Instruire organizațională

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 10 în total
Mărime: 39.91KB (arhivat)
Publicat de: Dinu-Gheorghe Barbu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

SC.ALFATRANS.SA – Societate comerciala care are ca obiect de activitate transportul persoanelor atat la nivel judetean cat si interjudetean.

*Problema: In urma analizei rezultatelor financiar contabile privind activitatea pe anul 2013 s-a constatat o scadere a cifrei de afaceri cu 15% fata de anul 2012. Aceasta s-a datorat in principal pierderii unor trasee de transport, a nerespectarii orarelor pe traseele negociate , pretul ridicat al biletelor, neeliberarea biletelor de calatorie de catre unii conducatori auto, lipsa curateniei in mijloacele de transport.

Concluzia: Deficiente in procesele de comunicare ce se desfasoara in departamentul de marketing / relatii cu publicul.

* Decizia: Imbunatatirea echilibrului intre cerintele postului si caracteristicile angajatului si marirea flexibilitatii operatioanele prin extinderea gamei de competente a angajatilor.

* Cerinte : elaborarea unui program de instruire pentru dezvoltarea aptitudinilor de comunicare si negociere a conducatorilor auto.

B. Elaborarea ( proiectarea) programului de instruire.

a)Resurse de training disponibile:

- resurse finaciare ;

- sala de conferinte a organizatiei;

- formatori specializati din interiorul si exteriorul organizatiei ;

Obiective: la sfarsitul programului de instruire , angajatul va fi capabil :sa acorde respectul cuvenit clientilor, sa intretina masina pe care o are in dotare,isi va dezvolta loialitatea fata de firma, se va adapta unor noi situatii prin aptitudinile dobandite si dezvoltarea personala ce conduce la managementul schimbarii.

b) Continut – Tehnici de instruire :

-la locul de munca prin: demonstratie , indrumare metodica ( coaching).

-in afara locului de munca: prelegeri, dezbateri,studii de caz.

Conținut arhivă zip

  • Instruire Organizationala.pptx

Alții au mai descărcat și

Sistemul de Management Integrat de Mediu al Firmei SC Romcif SA

Sistemul de Management Integrat de Mediu al organizatiei S.C. ,,ROMCIF’’ S.A Cap.I. Pregatirea organizatiei pentru implementarea unui nou...

Elaborarea unui plan de instruire și perfecționare a personalului la SC Aerostar SA Bacău

Capitolul 1. Noţiuni generale despre pregătirea şi dezvoltarea profesională Resursa umana este cea mai dinamica dintre toate resursele pe care le...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Particularități ale procesului de formare profesională, motivare și evaluare a personalului în cadrul S.C. DACIA S.A.

1.1 Definirea şi caracteristicile instruirii organizaţionale Instruirea organizaţională a resurselor umane reprezintă procesul planificat de...

Managementul Stresului la Bibliotecari

Prin interventie de management al stresului se întelege ‘orice activitate, program sau oportunitate initiata de organizatie, care se centreaza pe...

Dezvoltarea Angajaților în Administrația Publica

1.Definiţie: dezvoltarea resurselor umane Dezvoltarea resurselor umane (DRU) este o abordare strategică a investiţiei în capitalul uman. DRU se...

Comportament organizațional

CLIMATUL ORGANIZATIONAL SI IMPACTUL ASUPRA PERFORMANTEI 1. Climatul organizational si componentele acestuia Scopul oricarei organizatii este, în...

Prezentarea Generală a Alpha Bank România SA

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALĂ A ALPHA BANK ROMANIA SA 1.1. GRUPUL BANCAR ALPHA Alpha Bank a fost fondată în 1879 de către John F....

Soluții informatice pentru dezvoltarea resurselor umane

Abstract: Dezvoltarea resurselor umane are in vedere asigurarea unui personal competent pe piata muncii, prin valorificarea potentialului...

Relația dintre logistică și funcțiunea de personal

- RESURSE UMANE - I. Continutul si importanta functiunii de resurse umane pentru activitatea unei organizatii Managementul resurselor umane...

Dezvoltarea angajaților în administrația publică

Definiţie: dezvoltarea resurselor umane Dezvoltarea resurselor umane (DRU) este o abordare strategică a investiţiei în capitalul uman. DRU se...

Ai nevoie de altceva?