Managementul calității în administrația publică locală

Cuprins referat Cum descarc?

Introducere .pag. 3
Capitolul 1
1.1.Profilul organizatiei Consiliul Judetean Valcea.pag. 5 
1.2. Analiza SWOT a organizatiei - Consiliul Judetean Valcea.pag. 8
Capitolul 2 
2.1. Studiul de caz. Implementarea MC la CJVL .pag.11
2.1.1. Management public. pag.11
2.1.2. Managementul calitatii - concepte. pag.13
2.1.3. Manualul Calitatii elaborat de Compartimentul MC.pag.15
2.1.4. Atributiile SRUSI . pag.16
2.1.5. Managementul calitatii la SRUSI.pag.19
2.1.6. Proceduri de lucru la SRUSI.pag.21
2.1.7. Obiectivele propuse in cadrul SRUSI.pag.31
2.1.8. Analiza SWOT a SRUSI. pag.32
Capitolul 3
Concluzii. pag.36
Bibliografie.pag.38
Lista de abrevieri.pag.39


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE 
In efortul de a convinge publicul de importanta organizatiei - Consiliul Judetean Valcea, in anul 2004 a implementat standardul de calitate ISO 9001:2000. Calitatea serviciilor oferite de Consiliul Judetean Valcea, are o importanta covarsitoare pentru clientii nostri interni si externi. Am fost consiliati de firme de prestigiu si ne-am stabilit primii pasi in abordarea unui management de calitate. Leadershipul a stabilit misiunea, viziunea , valorile si obiectivele generale ale institutiei iar ulterior a fost elaborat Manualul Calitatii.
Manualul Calitatii prezinta politica in domeniul calitatii a Consiliului Judetean Valcea precum si functionarea Sistemului de Management al Calitatii implementat in cadrul Consiliului. 
Bazat pe practica nationala si internationala, s-a ales ca referinta pentru Sistemul de Management al Calitatii standardul SR EN ISO 9001:2000, considerat ca adecvat principaleleor activitati care se desfasoara in cadrul Consiliului Judetean. 
Manualul Calitatii are un dublu rol si anume:
- reprezinta documentul cadru de lucru al angajatilor Consiliului judetean, cuprinsi in Sistemul de Management al Calitatii;
- reprezinta documentul de prezentare si cartea de vizita a Consiliului Judetean in fata organismelor europene, autoritatilor, colectivitatilor judetului, precum si a organismelor de certificare a Sistemului de Management al Calitatii. 
Dupa prezentarea organizatiei unde voi arata modul in care aceasta institutie intelege sa existe tinzand spre oferirea unor servicii de calitate tuturor clientilor sai, voi face o aplicatie a domeniului managementul calitatii la Serviciul Resurse Umane si Strategii de Informatizare, serviciu de avangarda in asigurarea calitatii. 
Studiul va cuprinde felul in care serviciul intelege sa arda etapele implementarii cu realitatea de astazi care prezinta un serviciu de buna calitate si cu perspective motivante pentru clientii interni si externi. 
Studiul va arata procesele, procedurile si instructiunile de lucru implementate de standardul calitatii pentru SRUSI dar si referiri la procedurile de lucru ale altor compartimente si servicii din cadrul Consiliului Judetean Valcea.
Anterior prezentarii implementarii propriu zise a standardului calitatii voi arata atributiile serviciului pentru a reliefa cu pregnanta obiectul de activitate al serviciului.
Analiza SWOT va clarifica si arata o radiografie reala si directiile de urmat in aplicarea sistemului MTQ (Total Quality Management). 
Capitolul 1 
1.1. PROFILUL ORGANIZATIEI
Consiliul Judetean Valcea, este o autoritate a administratiei publice locale, judetene constituita in baza Legii nr.215/2001 a administratiei publice locale si a Hotararii Consiliului Judetean nr. 3 din anul 1992.
Deliberativul Consiliului judetean, ales prin vot secret, direct si liber exprimat alcatuieste comisiile de specialitate ale institutiei, dupa cum urmeaza:
- Comisia nr.1 - Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget, finante, administrarea domeniului public si privat al judetului;
- Comisia nr. 2 - Comisia de organizare si dezvoltare urbanistica, realizarea lucrarilor publice, conservarea monumentelor istorice si de arhitectura;
- Comisia nr. 3 - Comisia pentru industrie, servicii, servicii publice, comert, turism, sport, agircultura si silvicultura, gospodarirea apelor si protectia mediului inconjurator;
- Comisia nr. 4 - Comisia pentru activitati stiintifice, invatamant, cultura si culte;
- Comisia nr. 5 - Comisia pentru administratie publica locala, juridic, apararea ordinii publice, respectarea drepturilor si libertatilor cetatenesti;
- Comisia nr. 6 - Comisia pentru integrare europeana, promovarea programelor de deyvoltare regionala, relatii interne si internationale;
- Comisia nr.7 - Comisia pentru sanatate si asistenta sociala.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii in Administratia Publica Locala.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!