Management

Cuprins referat Cum descarc?

1. Informatii generale
1.1 Cifra de afaceri
1.2 Descrierea afacerii
1.3 Obiective
1.4 Misiune 
2. Cultura orgazitionala 
2.1 Situatia principalelor calificari necesare 
2.2 Cerintele manageriale necesare si responsabilitatile managerilor
2.3 Organigrama
2.4 Analiza SWOT
2.5 Strategii de pret
2.6 Contract individual de munca
3. Instrumente manageriale care ar putea fi folosite de catre organizatia studiata
3.1 Condica de sugestii si reclamatii
3.2 Chestionar


Extras din referat Cum descarc?

Despre noi
Proiectul a fost realizat in scopul indeplinirii cerintei disciplinei de management in vederea dobandirii si verificarii cunostintelor.
Obiectivul urmarit este acela de a valorifica la maxim cunostintele dobandite la aceasta disciplina si de a obtine o notare corespunzatoare.
1. Informatii generale
Societatea comerciala "Catalina " SRL., cu obiect principal de activitate in domeniu serviciilor, alimentatie publica este o persoana juridical care isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile legale romane.
Infiintata in iunie 2004, cu un capital social de 10000 RON, aport in natura adus de catre cei doi asociati, in procentaje egale, are in evidente un sediu social si un punct de lucru. 
Societatea dispune de emblema proprie, inregistrata la Registrul Comertului.
Punctul de lucru este reprezentat de restaurantul-pizzerie CATALINA situat in strada Vasile Lupu nr 125.
1.1 Cifra de afaceri
Cifra de Afaceri este estimata la 350.000 ron pe anul 2005, restaurantul Catalina reusind sa se mentina in continuare in topul celor mai de succes firme de profil din Iasi.
1.2 Descrierea afacerii
Deschis in August 2005 Restaurantul "Catalina" s-a remarcat prin calitatea si gustul produselor gastronomice si servirea prompta si selecta.
Restaurantul este dotat cu o bucatarie ultramoderna si are bucatari experimentati astfel oferind clientilor cele mai bune preparate traditionale romanesti si cele mai gustoase mancaruri naturiste.
Atmosfera restaurantului este una ce imbina traditionalul cu modernul oferind clientilor o ambianta foarte placuta pentru a degusta una sau mai multe din cele 80 de feluri de mancaruri traditionale romanesti, 30 de feluri de mancaruri naturiste romanesti si sa deguste unul din cele 60 de soiuri de vin de vita nobila cu radacini adanci in traditia viticola romaneasca.
1.3 Obiective
Obiectivul principal al companiei este extinderea si acoperirea cat mai mare a segmentului de piata caruia se adreseaza, dorind astfel sa ocupe pozitia de lider pe piata ieseana. Acest lucru va putea fi indeplinit prin optimizarea permanenta a calitatii serviciilor oferite, prin cresterea profitabilitatii si competitivitatii
1.4 Misiune 
Restaurantul Catalina doreste sa fie recunoscuta ca element de referinta, pentru excelenta in calitate in domeniul in care activeaza, cu orientare mereu deschisa spre dorintele culinare ale clientilor sai. In permanenta cauta sa ofere produse la cel mai bun raport calitate - pret, urmarind in acelasi timp , fiecare dintre ele, sa devina lider de piata.
Introducearea produselor naturiste din punctul de vedere al restaurantului reprezinta o altenrativa la produsele traditionale romanesti foarte bogata in carne sau preparate din lapte dar in acelasi timp foarte bogate si in grasimi care pentru o mare parte a clientilor in special femeile pana in 40 de ani constituie o problema.
Iar datorita faptului ca o parte impoartanta a clientilor deja si-au manifestat interesul pentru astfel de produse naturiste iar costurile de productie sunt scazute nu a fost decat un mic pas pentru introducerea acestui tip de preparate gastronomice.
De asemenea restaurantul nostru ofera servicii profesionale de catering pentru firmele din localitate ajungand astfel la un public cat mai larg si oferind un suport excelent pentru firmele cu un numar mare de angajati.
Numarul de potentiali cumparatori a fost calculat luand in considerare faptul ca aproape toti locuitorii orasului sunt posibili clienti.
Orasul are un numar de 200.000 de locuitori.
Prin urmare un numar de potentiali clienti de circa 200.000 persoane.
Pretul mediu calculat al unui meniu am stabilit ca va fi de 70.000 lei (P=70.000).
Volumul de cumparare, cate meniuri se cumpara atunci cand ajungem sa comandam:
Vcs= 1 buc.
Frecventa de cumparare am calculat-o ca fiind odata pe luna deci 12 ori pe an
(Fc = 12 ori/an).
Cu aceste date putem calcula potentialul pietei si capacitatea acesteia.
Cp = N * Vcs * Fc = 200.000 * 1 * 12 
Cp = 2.400.000 (meniuri pe an) 
Pp = Cp * P = 2.400.000 * 70.000 
Pp = 168.000.000.000 lei (pe an)


Fisiere in arhiva (1):

  • Management.doc

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!