Managementul relațiilor pe internet

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 11 în total
Mărime: 724.12KB (arhivat)
Publicat de: Daciana Stoian
Puncte necesare: 5

Extras din referat

“Filosofia CRM constă în recunoaşterea faptului că o relaţie de lungă durată cu clienţii poate fi unul dintre cele mai importante atuuri ale unei organizaţii, oferindu-i acesteia avantaje competitive şi profitabilitate crescută.”

Cum funcţionează?

“Managementul relaţiilor cu clienţii (CRM) constă dintr-un sistem complex alcătuit din metodologii, strategii, software şi aplicaţii web care ajută o companie să organizeze şi să administreze relaţiile cu clienţii.”

CRM facilitează interacţiunea cu clienţii prin intermediul celui mai eficient, mai rapid şi mai sofisticat mijloc de comunicare – Internetul.

Creşterea spectaculoasă şi reevaluarea continuă a organizaţiilor care utilizează web-site-uri au adus Internetul în prima linie a gândirii manageriale curente.

Internetul oferă o altă infrastructură prin intermediul căreia organizaţiile pot interacţiona cu clienţii în acelaşi mod în care interacţionează la telefon, fax sau e-mail.

În momentul de faţă, multe companii consideră că avantajul web-ului este faptul că vizitatorii pot afla răspunsul pe cont propriu minimizând astfel eforturile depuse de companie, reducând contactul direct cu agenţii şi îmbunătăţind eficienţa.

Conținut arhivă zip

  • Managementul Relatiilor pe Internet.ppt

Te-ar putea interesa și

Posibilități de Raționalizare a Managementului Vânzărilor în Întreprinderile de Prelucrare a Lemnului

INTRODUCERE Ideea realizarii unui studiu privind managementul vânzãrilor, mai corect a posibilitãtilor de rationalizare a acestuia a fost...

Tehnici de comunicare în vânzări

INTRODUCERE Comunicarea reprezintă unul dintre cele mai dificile aspecte ale muncii unui manager. Sursa majorităţii problemelor de comunicare o...

Relația bancă-client

CAPITOLUL I Sistemul Bancar în România Sistemul bancar din România este un sistem pe două nivele, cuprinzând Banca Naţională a României şi...

Managementul Lichidității Bancare

INTRODUCERE Managementul băncii poate fi definit ca fiind procesul de integrare funcţională a unui ansamblu diferenţiat de activităţi specifice,...

Program de marketing privind lansarea unui nou produs pe piață la SC GDM Electronics SRL

CAPITOLUL I ISTORICUL FIRMEI ŞI ACTIVITATEA SA 1.1. Prezentare generală SC GDM Electronics SRL este o societate cu răspundere limitată,...

Sisteme informatice din întreprindere

Introducere Trecerea de la o societate industrializată la o societate complet informaţională, a fost posibilă datorită progreselor remarcabile...

Evoluții Actuale ale Marketingului

1. Introducere Evoluţia actuală a marketingului, cu specificitatea sa asociată mediului virtual, centrat pe consumator, presupune noi abordări...

Pachete Software Oferite ca Servicii - SAAS

Argument Internetul a devenit în ultimii ani un nou stil de viaţă, s-a dezvoltat mult, nu numai ca volum de informaţii şi servicii permanent...

Ai nevoie de altceva?