Managementul aprovizionarii Kober

Extras din referat Cum descarc?

1. Date generale despre firma
Kober este o companie producatoare de lacuri si vopsele din Piatra Neamt, infiintata in anul 1991 si detinuta de familia Kober. Aurel Kober, fost inginer la Severnav Turnu Severin, s-a lansat in afaceri pe cont propriu in 1991 si a construit de la zero grupul Kober, afacere impartita de acesta (95% din actiuni) cu sotia sa, Mariana Kober (cu o participatie de 5%). Denumire marcii vine de la numele familiei care a pus bazele acestei companii, fiind producatoare de lacuri, vopsele, chituri, grunduri, vopsele lavabile, tencuieli decorative, emailuri, diluanti, rasini sintetice, centrale termice. Kober detine trei unitati de productie in judetul Neamt si una in Iasi. 
Astfel, compania are o unitate de cercetare si productie specializata in lacuri si vopsele in Turturesti, o alta la Savinesti, o capacitate de productie de centrale termice in Vaduri si o unitate de productie de componente electronice in Iasi. Compania are un capital social subscris si varsat de 26 733 653 RON.
Grupul KOBER a pornit cu productia de vopsele si grunduri, utilizand rasini de la alti producatori. In 1993 a fost infiintata o companie destinata producerii de rasini alchidice necesare atat firmei KOBER cat si altor beneficiari, iar in 1994 a fost infiintat compartimentul de cercetare-dezvoltare, constituind o premisa majora pentru dezvoltarea ulterioara a firmei.
Un lucru demn de remarcat este faptul ca de la infiintarea companiei, aceasta si-a pastrat acelasi logo, fiind chiar numele companiei.
Momente cheie: 
1991: Se deschide prima fabrica de vopsele si rasini in localitatea Turturesti, care ajunge in cativa ani la o capacitate de 30.000 tone/an. Aceasta deserveste piata de produse decorative si industriale din Romania.
1994: Se infiinteaza propriul departament de cercetare-dezvoltare.
1995: Prima investitie de mari dimensiuni pentru extinderea si modernizarea firmei (s-a dezvoltat o retea proprie de distributie formata in prima faza din societati mici care s-au dezvoltat o data cu firma KOBER in anii ce au urmat). 
1996: Firma KOBER SRL este prima din industria lacurilor si vopselelor care obtine certificarea sistemului de asigurare a calitatii
1997: Odata cu noul departament de cercetare compania dezvolta primul sau produs epoxidic industrial "Epomid".
1998: Ing. Aurel Kober a dezvoltat una dintre primele vopsele acrilice ready-to-use "Aqualux" pentru piata din Romania.
1999: Odata cu lansarea fabricatiei vopselelor pulberi, Kober devine singurul producator din Romania de vopsele pulberi.
2000: Kober a fost prima companie din industria lacurilor si vopselelor cu un Certificat de Mediu de catre organismul german Germanischer Lloyd. De asemenea, s-a continuat diversificarea gamei de produse in dispersie apoasa si a vopselelor pulberi; s-a lucrat la realizarea noilor produse auto. Tot in acest an, s-a initiat un proces de acordare a unor noi dimensiuni identitatii marcii, prin realizarea unui concept unitar al design-ului ambalajelor, modificarea siglei firmei, trecerea la sistemul de exprimare volumetric. 
2005: Campania de promovare ECOPLAST a fost premiata cu medalia de aur la festivalul ,,Golden Hammer" de la Riga, iar gamele de produse pentru protectia lemnului ELEGANT si ECOLASURE EXTRA au fost premiate la manifestarile expozitionale EXPO CONSTRUCT Bucuresti.
2008: Se deschide a doua fabrica a companiei, pe platforma chimica Savinesti, cu o capacitate totala de 100.000 tone/an.
2010: Introducerea vopselei superpremium "Zertifikat Plus" prima vopsea cu efect antimicrobian, cu ioni de argint.
2014: Se lanseaza pe piata "Vopsea pentru exterior Zertifikat Siliconic Plus".
Principalele domenii de activitate care fac obiectul produselor obtinute si comercializate de aceasta firma s-au dezvoltat in jurul marcii KOBER. In acest sens, inca de la inceputul activitatii, strategia societatii a fost aceea de a promova pe piata produse de cea mai buna calitate, incorporand o tehnologie moderna, un sistem de asigurare a calitatii agrementat de organisme internationale si o bogata experienta profesionala. Pentru realizarea acestui obiectiv, firma KOBER a dezvoltat un parteneriat de durata cu furnizorii externi, avand ca atu principal performanta produselor, a asigurat un nivel ridicat de instruire a personalului angajat si, nu in ultimul rand, a urmarit alegerea acelor canale de distributie care sa mentina prestigiul marcii si sa ofere consumatorului final mai mult decat un produs -  o imagine a calitatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul aprovizionarii Kober.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!