Extras din referat
“Filosofia CRM constă în recunoaşterea faptului că o relaţie de lungă durată cu clienţii poate fi unul dintre cele mai importante atuuri ale unei organizaţii, oferindu-i acesteia avantaje competitive şi profitabilitate crescută.”
Cum funcţionează?
“Managementul relaţiilor cu clienţii (CRM) constă dintr-un sistem complex alcătuit din metodologii, strategii, software şi aplicaţii web care ajută o companie să organizeze şi să administreze relaţiile cu clienţii.”
CRM facilitează interacţiunea cu clienţii prin intermediul celui mai eficient, mai rapid şi mai sofisticat mijloc de comunicare – Internetul.
Creşterea spectaculoasă şi reevaluarea continuă a organizaţiilor care utilizează web-site-uri au adus Internetul în prima linie a gândirii manageriale curente.
Internetul oferă o altă infrastructură prin intermediul căreia organizaţiile pot interacţiona cu clienţii în acelaşi mod în care interacţionează la telefon, fax sau e-mail.
În momentul de faţă, multe companii consideră că avantajul web-ului este faptul că vizitatorii pot afla răspunsul pe cont propriu minimizând astfel eforturile depuse de companie, reducând contactul direct cu agenţii şi îmbunătăţind eficienţa.
Conținut arhivă zip
- Managementul Relatiilor pe Internet.ppt