Management

Referat
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2514
Mărime: 18.46KB (arhivat)
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Niculaiesei Angelica

Cuprins

  1. 1. Informatii generale
  2. 1.1 Cifra de afaceri
  3. 1.2 Descrierea afacerii
  4. 1.3 Obiective
  5. 1.4 Misiune
  6. 2. Cultura orgazitionala
  7. 2.1 Situatia principalelor calificari necesare
  8. 2.2 Cerintele manageriale necesare si responsabilitatile managerilor
  9. 2.3 Organigrama
  10. 2.4 Analiza SWOT
  11. 2.5 Strategii de pret
  12. 2.6 Contract individual de munca
  13. 3. Instrumente manageriale care ar putea fi folosite de catre organizatia studiata
  14. 3.1 Condica de sugestii si reclamatii
  15. 3.2 Chestionar

Extras din referat

Despre noi

Proiectul a fost realizat in scopul indeplinirii cerintei disciplinei de management in vederea dobandirii si verificarii cunostintelor.

Obiectivul urmarit este acela de a valorifica la maxim cunostintele dobandite la aceasta disciplina si de a obtine o notare corespunzatoare.

1. Informatii generale

Societatea comerciala “Catalina “ SRL., cu obiect principal de activitate in domeniu serviciilor, alimentatie publica este o persoana juridical care isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile legale romane.

Infiintata in iunie 2004, cu un capital social de 10000 RON, aport in natura adus de catre cei doi asociati, in procentaje egale, are in evidente un sediu social si un punct de lucru.

Societatea dispune de emblema proprie, inregistrata la Registrul Comertului.

Punctul de lucru este reprezentat de restaurantul-pizzerie CATALINA situat in strada Vasile Lupu nr 125.

1.1 Cifra de afaceri

Cifra de Afaceri este estimata la 350.000 ron pe anul 2005, restaurantul Catalina reusind sa se mentina in continuare in topul celor mai de succes firme de profil din Iasi.

1.2 Descrierea afacerii

Deschis in August 2005 Restaurantul “Catalina” s-a remarcat prin calitatea si gustul produselor gastronomice si servirea prompta si selecta.

Restaurantul este dotat cu o bucatarie ultramoderna si are bucatari experimentati astfel oferind clientilor cele mai bune preparate traditionale romanesti si cele mai gustoase mancaruri naturiste.

Atmosfera restaurantului este una ce imbina traditionalul cu modernul oferind clientilor o ambianta foarte placuta pentru a degusta una sau mai multe din cele 80 de feluri de mancaruri traditionale romanesti, 30 de feluri de mancaruri naturiste romanesti si sa deguste unul din cele 60 de soiuri de vin de vita nobila cu radacini adanci in traditia viticola romaneasca.

1.3 Obiective

Obiectivul principal al companiei este extinderea si acoperirea cat mai mare a segmentului de piata caruia se adreseaza, dorind astfel sa ocupe pozitia de lider pe piata ieseana. Acest lucru va putea fi indeplinit prin optimizarea permanenta a calitatii serviciilor oferite, prin cresterea profitabilitatii si competitivitatii

1.4 Misiune

Restaurantul Catalina doreste sa fie recunoscuta ca element de referinta, pentru excelenta in calitate in domeniul in care activeaza, cu orientare mereu deschisa spre dorintele culinare ale clientilor sai. In permanenta cauta sa ofere produse la cel mai bun raport calitate - pret, urmarind in acelasi timp , fiecare dintre ele, sa devina lider de piata.

Introducearea produselor naturiste din punctul de vedere al restaurantului reprezinta o altenrativa la produsele traditionale romanesti foarte bogata in carne sau preparate din lapte dar in acelasi timp foarte bogate si in grasimi care pentru o mare parte a clientilor in special femeile pana in 40 de ani constituie o problema.

Iar datorita faptului ca o parte impoartanta a clientilor deja si-au manifestat interesul pentru astfel de produse naturiste iar costurile de productie sunt scazute nu a fost decat un mic pas pentru introducerea acestui tip de preparate gastronomice.

De asemenea restaurantul nostru ofera servicii profesionale de catering pentru firmele din localitate ajungand astfel la un public cat mai larg si oferind un suport excelent pentru firmele cu un numar mare de angajati.

Numarul de potentiali cumparatori a fost calculat luand in considerare faptul ca aproape toti locuitorii orasului sunt posibili clienti.

Orasul are un numar de 200.000 de locuitori.

Prin urmare un numar de potentiali clienti de circa 200.000 persoane.

Pretul mediu calculat al unui meniu am stabilit ca va fi de 70.000 lei (P=70.000).

Volumul de cumparare, cate meniuri se cumpara atunci cand ajungem sa comandam:

Vcs= 1 buc.

Frecventa de cumparare am calculat-o ca fiind odata pe luna deci 12 ori pe an

(Fc = 12 ori/an).

Cu aceste date putem calcula potentialul pietei si capacitatea acesteia.

Cp = N * Vcs * Fc = 200.000 * 1 * 12

Cp = 2.400.000 (meniuri pe an)

Pp = Cp * P = 2.400.000 * 70.000

Pp = 168.000.000.000 lei (pe an)

Preview document

Management - Pagina 1
Management - Pagina 2
Management - Pagina 3
Management - Pagina 4
Management - Pagina 5
Management - Pagina 6
Management - Pagina 7
Management - Pagina 8
Management - Pagina 9
Management - Pagina 10
Management - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Management.doc

Te-ar putea interesa și

Managementul relațiilor cu clienții - studiu de caz Carrefour Focșani

Printr-o orientare deschisă şi sinceră către soluţionarea cât mai rapidă a problemelor clientului, marketingul deschide “poarta succesului”. Drept...

Particularitățile managementului de consultanță în afaceri

Introducere Actualitatea temei: Perioada de timp, începând cu ultima decadă a mileniului doi şi până în prezent, este caracterizată de o serie de...

Leadershipul și managementul - analiză comparativă pe baza materialelor SA Carmez

INTRODUCERE Actualitatea temei: Trecerea la econimia de piaţă este condiţionată, decisiv, de implementarea în toate componentele economiei a...

Analiza riscului de țară și managementul riscurilor bancare

Capitolul 1. Definirea riscului şi concepte ale teoriei riscului 1.1. Conceptul de risc Riscul şi incertitudinea reprezintă două fenomene cu care...

Managementul Investiției într-o Întreprindere Nouă

Introducere « Investiţiile reprezintă un proces de decizii, luate astăzi pentru a obţine rezultate necunoscute mâine şi nu înseamnă altceva decât...

Elaborarea sistemului de management al societății pe acțiuni

Introducere Construirea economiei de piaţă este un proces nou, de o complexitate deosebită, ce necesită multiple mutaţii economice, sociale şi...

Indicatori de performanță - managementul în organizația viitorului

INTRODUCERE Cuvantul “proiect poate fi utilizat pentru a descrie o incercare de conducere si coordonare a unui anumit numar de activitati pentru...

Managementul participativ și motivația personalului

Introducere Managementul participativ reprezintă un sistem managerial bazat pe atragerea personalului sub formă deliberativă sau consultativă la...

Ai nevoie de altceva?