Managementul calității

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In zona A neatentia oamenilor produce cele mai multe greseli dar nici zona C nu este lipsita de greseli, asta demonstrand ca exista mai multe probleme: si cu personalul si cu programarea adecvata a masinilor pentru a evita deteriorarea materialelor.

Oricum, pricipala problema ramane satisfactia clientilor, iar asta se poate face doar prin reproiectari la nivelul managementului.

In perioada imediat urmatoare un specialist va analiza problemele si va da solutii pentru imbunatatirea pe toate perioadele de timp: scurt, mediu si lung.

Se utilizeaza pentru a vedea care este distributia unor variabile si de asemenea pentru a determina rezolvarea unui proces in raport cu obiectivele stabilite.

In acest caz, variabila este timpul necesar (in ore) pentru a indeplinii intreg procesul de spalare pana la ridicarea de catre client a comenzii. Au fost facute 74 de observatii pe o perioada de 3 luni.

Valoarea minima=8 Numarul de intervale k=10 Amplitudinea = 78-8/k= 70/10 = 7 Punctul de inceput al histogramei = 8 1/2= 7. 5 Construirea tabelului de frecvente Diagrama raspunde la intrebarea daca procesul produce rezultate bune si daca acestea apartin sau nu cerintelor.

Cerinta este ca predarea rufelor sa se faca in maxim 48 ore de la data primirii. Se observa ca dupa trasarea liniei care reprezinta limita, exista situatii care nu indeplinesc aceasta cerinta. Asta demonstreaza ca nu exista stabilitate in proces.

Asimetria demonstreaza ca procesul este instabil, o anumita parte fiind realizata aleatoriu.

Avand in vedere ca datele sunt stranse pe parcursul a 3 luni demonstreaza ca nu este ceva izolat, existand deficiente in proces.

Diagrama Pareto Se utilizeaza pentru a determina ponderea diferitelor cauze si pentru a vedea care sunt principalele cauze in procesele analizate.

Tabularea datelor Desenarea curbei cumulative Doar privind un pic nu este greu sa ne dam seama care este principala cauza a reclamatiilor. Cele mai multe plangeri a acumulat partea referitoare la informatiile primite. In primul rand rand trebuie lucrat la pregatirea si amabilitatea personalului pentru ca, desi sunt probleme referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor totusi pentru oameni conteaza foarte mult felul in care sunt primiti.

Grafice de control Graficele de control sunt instrumente statistice folosite pentru a evalua stabilitatea unui proces.

Acestea permit sa se distinga cauzele variatiei. Cauzele pot fi aleatorii sau specifice. Cauzele aleatorii sunt greu de identificat si eliminat. Cauzele specifice pot fi descoperite si eliminate pentru a atinge obiectivul de stabilizare a procesului.

Graficele de control cu medii si rang In graficul de mai sus se poate observa ca controlul procesului lipseste, deoarece sunt doua, respectiv trei puncte sucesive de aceeasi parte a liniei mediane.

Procesul este instabil deorece apar trei puncte in afara limitelor de control, asta demonstrand prezenta unor cauze care creaza ...

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Managementul Calitatii
    • Referat.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
10 pagini
Imagini extrase:
10 imagini
Nr cuvinte:
1 314 cuvinte
Nr caractere:
10 202 caractere
Marime:
47.89KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
calitate, management
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!