Managementul Relatiilor pe Internet

Extras din referat Cum descarc?

"Filosofia CRM consta in recunoasterea faptului ca o relatie de lunga durata cu clientii poate fi unul dintre cele mai importante atuuri ale unei organizatii, oferindu-i acesteia avantaje competitive si profitabilitate crescuta." 
Cum functioneaza? 
"Managementul relatiilor cu clientii (CRM) consta dintr-un sistem complex alcatuit din metodologii, strategii, software si aplicatii web care ajuta o companie sa organizeze si sa administreze relatiile cu clientii." 
CRM faciliteaza interactiunea cu clientii prin intermediul celui mai eficient, mai rapid si mai sofisticat mijloc de comunicare - Internetul. 
Cresterea spectaculoasa si reevaluarea continua a organizatiilor care utilizeaza web-site-uri au adus Internetul in prima linie a gandirii manageriale curente. 
Internetul ofera o alta infrastructura prin intermediul careia organizatiile pot interactiona cu clientii in acelasi mod in care interactioneaza la telefon, fax sau e-mail.
In momentul de fata, multe companii considera ca avantajul web-ului este faptul ca vizitatorii pot afla raspunsul pe cont propriu minimizand astfel eforturile depuse de companie, reducand contactul direct cu agentii si imbunatatind eficienta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Relatiilor pe Internet.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!