Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L.

Referat
9.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 2819
Mărime: 599.65KB (arhivat)
Publicat de: Loredana S.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prof.univ.Guga Lucian

Cuprins

  1. I. PREZENTAREA ÎNTREPRINDERII
  2. 1. DENUMIREA, FORMA JURIDICĂ , SEDIUL
  3. 2. OBIECTIVUL DE ACTIVITATE AL SOCIETĂŢII
  4. 3. CAPITALUL SOCIAL
  5. II PREZENTAREA PRODUSULUI REPREZENTATIV
  6. 1. PRODUSUL REPREZENTATIV
  7. 2. DESCRIEREA PROCESULUI TEHNOLOGIC
  8. III. SCHIŢA ÎNTREPRINDERII
  9. IV. FILMUL OPERAŢIILOR
  10. 4.1. PREPARAREA ALUATULUI
  11. 4.2.PRELUCRAREA ALUATULUI: DIVIZARE, CȂNTARIRE, MODELARE, CREŞTERE
  12. 4.3.COACERE
  13. 4.4.DEPOZITAREA ŞI LIVRAREA
  14. 4.5.ORGANIGRAMA
  15. V. ECHILIBRAREA CAPACITĂŢILOR DE PRODUCŢIE
  16. VI.CONCLUZII ŞI OBIECTIVE
  17. VII. BIBLIOGRAFIE

Extras din referat

1.DENUMIRE, FORMA JURIDICA, SEDIUL:

Denumirea societăţii este S.C.CA LA MAMA ACASĂ S.R.L., conform dovezii de anterioritate nr. 5008 din data de 14.12.2015. S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L. se organizează potrivit legii ca societate comercială cu răspundere limitată şi funcţionează în baza prezentului act constitutiv şi a legilor în vigoare. În cuprinsul acestui act constitutiv, S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L, este denumită societate. În toate actele, facturile, publicaţiile emanând de la societate, denumirea va fi urmată de iniţialele S.R.L., de capitalul social, sediul societăţii şi numărul de înmatriculare de la Registrul Comerţului:J09/5008/14.12.2015.

Societatea Comercială S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L , este persoană juridică româna, având forma juridică de societate cu răspundere limitată. Aceasta îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legile române si cu prezentul statut.

Sediul societăţii se află în România, municipiul Ploiesti, str Vasile Lupu nr 32. Sediul acesteia poate fi schimbat pe baza hotărârii asociatului unic, Popescu Maria, în orice localitate din România, cu efectuarea formalităţilor prevăzute de lege.

În vederea extinderii activităţii, societatea va putea construi, cumpăra şi închiria alte spaţii, deschizând sucursale sau filiale în ţară şi străinătate,cu respectarea condiţiilor prevăzute de lege.

2.OBIECTIVUL DE ACTIVITATE

Obiectivul de activitate al societăţii , conform codului CAEN :

107-Fabricarea produselor de brutarie şi a produselor făinoase

Activitatea principală:

1071-Fabricarea cozonacului; fabricarea prăjiturilor şi a produselor proaspete de patiserie

Alte activităţi :

1072-Fabricarea biscuiţilor şi pişcoturilor; fabricarea prăjiturilor şi a produselor conservate de patiserie

1073-Fabricarea macaroanelor, taiţeilor, cus-cus-ului şi a altor produse făinoase similar

3.CAPITALUL SOCIAL

Capitalul social subscris şi vărsat este de 800.000Lei. Capitalul social este subscris şi vărsat la Banca Transilvania - Agenţia Ploiesti, având suma de 800.000 şi chitanţa numărul 1893 împărţit în 20 părţi sociale a câte 40.000 Lei fiecare.

Obligaţiile societăţii sunt garantate cu capitalul social al acesteia, iar asociatul unic Popescu Maria, răspunde numai în limita părţilor pe care le deţine în societate.

Capitalul social poate fi majorat pe baza deciziei asociatului unic. Părţile sociale nu pot fi reprezentate prin titluri negociabile. Părţile sociale sunt nominative.

Societatea va ţine evidenţa tuturor părţilor sociale într-un registru numerotat şi sigilat care se va păstra la sediul societăţii. În caz de deces a asociatului unic, societatea va continua cu moştenitorii acestuia. Capitalul social poate fi majorat sau redus în condiţiile prevăzute de lege.

Mărirea capitalului social se realizează prin noi aporturi şi se poate face fie prin emiterea unor noi părţi sociale, fie prin majorarea părţilor sociale existente. Majorarea poate fi făcută prin aporturi în natură, în numerar, sau în ambele, sau prin încorporarea beneficiilor, a rezervelor.Capitalul social poate fi redus cu respectarea prevederilor legale. Hotărârea va arăta motivele reducerii capitalului şi procedeul ce va fi folosit pentru efectuarea acestei reduceri.

