Capitolul I.Managementul Calitatii Totale Etimologic Cuvantul "calitate" Provine Din Latinescul "qualitas", Care Inseamna Fel De A Fi. La Originea Notiunii Exista Mai Multe Puncte De Vedere Exprimate De Organisme Nationale si Internationale. Calitatea Reprezinta Ansamblul De Proprietatii si Caracteristici Ale Unui Produs Sau Serviciu, Care Ii Confera Acestuia Aptitudini De A Satisface Cerintele Exprimate Sau Implicate Ale Clientului. Managementul Calitatii Totale - Premise Ale Aplicarii, Etape Ale Implementarii Ph. B. Crosby, Este Initiatorul Conceptului ,,zero Defecte". Acest Concept, Larg Dezbatut In Literatura De Specialitate, