Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 1220
Mărime: 106.94KB (arhivat)
Publicat de: Horea Virgil Pintea
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI FACULTATEA DE ADMINISTAȚIE ȘI AFACERI SPECIALIZAREA ADMINISTRAREA AFACERILOR, ANUL III

Extras din referat

1. Denumirea: Gogoșeria Aura

2. Sediul social: Bulevardul Basarabia, Nr. 122, Sector 2, București, București-Ilfov

3. Număr de înregistrare: J51/167/20.07.1999

4. CUI: RO 18924079

5. Forma juridică: persoană juridică

ORGANIGRAMA

În total există 13 salariați :

- 1 administrator

- 1 contabil

- 1 gestionar

- 2 șoferi

- 5 brutari

- 3 muncitori necalificați

OBIECT DE ACTIVITATE

Gogoșeria Aura activează în domeniul industriei alimentare. Obiectul principal de activitate îl reprezintă fabricarea și vânzarea produselor de panificaţie şi patiserie

În ceea ce priveşte produsul, firma s-a axat pe fabricarea gogoşilor. Deşi nu pare un produs spectaculos, dar, în ciuda simplităţii ei, gogoaşa se dovedeşte a fi o sursă importantă de venituri pentru Gogoșeria Aura, care ştie să exploateze cele trei atu-uri: gustul bun, preţul mic, servirea rapidă. În cadrul firmei, vânzarea gogoşilor s-a menţinut întotdeauna la cote foarte ridicate, aceasta şi datorită eforturilor permanente de îmbunătăţire a imaginii produsului. Practic, imaginea este singura care s-a schimbat de-a lungul anilor, deoarece reţeta a rămas, în mare, aceeaşi. Pentru 40-50 de gogoşi sunt folosite următoarele ingrediente:

- 500 g făină

- 120 g unt

- 40 g drojdie

- o lingură zahăr

- o linguriţă rom

- 1 vârf linguriţă sare

- coajă de lămâie

- 5 gălbenuşuri

- 350 g lapte.

COSTUL DE PRODUCŢIE

Costul de producţie este un indicator economic care cuprinde ansamblul consumurilor de muncă vie şi materializată exprimate în formă banească, efectuate sau care urmeaza a fi efectuate pentru procurarea, producerea sau desfacerea unei unităţi de bunuri economice, lucrări executate sau servicii prestate de catre o întreprindere. Costul de producţie este un indicator economic cu o largă sferă de utilizare şi cu o mare forţă de oglindire a calităţii activităţii. El poate fi considerat un criteriu fundamental în stabilirea deciziilor fiecărui producator.

Costul total de produţie al Gogoșeriei Aura înregistrat la sfârşitul anului 2011 este de 1120580,35 RON, după cum reiese din tabelul de mai jos:

CHELTUIELI SUMA (RON) %

Cheltuieli cu materii prime 235854,72 21,05%

Cheltuieli cu salariile 107265 9,57%

Cheltuieli cu materiale auxiliare 1991,46 0,17%

Cheltuieli privind combustibilul 52092,79 4,65%

Cheltuieli cu alte materiale consumabile 22009,57 1,96%

Cheltuieli cu energia şi apa 24305,76 2,17%

Cheltuieli poştale şi taxe telecom 2009,04 0,18%

Cheltuieli cu prima de asigurare 1217,84 0,11%

Contribuţia la asigurarea socială 23418,51 2,09%

Alte cheltuieli ale societăţii 650415.66 58,04%

Din datele prezentate în tabel se poate observa că o pondere semnificativă în costul de producţie o au cheltuielile cu materiile prime: făină, unt, drojdie, zahăr, rom, sare, lămâie, ouă, lapte. Dintre acestea, făina este ingredientul care aduce cele mai mari cheltuieli în totalul costurilor cu materii prime în valoare de 78618, 24 RON.

Preview document

Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 1
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 2
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 3
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 4
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 5
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 6
Managementul achizițiilor și vânzărilor - Gogoseria Aura - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Managementul Achizitiilor si Vanzarilor - Gogoseria Aura.doc

Alții au mai descărcat și

Elaborarea Planului de Afaceri a unei Gogoșerii în Cadrul SC anna-donuts SRL

Planul de afaceri Este o reprezentare scrisă a ceea ce se dorește să se realizeze prin demararea unei afaceri,precum și a modului în care se...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?