Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 3517
Mărime: 1.06MB (arhivat)
Publicat de: Teodor Anton
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Florea Nelu
UNIVERSITATEA ALEXANDRU IOAN CUZA FACULTATEA DE ECONOMIE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Extras din referat

I. Istoric

Ciocolata “Milka” își are originile într-un mic orășel din Elveția, numit Neuchâtel, unde cel care a dat viață acestei legende, și anume Phillipe Suchard, și-a deschis prima ciocolaterie. Acesta a început să producă pentru prima dată un desert proaspăt numit “au chocolat fin de sa fabrique”, însemnând “ciocolată fină de casă”.

Mai târziu, Carl Russ Suchard, ginerele lui Phillipe Suchard, alături de fiica acestuia Eugénie Suchard fondează prima ciocolaterie din imperiul Austro-Ungar, unde ciocolata “Milka” a văzut pentru prima oară lumina zilei în anul 1901. Aceasta a fost învelită încă de la început în legendarul ambalaj mov, pe care sunt imprimate o văcuță și o imagine panoramică a Alpilor.

Până la apariția ciocolatei “Milka”, în compoziția acesteia nu se adaugase încă laptele, cu excepția ciocolatei lichide; astfel numele de “Milka” se formează prin alăturarea celor doua prime silabe din cuvintele în limba germana “milch” (lapte) și “kakao” (cacao).

În anul 1970 ciocolateria “Suchard” a fuzionat cu ciocolateria “Tobler”, care produce ciocolata “Toblerone”. Mai apoi, în 1982, “Suchard-Tobler” a fuzionat cu producatorul de cafea “Jacobs Kaffe”, formând în Europa compania “Jacobs-Suchard”, pentru ca în 1990 concernul “Kraft General Foods” să achiziționeze “Jacobs-Suchard”, transformându-se în “Kraft Jacobs Suchard” și devenind producătorul numărul unu pe piața Europeană în ceea ce privește cafeaua măcinată și cafeaua boabe, dar și un important leader pe piața ciocolateriei.

În anul 2000, “Kraft Jacobs Suchard” devine “Kraft Foods” prin intermediul unor programe de o amploare extraordinară, prin care se crează pentru prima oara o identitate comună tuturor filialelor Kraft Foods.

“Kraft Foods” a ajuns pentru prima dată în Romania în anul 1994 când a achiziționat “Fabrica de Produse Zaharoase Poiana” din Brașov, aceasta devenind astfel o filială a companiei “Kraft Foods Inc.”, care este a doua mare companie din lume orientată pe produse alimentare, după “Nestlé”.

II. Portofoliu – Mix de marketing

Produsul

Portofoliul produselor de ciocolată “Milka” conține următoarele:

- Milka Tablete

- Milka M-Joy

- Milka Praline

- Milka – Produse speciale pentru copii

- Milka – Produse de sezon

Ciocolata “Milka” sub formă de tablete se găsește în mai multe sortimente și anume:

- Milka Tablete 100g:

- Milka Lapte din Alpi

- Milka Noisette

- Milka Alune de Padure

- Milka Alune și Stafide

- Milka Happy Cows

- Milka Ciocolata Alba

- Milka Iaurt și Căpșuni

- Milka Caramel

- Milka Spumă de Ciocolata

- Milka Tablete 250g

- Milka Lapte din Alpi

- Milka Alune Întregi

- Milka Alune și stafide

- Milka Luflee

- Milka Luflee Alpine Milk

- Milka Luflee Noisette

- Milka Luflee White

- Milka Diet

- special creată pentru cei bolnavi de diabet

Preview document

Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 1
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 2
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 3
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 4
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 5
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 6
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 7
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 8
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 9
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 10
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 11
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 12
Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Lantul Logistic Pentru Brand-ul Milka.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Logistica mărfurilor

Situaţia economică mondială actuală marcată de evoluţia rapidă a tehnologiei şi tehnicii, determină transformări şi pe planul politicilor de...

Logistică Macromex

I. Prezentarea firmei Macromex 1. Aspecte generale – localizare, infiinţare, organizare, obiect de activitate Societatea care face studiul...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Managementul Lanțului Logistic

1. Rolul logisticii în mediul de afaceri Abordarea afacerilor în funcţie de succes şi competiţie s-a schimbat dramatic de la era planificărilor...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Suplly Chaine Management

CAP. II. LOGISTICA - NOTIUNE SI ORIGINE ISTORIC, DEFINITII, MODALITATI DE ABORDARE, DEFINITIA FLUXURILOR SCM, PROCESUL LOGISTIC – FUNCTIILE DE...

Te-ar putea interesa și

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru Milka și Heidi

Partea I: Elemente definitorii ale pietei ciocolatei tablete 1. Caracterizarea generala Ciocolata, categorie in care intra tabletele, batoanele,...

Ai nevoie de altceva?