Managementul Conflictului - Vodafone

Referat
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 20 în total
Cuvinte : 3256
Mărime: 169.90KB (arhivat)
Publicat de: Relu Iancu
Puncte necesare: 8
UNIVERSITATEA “TRANSILVANIA” BRAŞOV FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE

Cuprins

  1. Capitolul I. Managementul conflictelor 3
  2. 1.1 Tipuri de conflicte 3
  3. 1.2 Surse de conflict 4
  4. 1.3 Modele de conflict 5
  5. 1.4 Etapele parcurse de conflicte 6
  6. 1.5 Strategii în managementul conflictelor 6
  7. Capitolul II. Prezenatrea firmei 8
  8. 2.1 Prezentarea firmei 8
  9. 2.2 Istoric 9
  10. 2.3 Misiunea Vodafone România 10
  11. 2.4 Obiective 10
  12. 2.5 Matricea SWOT 11
  13. 2.6 Strategia BCG1 12
  14. 2.7 Strategiile modelului Porter 12
  15. 2.8 Elaborarea chestionarelor 13
  16. Concluzii 17
  17. Bibliografie 18
  18. Anexă 19

Extras din referat

Introducere

Am ales managementul conflictelor deoarece această temă tratează probleme existente în fiecare firmă atât între muncitori cât şi între muncitori si superiori.

Consider că managementul conflictului este la fel de important ca şi celelalte funcţii ale managementului. Se poate spune ca nu există organizaţie fără conflicte. De altfel, acolo unde interacţionează cel puţin doi oameni, se crează mediul propice apariţiei si dezvoltării conflictelor. Şi, cu toate acestea, puţini ştiu ce este cu adevărat conflictul. El reprezintă un proces de opunere si confruntare ce poate apărea între diferiţi indivizi sau grupuri, atunci cand fiecare urmăreşte propriile interese. Trebuie remarcat faptul că un conflict între grupuri poate apărea numai atunci când acestea diferă între ele, dar sunt dependente unele de celelalte.

Pentru întelegerea mai amanuntita a conflictelor in capitolul I am prezentat in detaliu tipurile de conflicte, sursele şi strategii pentru evitarea conflictelor atât cât este posibil.

Obiectivul demersului meu constă în întocmirea unui studiu privind compania Vodafone şi conflictele existente în această companie. Analizele pe care le-am făcut încearcă să arate că, pe cât de mare şi dezvoltată este această companie, cu un sistem organizatoric bine pus la punct, totuşi există conflicte care intervin între diferiţi indivizi sau grupuri.

CAPITOLUL 1 Managementul conflictelor

Componentă inerentă a naturii vieţii de grup, conflictele au din punct de vedere psiho-social atât aspecte negative cât şi pozitive. Ele pot genera atât haos cât şi progres, atât dezbinare cât şi coeziune. Conflictul cuprinde o serie de stări afective ale indivizilor cum ar fi: neliniştea, ostilitatea, rezistenţa, agresiunea deschisă, precum şi toate tipurile de opoziţie şi interacţiune antagonistă, inclusiv competiţia.

1.1. Tipuri de conflicte :

- Din punct de vedere al esenţei :

o esenţiale (de substanţă) generate de existenţa unor obiective diferite;

o afective, generate de stări emoţionale care vizează relaţiile interpersonale;

o de manipulare;

o pseudo-conflicte.

- Din punct de vedere al subiecţilor aflaţi în conflict:

o conflictul individual interior;

o conflictul dintre indivizi din acelaşi grup;

o din grupuri diferite;

o din organizaţii diferite;

o conflictul dintre indivizi şi grupuri;

o conflictul intergrupuri;

o conflictul dintre organizaţii.

Preview document

Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 1
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 2
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 3
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 4
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 5
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 6
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 7
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 8
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 9
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 10
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 11
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 12
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 13
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 14
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 15
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 16
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 17
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 18
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 19
Managementul Conflictului - Vodafone - Pagina 20

Conținut arhivă zip

  • Managementul Conflictului - Vodafone .doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Conflictelor

1. Aspecte generale privind notiunea de conflict Dacă te voi accepta aşa cum eşti, te voi înrăutăţi; oricum, dacă te tratez aşa cum eşti, de...

Studiu de caz - conflictul organizațional

1. Aspecte teoretice privind conflictul organizaţional Definiţie Comportamentul este un proces extrem de important şi de prezent în viaţa...

Managementul Conflictelor

CAPITOLUL 1 FUNDAMENTE ALE MANAGEMENTULUI CONFLICTELOR 1.1 Conceptul de conflict, tipologie, cauze Ca termen, conflictul derivă din latinescul...

Auditul calității - Orange România

I.1 PREZENTAREA COMPANIEI În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de...

Eficiență managerială în ameliorarea conflictelor la nivelul organizațiilor școlare

ARGUMENT "Visul de aur" al multor manageri este ca organizaţiile pe care le conduc să funcţioneze lin, fără asperităţi, iar între angajaţi să...

Managementul strategic în corporația multinațională McDonalds

1.1. Prezentarea companiei multinaționale Mc Donald’s ( extinderea geografică a companiei Mc Donald’s) MC Donald’s este cel mai de succes brand al...

Conflicte interpersonale în organizația SC Betty Ice SRL

Prezentarea organizaţiei SC BETTY ICE SRL Studiul se bazează pe organizaţia Betty Ice, o companie care are un cuvânt de spus pe piaţa românească...

Managementul conflictului la SC Crowne Plaza Flora București

Hotelul Crowne Plaza Flora Bucureşti a devenit, în urma procesului de reconstrucţie şi modernizare, un hotel categoria lux care poate răspunde...

Te-ar putea interesa și

Caiet de practică de specialitate - managementul companiei Vodafone

Cap I Prezentarea Companiei VODAFONE VODAFONE este cea mai mare companie de comunicaţii mobile din lume având o gamă completă de servicii de...

Motivarea - Armă Strategică în Managementul Firmei

O problema care îi fascineaza si în acelasi timp da batai de cap psihologilor, dar si managerilor din organizatii este data de întrebarea de ce...

Marketing Social - Vodafone România

1.Marketing social 1.1 Definire Marketingul social este un program de CSR(Corporate social responsibility) prin care compania urmăreşte să...

Ai nevoie de altceva?