Cuprins
- I. PREZENTAREA ÎNTREPRINDERII
- 1. DENUMIREA, FORMA JURIDICĂ , SEDIUL
- 2. OBIECTIVUL DE ACTIVITATE AL SOCIETĂŢII
- 3. CAPITALUL SOCIAL
- II PREZENTAREA PRODUSULUI REPREZENTATIV
- 1. PRODUSUL REPREZENTATIV
- 2. DESCRIEREA PROCESULUI TEHNOLOGIC
- III. SCHIŢA ÎNTREPRINDERII
- IV. FILMUL OPERAŢIILOR
- 4.1. PREPARAREA ALUATULUI
- 4.2.PRELUCRAREA ALUATULUI: DIVIZARE, CȂNTARIRE, MODELARE, CREŞTERE
- 4.3.COACERE
- 4.4.DEPOZITAREA ŞI LIVRAREA
- 4.5.ORGANIGRAMA
- V. ECHILIBRAREA CAPACITĂŢILOR DE PRODUCŢIE
- VI.CONCLUZII ŞI OBIECTIVE
- VII. BIBLIOGRAFIE
Extras din referat
1.DENUMIRE, FORMA JURIDICA, SEDIUL:
Denumirea societăţii este S.C.CA LA MAMA ACASĂ S.R.L., conform dovezii de anterioritate nr. 5008 din data de 14.12.2015. S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L. se organizează potrivit legii ca societate comercială cu răspundere limitată şi funcţionează în baza prezentului act constitutiv şi a legilor în vigoare. În cuprinsul acestui act constitutiv, S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L, este denumită societate. În toate actele, facturile, publicaţiile emanând de la societate, denumirea va fi urmată de iniţialele S.R.L., de capitalul social, sediul societăţii şi numărul de înmatriculare de la Registrul Comerţului:J09/5008/14.12.2015.
Societatea Comercială S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L , este persoană juridică româna, având forma juridică de societate cu răspundere limitată. Aceasta îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legile române si cu prezentul statut.
Sediul societăţii se află în România, municipiul Ploiesti, str Vasile Lupu nr 32. Sediul acesteia poate fi schimbat pe baza hotărârii asociatului unic, Popescu Maria, în orice localitate din România, cu efectuarea formalităţilor prevăzute de lege.
În vederea extinderii activităţii, societatea va putea construi, cumpăra şi închiria alte spaţii, deschizând sucursale sau filiale în ţară şi străinătate,cu respectarea condiţiilor prevăzute de lege.
2.OBIECTIVUL DE ACTIVITATE
Obiectivul de activitate al societăţii , conform codului CAEN :
107-Fabricarea produselor de brutarie şi a produselor făinoase
Activitatea principală:
1071-Fabricarea cozonacului; fabricarea prăjiturilor şi a produselor proaspete de patiserie
Alte activităţi :
1072-Fabricarea biscuiţilor şi pişcoturilor; fabricarea prăjiturilor şi a produselor conservate de patiserie
1073-Fabricarea macaroanelor, taiţeilor, cus-cus-ului şi a altor produse făinoase similar
3.CAPITALUL SOCIAL
Capitalul social subscris şi vărsat este de 800.000Lei. Capitalul social este subscris şi vărsat la Banca Transilvania - Agenţia Ploiesti, având suma de 800.000 şi chitanţa numărul 1893 împărţit în 20 părţi sociale a câte 40.000 Lei fiecare.
Obligaţiile societăţii sunt garantate cu capitalul social al acesteia, iar asociatul unic Popescu Maria, răspunde numai în limita părţilor pe care le deţine în societate.
Capitalul social poate fi majorat pe baza deciziei asociatului unic. Părţile sociale nu pot fi reprezentate prin titluri negociabile. Părţile sociale sunt nominative.
Societatea va ţine evidenţa tuturor părţilor sociale într-un registru numerotat şi sigilat care se va păstra la sediul societăţii. În caz de deces a asociatului unic, societatea va continua cu moştenitorii acestuia. Capitalul social poate fi majorat sau redus în condiţiile prevăzute de lege.
Mărirea capitalului social se realizează prin noi aporturi şi se poate face fie prin emiterea unor noi părţi sociale, fie prin majorarea părţilor sociale existente. Majorarea poate fi făcută prin aporturi în natură, în numerar, sau în ambele, sau prin încorporarea beneficiilor, a rezervelor.Capitalul social poate fi redus cu respectarea prevederilor legale. Hotărârea va arăta motivele reducerii capitalului şi procedeul ce va fi folosit pentru efectuarea acestei reduceri.
Managementul de la cel mai înalt nivel se asigură că politica referitoare la
Calitate,Mediu, Siguranţa Alimentului, Sănătate şi Securitate Ocupaţională, Declaraţia preşedintelui şi obiectivele SMI sunt cunoscute, înţelese şi implementate de întreg personalul, la toate nivelurile S.C. CA LA MAMA ACASĂ S.R.L.
II.PREZENTAREA PRODUSULUI REPREZENTATIV
Cozonacii “CA LA MAMA ACASĂ”, sunt produşi cu ajutorul unor procedee şi echipamente moderne, dar care păstrează caracterul tradiţional al procesului, pentru ca fiecare cozonac să aducă spiritul şi bucuria specifice sărbătorilor sau a evenimentelor speciale ce se petrec zi de zi Savoarea şi aroma lor sunt date atât de calitatea ingredientelor, cât şi de timpul dedicat preparării.
Tradițiile românești cuprind sortimente numeroase culinare. De Pasti și de Craciun, cele mai mari două sărbători religioase ale românilor, găsim pe masa fiecăruia cozonac. Cu nuca, cu rahat, cu stafide, cu cacao, simplu sau acoperit de o crusta cu zahar ars, cozonacul a devenit un simbol al sarbatorilor la români. Cozonacii aduc aminte de familie, de prieteni și aduc în sufletele oamenilor o picatura de sărbătoare oricand ar fi consumați. Calzi, aburinzi, fragezi încât se sfarmă în mână, cozonacii sunt un deliciu pentru orice copil.
Consumați seara, la pranz, ca desert sau mic dejun, cozonacii cosntituie un aliment complex care poate acoperi atât necesarul zilnic de fibre, cât și oferi o cantitate ridicată de energie pentru întreaga zi.
Bibliografie
Lucian Guga, Sabin Guga “Economia intreprinderii”-indrumar, Brasov, 2006
- Florica Badea “Managementul productiei“, Ed. ASE, 2006
- http://www.rompan.ro/cozonaci/
- http://www.creeaza.com/familie/alimentatie-nutritie/PROCESUL-TEHNOLOGIC-DE-FABRICA816.php
- http://www.creeaza.com/familie/alimentatie-nutritie/PROIECT-PROCESUL-TEHNOLOGIC-DE245.php
Preview document
Conținut arhivă zip
- Managementul productiei S.C. Ca La Mama Acasa S.R.L..docx