Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3151
Mărime: 19.29KB (arhivat)
Publicat de: Faust Balazs
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Mihaela Oprea
Managementul Calitatii - Politica de HSEQ a companiei Petrom

Extras din referat

Compania Petrom este unul dintre cei mai importanti producatori de titei si gaze din Europa Centrala si de Est; este o companie petroliera integrata a Romaniei, al carei principal actionar este statul Roman care detine 93% din actiuni; este singurul producator de titei din Romania si cel de-al doilea producator de gaze naturale; prelucreaza 55% din titeiul procesat in Romania si are cea mai ridicata rata de utilizare a rafinariilor; este leader-ul pietei produselor petroliere cu o cota de 45%, detine cea mai extinsa retea de distributie, respectiv 30% din numarul total de benzinarii; este una dintre cele mai tranzactionate companii listate la Bursa de Valori Bucuresti.

Anul 2005 a marcat o noua era pentru Petrom, dupa privatizarea din 2004, când compania a devenit o parte a grupului OMV, formând cel mai mare grup integrat de petrol si gaze din Europa Centrala; obiectivul principal fiind cresterea si dezvoltarea permanenta a companiei.

Eficienta, modernizare, productivitate, atingerea standardelor Uniunii Europene  sunt câteva din prioritatile ce trebuie realizata pentru a se ajunge la o companie mai puternica. Odata cu redefinirea structurii sale organizationale si cu procesele majore care au avut loc în cadrul companiei, Petrom este pe cale de a deveni mai moderna si mai flexibila.

Viziunea si obiectivele pentru urmatorii trei ani sunt clare. Pâna atunci, Petrom va fi o companie mai profitabila, cu un volum stabil al productiei de titei si gaze în România, cu actiuni consolidate în zona Marii Caspice si cu o prezenta internationala mai mare în regiune.

Misiunea companiei Petrom este sa descopere, produca si proceseze petrol si gaze si sa distribuie carburanti si alte produse petroliere pentru a oferi energie si mobilitate Romaniei si regiunilor invecinate.

Ca parte a grupului OMV, imbina know-how-ul international cu puterea locala pentru a oferi clientilor cele mai bune produse si servicii.

Dezvoltarea continua si profitabila a companiei este in beneficiul actionarilor, clientilor, angajatilor si a economiei romanesti in general si tocmai de aceea constituie si motivatia tuturor activitatilor desfasurate in companie.

Prin imbinarea traditiei in industria petroliera cu structura, procesele si standardele unei companii moderne, Petrom se straduieste sa stabileasca si sa dezvolte pozitia companiei Petrom drept compania cu cel mai mare succes in industria de titei si gaze.

Compania îsi va consolida pozitia de lider în sectorul de distributie si va oferi consumatorilor români produse si servicii la standarde europene. Abordarea tuturor activitatilor se va face într-o maniera responsabila, prin respectarea noii politici de HSEQ a companiei.

Preview document

Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 1
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 2
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 3
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 4
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 5
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 6
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 7
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 8
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 9
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 10
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 11
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 12
Managementul calității - politică de HSEQ a companiei Petrom - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Managementul Calitatii - Politica de HSEQ a Companiei Petrom.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul calității în viziunea SC Chimpex SA Constanța

CAPITOLUL I PREZENTAREA S.C. CHIMPEX S.A. CONSTANTA I. 1 SCURT ISTORIC Din activitatea traditionala de export si import prin portul Constanta a...

Managementul Calității

1. INTRODUCERE ,, Calitatea tinde sa devina unul din cuvintele cheie ale succesului economic in lumea de azi. Oamenii de afaceri si consumatorii...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Sisteme de management în țările din afara Uniunii Europene

Unele dintre conceptele frecvent întâlnite în literatura de specialitate din toate sau aproape toate tările lumii sunt mondializate si globalizate...

Ai nevoie de altceva?