Cap I: Prezentarea generala a firmei Cap II: caracteristici tipologice ale firmei (sub forma de tabel ca in cartea fundamentarea strategiei macroeconomice tabelul 1.1) concluziile analizei diagnostic -puncte forte ale firmei -puncte slabe ale firmei Cap III: concluziile analizei mediului extern oportunitati si pericole Cap IV: matricea swot
CAP 1.- Prezentarea generala a firmei Compania ,,Mibo" Obiectul principal de activitate al companiei sc Mibo srl este designul vestimentar. Societatea a luat fiinta in 1992. Odata cu trecerea timpului si-a diversificat domeniul de activitate dupa cum urmeaza: - Design vestimentar - Servicii de machiaj - Garderobe pentru industria filmului, televiziunii Despre onestitatea si prestigiul firmei puteti citi in ziarele: Bursa (nr. 82/30 aprilie 1999), Top Business (nr.20 din 20-26 mai 1999), Farmacia Ta (nr.2/15 oct.1999), revista 2000 PLUS (nr.26 din mai 2000). Produsele MIBO pot fi vazute si in revistele Avantaje, Unica, Olivia, Intamplari Adevarate, Povestea Mea etc. Originalitatea si functionalitatea modelelor, calitatea materialelor, a atei si a accesoriilor utilizate au ca scop satisfactia deplina a clientilor nostri. Suntem direct interesati ca fiecare client sa fie multumit de articolul primit in vederea unei relatii pe termen lung, mai ales ca la noi aveti cate o colectie noua de modele in fiecare sezon. In 1992 fratii Gerard si Patrick Pariente deschid primul lor boutique la Paris, cu dorinta vie de a construi un brand de talie internationala. Abia in anul 1998 marca Mibo devine celebra datorita combinatiilor coloristice indraznete pentru acea vreme, care revolutioneaza lumea textilelor. Mibo vine cu o inovatie foarte simpla; ea consta in decuparea dintr-o bucata de panza de bumbac a unor articole vestimentare gata de vopsit, in cele mai indraznete culori, brand-uite cu numele Mibo. Rezultatul a fot inedit si spectaculos- peste 1 milion de articole vestimentare vandute. Prospetime, spontaneitate si indrazneala - acestea sunt valorile promovate de Mibo. CAP 2:Caracteristici tipologice ale firmei Nr. crt. Elementul tipologic Descriere Observatii 1. Denumire, adresa, act infiintare S.C. MIBO.S.R.L, adresa: Bucuresti, str. Covaci nr. 9-11, sect.3 Denumirea include ,,misiunea" firmei- Misiunea noastra este sa oferim cea mai simpla, convenabila si eficienta metoda de a satisface cerintele clientilor nostrii 2. Forma de proprietate si tipul de intreprindere Privata - IMM 3. Scurt istoric Intreprindere infiintata in anul 1992, avand la constituire doar 5 angajati. Prin dezvoltarea sectorului si cresterea cererii si a volumului de activitate al firmei, numarul angajatilor a crescut la 35. Firma a fost infiintata ca urmare a recunoasterii profesionale a fondatorului ei. 4. Obiect de activitate -Design vestimentar -Servicii de machiaj -Garderobe pentru industria filmului, televiziunii Vocatia firmei este restransa, bine delimitata si specializata 5. Pozitia pe piata interna Firma mediocra Cota de piata fata de lider este de 15,1% 6. Tipul de productie/ servicii Produse, cu caracter de creatie, unicat Activitatea se desfasoara pe baza de comenzi. 7. Gradul de integrare a productiei - - 8. Nomenclatorul produselor fabricate/ serviciilor prestate Diversificat - 200 tipuri de produse publicitare Produsul reprezentativ -costuleme office si colectiile casual 19. Complexitatea produsului/serviciului reprezentativ Ridicata 10. Caracteristicile proceselor tehnologice Produse noi, colectii noi in fiecare sezon, dar si produse de rutina Analiza diagnostic reprezinta o investigare larga a principalelor aspecte economice, tehnice, sociologice, juridice si manageriale ale firmei. Ea se efectueaza in scopul evidentierii punctelor forte si punctelor slabe ale activitatii interne ale organizatiei, precum si a oportunitatilor si pericolelor mediului ambiant extern care favorizeaza sau ameninta dezvoltarea acesteia, precum si cauzele care le-au generat.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.