Managementul Firmei

Extras din referat Cum descarc?

CAP. I - CUNOASTEREA FIRMEI SI SECTORULUI DE ACTIVITATE
1.1.DENUMIREA , FORMA JURIDICA, SEDIUL si EMBLEMA SO-CIETATII
Forma juridica
Partile contractante au convenit constituirea in Romania a unei societati comerciale cu raspundere limitata cu denumirea: S.C. MATER OPTICA GRUP S.R.L., care este persoana juridica romana si isi va desfasura activitatea in conformitate cu legile romane si prezentul statut, care este parte integranta a Contractului de Societate.
Aprobarea constituirii societatii se publica in Monitorul Oficial al Romani-ei, in orice act, scrisoare sau publicatie emanand de la societate, trebuie sa se mentioneze denumirea societatii, precedata de mentiunea " societate comercia-la" sau de initialele "S.C", urmata de mentiunea " societate cu raspundere li-mitata" sau de initialele " S.R.L.", sediul societatii, numarul de inmatriculare in Registrul Comertului, codul fiscal, capitalul social precum si numele persoanei imputernicite sa reprezinte societatea.
Denumirea
Denumirea societatii este: S.C. " MATER OPTICA GRUP " S.R.L, in toate actele, anunturile si publicatiile privind activitatea societatii, aceasta va fi cunoscuta prin acest nume si prin numarul de inmatriculare din Registrul Comertului.
Sediul
Sediul societatii este in Iasi, B-dul Independentei, bl.Y5-Y6, jud. Iasi. Prin vointa asociatilor, sediul societatii poate fi schimbat in orice loc din Romania cu efectuarea formalitatilor prevazute Legea Registrului Comertului.
Emblema
Societatea nu are emblema.
1.2.STRUCTURA ORGANIZATORICA A FIRMEI
Structura organizatorica poate fi caracterizata prin: posturi / locuri de munca, sfera de autoritate a managerilor, niveluri ierarhice si relatii interumane.
Posturile de munca sunt definite de totalitatea sarcinilor omogene din punct de vedere al naturii si complexitatii lor, desemnate in mod permanent si organizat, conform particularitatilor unui loc de munca. Postul reprezinta cea mai simpla subdiviziune organizatorica. Definirea postului presupune precizarea tuturor elementelor care conditioneaza existenta lui: continutul concret si volu-mul sarcinilor, autoritatea, responsabilitatile si legaturile.
In raport cu natura acestor elemente, posturile pot fi impartite in doua ca-tegorii: posturi de management, acre au o sfera larga de responsabilitati si auto-ritate, implicand sarcini de coordonare a altor posturi; posturi de executie, cu responsabilitati si autoritate limitate, restranse la executarea unor lucrari, rezol-varea unor probleme sau obtinerea unor rezultate concret definite, neimplicand coordonarea altor posturi. Specificarea elementelor care definesc postul se reali-zeaza prin fisa postului.
Sfera de autoritate, reprezinta numarul persoanelor / posturilor conduse in mod nemijlocit de catre manager.
Influentata de o multitudine de factori (natura si complexitatea sarcinilor, nivelul de competenta al managerilor, gradul de delegare a autoritatii), sfera de autoritate este variabila atat pe verticala, crescand odata cu coborarea pe scara ierarhica, datorita simplificarii si cresterii repetabilitatii sarcinilor, cat si pe ori-zontala, fiind mai redusa in cadrul departamentelor care realizeaza activitati de conceptie (tehnice, economice) si mai mare in departamentele in care lucrarile de rutina au o pondere mare.
Nivelurile ierarhice sunt determinate de pozitiile succesive pe care le au fata de seful executiv (directorul general) al firmei, managerii diferitelor depar-tamente de munca, situati pe aceleasi linii ierarhice.
Ordonarea departamentelor in raport cu pozitia lor fata de seful executiv nu inseamna in mod obligatoriu ca cele situate pe acelasi nivel ierarhic sunt echivalente si din punct de vedere al competentei lor decizionale in cadrul firmei.
Canalele pe care sunt vehiculate deciziile de la locul de adoptare la cel de implementare, precum si informatiile de la locul de recoltare la organele de de-cizie, se numesc linii sau filiere ierarhice. Ansamblul liniilor ierarhice, stabilite intre diferite organisme, plasate pe niveluri ierarhice, formeaza o piramida ie-rarhica


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Firmei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!