Managementul Conflictului - Vodafone

Cuprins referat Cum descarc?

Capitolul I. Managementul conflictelor 3
1.1 Tipuri de conflicte 3
1.2 Surse de conflict 4
1.3 Modele de conflict 5
1.4 Etapele parcurse de conflicte 6
1.5 Strategii in managementul conflictelor 6
Capitolul II. Prezenatrea firmei 8
2.1 Prezentarea firmei 8
2.2 Istoric 9
2.3 Misiunea Vodafone Romania 10
2.4 Obiective 10
2.5 Matricea SWOT 11
2.6 Strategia BCG1 12
2.7 Strategiile modelului Porter 12
2.8 Elaborarea chestionarelor 13
Concluzii 17
Bibliografie 18
Anexa 19


Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Am ales managementul conflictelor deoarece aceasta tema trateaza probleme existente in fiecare firma atat intre muncitori cat si intre muncitori si superiori.
Consider ca managementul conflictului este la fel de important ca si celelalte functii ale managementului. Se poate spune ca nu exista organizatie fara conflicte. De altfel, acolo unde interactioneaza cel putin doi oameni, se creaza mediul propice aparitiei si dezvoltarii conflictelor. Si, cu toate acestea, putini stiu ce este cu adevarat conflictul. El reprezinta un proces de opunere si confruntare ce poate aparea intre diferiti indivizi sau grupuri, atunci cand fiecare urmareste propriile interese. Trebuie remarcat faptul ca un conflict intre grupuri poate aparea numai atunci cand acestea difera intre ele, dar sunt dependente unele de celelalte.
Pentru intelegerea mai amanuntita a conflictelor in capitolul I am prezentat in detaliu tipurile de conflicte, sursele si strategii pentru evitarea conflictelor atat cat este posibil.
Obiectivul demersului meu consta in intocmirea unui studiu privind compania Vodafone si conflictele existente in aceasta companie. Analizele pe care le-am facut incearca sa arate ca, pe cat de mare si dezvoltata este aceasta companie, cu un sistem organizatoric bine pus la punct, totusi exista conflicte care intervin intre diferiti indivizi sau grupuri.
CAPITOLUL 1 Managementul conflictelor
Componenta inerenta a naturii vietii de grup, conflictele au din punct de vedere psiho-social atat aspecte negative cat si pozitive. Ele pot genera atat haos cat si progres, atat dezbinare cat si coeziune. Conflictul cuprinde o serie de stari afective ale indivizilor cum ar fi: nelinistea, ostilitatea, rezistenta, agresiunea deschisa, precum si toate tipurile de opozitie si interactiune antagonista, inclusiv competitia.
1.1. Tipuri de conflicte :
- Din punct de vedere al esentei :
o esentiale (de substanta) generate de existenta unor obiective diferite;
o afective, generate de stari emotionale care vizeaza relatiile interpersonale;
o de manipulare;
o pseudo-conflicte.
- Din punct de vedere al subiectilor aflati in conflict:
o conflictul individual interior;
o conflictul dintre indivizi din acelasi grup; 
o din grupuri diferite; 
o din organizatii diferite; 
o conflictul dintre indivizi si grupuri; 
o conflictul intergrupuri; 
o conflictul dintre organizatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Conflictului - Vodafone .doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!