Managementul calității

Extras din referat

MANAGEMENT(cuv.engl.) Ansamblul activitatilor de organizare si conducere prin care se determina obiectivele unei firme/intreprinderi,resursele si procesele de munca necesare realizarii lor,executantii acestora, prin care se,integreaza si se asambleaza munca salariatilor,utilizand mai multe tehnici si metode adecvate pentru realizarea scopurilor functionarii firmei/intreprinderii.
MANAGEMENT 1. activitatea, arta de a conduce. 2. stiinta organizarii si conducerii intreprinderilor, a valorificariieficiente a resurselor umane, 
financiare si materiale ale unei organizatii. (< engl. management)  
Planificarea calitatii produselor si serviciilor
1.Definirea nivelului de calitate acceptat :cerinte privind calitatea, indici de calitate, indicatori de noncalitate (numar de produse livrate cu defecte pe saptamana, numarul de servicii prestate necorespunzator pe o perioada de timp, numarul de zile necesare pentru remedierea defectelor); stabilirea succesiunii etapelor de actiune si a termenelor, repartizarea sarcinilor si
2.Stabilirea resurselor necesare: umane, de timp, financiare, materiale;
3.Elaborarea planului de obtinere a calitatii proceselor si produselor/ serviciilor : si a responsabilitatilor


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii.docx

Imagini din acest referat

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!