Managementul de la cel mai înalt nivel se asigură că politica referitoare la

Calitate,Mediu, Siguranţa Alimentului, Sănătate şi Securitate Ocupaţională, Declaraţia preşedintelui şi obiectivele SMI sunt cunoscute, înţelese şi implementate de întreg personalul, la toate nivelurile S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L.

II.PREZENTAREA PRODUSULUI REPREZENTATIV

Cozonacii “CA LA MAMA ACASĂ”, sunt produşi cu ajutorul unor procedee şi echipamente moderne, dar care păstrează caracterul tradiţional al procesului, pentru ca fiecare cozonac să aducă spiritul şi bucuria specifice sărbătorilor sau a evenimentelor speciale ce se petrec zi de zi Savoarea şi aroma lor sunt date atât de calitatea ingredientelor, cât şi de timpul dedicat preparării.

Tradițiile românești cuprind sortimente numeroase culinare. De Pasti și de Craciun, cele mai mari două sărbători religioase ale românilor, găsim pe masa fiecăruia cozonac. Cu nuca, cu rahat, cu stafide, cu cacao, simplu sau acoperit de o crusta cu zahar ars, cozonacul a devenit un simbol al sarbatorilor la români. Cozonacii aduc aminte de familie, de prieteni și aduc în sufletele oamenilor o picatura de sărbătoare oricand ar fi consumați. Calzi, aburinzi, fragezi încât se sfarmă în mână, cozonacii sunt un deliciu pentru orice copil.

Consumați seara, la pranz, ca desert sau mic dejun, cozonacii cosntituie un aliment complex care poate acoperi atât necesarul zilnic de fibre, cât și oferi o cantitate ridicată de energie pentru întreaga zi.

Bibliografie

Lucian Guga, Sabin Guga “Economia intreprinderii”-indrumar, Brasov, 2006

- Florica Badea “Managementul productiei“, Ed. ASE, 2006

- http://www.rompan.ro/cozonaci/

- http://www.creeaza.com/familie/alimentatie-nutritie/PROCESUL-TEHNOLOGIC-DE-FABRICA816.php

- http://www.creeaza.com/familie/alimentatie-nutritie/PROIECT-PROCESUL-TEHNOLOGIC-DE245.php

Preview document

Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 1
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 2
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 3
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 4
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 5
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 6
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 7
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 8
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 9
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 10
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 11
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 12
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 13
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 14
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 15
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 16
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 17
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 18
Managementul producției S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L. - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Managementul productiei S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L..docx

Alții au mai descărcat și

Management și ingineria sistemelor de producție - ciocolată

CIOCOLATĂ Etapa 1: STUDIUL DE PIAȚĂ. LANSAREA ÎN FABRICAȚIE A PRODUSULUI 1.1 Prezentarea produsului: CIOCOLATĂ Ciocolata are unele beneficii...

Proiect managementul producției industriale

CAPITOLUL 1 – Conceptia si selectarea produselor si a proceselor de productie 1.1. Selectarea produselor cu ocazia instalarii unei noi...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Globalizarea - Proces dominant la nivelul economiei mondiale

Mediul înconjurător în care îşi desfăşoară activitatea organizaţiile devine tot mai turbulent, astfel organizaţiile trebuie să înveţe să se...

Consumul de servicii al populației

Introducere Cu toții știm că nimeni nu este sigur de ziua de mâine, o mulțime de întâmplări pot distruge viața cuiva, o boală sau un accident pot...

Evoluția Pieței Muncii în România

CAPITOLUL I. EVOLUŢIA PIEŢEI MUNCII ÎN ROMÂNIA 1.1. Piaţa muncii în România – caracteristici principale Efectuarea unui studiu cuprinzător cu...

Absenteismul de la Locul de Muncă

Rata absenteismului de la locul de muncă a ajuns la 4% în 2009, în creştere de la 3,6%, potrivit studiului de resurse umane PricewaterhouseCoopers...

Produse de Panificație

Introducere Produsele de panificatie, afanate biologic sau chimic, ocupa o pondere insemnata in consumul cotidian al populatiei, avand un aport...

Factorii care Influențează Bugetul de Capital

Deciziile cheltuielilor de capital sunt de o importanţă crucială deoarece ele implică sume mari de bani şi impacturile lor sunt resimţite pentru...

Absenteismul în Muncă

Absenteismul este definit ca un fenomen social cu implicaţii economice, care se manifestă prin absenţa frecventă şi nemotivată a lucrătorilor de la...

Cereale

TLTLU “Laudă seminţelor, celor de faţă şi-n veci tuturor Un gând de puternică vară, un cer de înaltă lumină S-ascunde în fieştecare din ele,...

Ai nevoie de altceva?