Lanțul Logistic Pentru Brand-ul Milka

Extras din referat Cum descarc?

I. Istoric
Ciocolata "Milka" isi are originile intr-un mic orasel din Elvetia, numit Neuchatel, unde cel care a dat viata acestei legende, si anume Phillipe Suchard, si-a deschis prima ciocolaterie. Acesta a inceput sa produca pentru prima data un desert proaspat numit "au chocolat fin de sa fabrique", insemnand "ciocolata fina de casa". 
Mai tarziu, Carl Russ Suchard, ginerele lui Phillipe Suchard, alaturi de fiica acestuia Eugenie Suchard fondeaza prima ciocolaterie din imperiul Austro-Ungar, unde ciocolata "Milka" a vazut pentru prima oara lumina zilei in anul 1901. Aceasta a fost invelita inca de la inceput in legendarul ambalaj mov, pe care sunt imprimate o vacuta si o imagine panoramica a Alpilor. 
Pana la aparitia ciocolatei "Milka", in compozitia acesteia nu se adaugase inca laptele, cu exceptia ciocolatei lichide; astfel numele de "Milka" se formeaza prin alaturarea celor doua prime silabe din cuvintele in limba germana "milch" (lapte) si "kakao" (cacao).
In anul 1970 ciocolateria "Suchard" a fuzionat cu ciocolateria "Tobler", care produce ciocolata "Toblerone". Mai apoi, in 1982, "Suchard-Tobler" a fuzionat cu producatorul de cafea "Jacobs Kaffe", formand in Europa compania "Jacobs-Suchard", pentru ca in 1990 concernul "Kraft General Foods" sa achizitioneze "Jacobs-Suchard", transformandu-se in "Kraft Jacobs Suchard" si devenind producatorul numarul unu pe piata Europeana in ceea ce priveste cafeaua macinata si cafeaua boabe, dar si un important leader pe piata ciocolateriei.
In anul 2000, "Kraft Jacobs Suchard" devine "Kraft Foods" prin intermediul unor programe de o amploare extraordinara, prin care se creaza pentru prima oara o identitate comuna tuturor filialelor Kraft Foods.
"Kraft Foods" a ajuns pentru prima data in Romania in anul 1994 cand a achizitionat "Fabrica de Produse Zaharoase Poiana" din Brasov, aceasta devenind astfel o filiala a companiei "Kraft Foods Inc.", care este a doua mare companie din lume orientata pe produse alimentare, dupa "Nestle".
II. Portofoliu - Mix de marketing
Produsul
Portofoliul produselor de ciocolata "Milka" contine urmatoarele:
- Milka Tablete
- Milka M-Joy
- Milka Praline
- Milka - Produse speciale pentru copii
- Milka - Produse de sezon
Ciocolata "Milka" sub forma de tablete se gaseste in mai multe sortimente si anume:
- Milka Tablete 100g:
- Milka Lapte din Alpi 
- Milka Noisette
- Milka Alune de Padure
- Milka Alune si Stafide
- Milka Happy Cows
- Milka Ciocolata Alba
- Milka Iaurt si Capsuni
- Milka Caramel
- Milka Spuma de Ciocolata
- Milka Tablete 250g
- Milka Lapte din Alpi
- Milka Alune Intregi 
- Milka Alune si stafide 
- Milka Luflee
- Milka Luflee Alpine Milk 
- Milka Luflee Noisette
- Milka Luflee White
- Milka Diet
- special creata pentru cei bolnavi de diabet


Fisiere in arhiva (1):

  • Lantul Logistic Pentru Brand-ul Milka.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!