei 3 Partea II. Organizarea 4 Partea III. Principii generale in domeniul resurselor umane 8 Partea IV. Analiza si evaluarea posturilor 10 Partea V. Evaluarea performantelor profesionale 13 Partea VI. Remunerarea muncii 15 Bibliografie 17 Anexe 18
Partea I. Prezentarea organizatiei Societatea Comerciala SC OLIMP TECHNICS SRL a fost infiintata in a doua jumatate a anului 2003, cu sediul in Bucuresti, Str. Cobalcescu Grigore, nr.9, Sector 1, tel.: 021/311.49.27, 021/311.49.28, fax: 021/316.22.81, e-mail: office@hoteltrianon.ro, website: www.hoteltrianon.ro. Forma juridica: societate cu raspundere limitata, structura actionariatului fiind de 3 persoane de origine franceza: Seine Oliver James Henri, Doulache Lamine si Doulache Dalil Luc. Conducerea operativa a firmei este asigurata de administratorul societatii, domnul Campeanu Florin, numit de Adunarea Generala a membrilor asociati. Obiectul de activitate este prestarea de servicii hoteliere si de restaurant, pe langa acestea detinand si sala de conferinte. Activitatea principala: Hoteluri si moteluri cu restaurat, Cod CAEN 5511. Hotelul Trianon(***) este situat in inima Bucurestiului, aproape de unul dintre cele mai frumoase parcuri ale sale, Gradina Cismigiu. Aflat in centrul orasului, loc incarcat de istorie, hotelul se afla la doar cateva minute de cele mai importante obiective turistice ale Capitalei: Ateneul Roman, Opera Nationala, Muzeul de Arta, Teatrul National, Biserica Metropolitana, Palatul Parlamentului. Amplasamentul hotelului imbina sarmul romantic al "Micului Paris" de altadata cu atractii specifice unei capitale europene cosmopolite. Principalii trei concurenti sunt: Hotel Boutique Monaco(****), Ambasador Hotel(***) si Volo Hotel(***), trei hoteluri situate tot in centrul capitalei. Partea II. Organizarea De regula, prin organizare se intelege descompunerea unui fenomen, proces, obiect sau activitate in partile sale elementare si analizarea lor in scopul recompunerii intr-o maniera ameliorata. Scopul organizarii (in cadrul unui hotel) este repartizarea sarcinilor si operatiunilor pe lucratori, asigurarea coordonarii lor si adoptarea de masuri concrete pentru realizarea obiectivelor fixate apriori . Daca ne referim la firma ca obiect al managementului, organizarea acesteia consta in descompunerea ei in elementele componente ale procesului de productie, mai avem in vedere si structura firmei ca ansamblul personalului, al obiectelor muncii si al mijloacelor de munca, precum si al relatiilor ce se stabilesc intre acestea, in vederea realizarii obiectivelor stabilite si analiza acestora in vederea recompunerii lor in raport cu anumite criterii economice, tehnice si de personal. In cazul de fata, am analizat Hotelul Trianon din punct de vedere al managementului resurselor umane, si anume: stabilirea numarului de angajati si observarea diferentelor de varsta, vechime in munca, calificare si realizarea organigramei. Dupa cum se observa si in tabelul 1 (anexe), numarul total de angajati din cadrul Trianon este de 26, dintre care 16 barbati si 10 femei (predomina numarul de barbati). Ca varsta, angajatii au intre 24 si 61 de ani, iar ca vechime in munca (in acest domeniu de activitate) angajatii se situeaza intre 8 si 30 de ani. In urma impartirii pe grupe de varsta si pe calificare a celor 26 de angajati, au reiesit urmatoarele: o 24-33 ani: - 9 barbati, dintre care: - 6 sunt muncitori calificati - 3 sunt muncitori necalificati - 6 femei, dintre care: - 2 sunt muncitori calificati - 4 sunt muncitori necalificati o 34-43 ani: - 3 barbati, dintre care: - Toti 3 sunt muncitori necalificati - 1 femeie ? muncitor necalificat o 44-53 ani: - 2 barbati, dintre care: - 1 este muncitor calificat - 1 este muncitor necalificat - 3 femei, dintre care: - 1 este muncitor calificat - 2 sunt muncitori necalificati o 54-63 ani: - 2 barbati, dintre care: - amandoi sunt muncitori calificati - 0 femei
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).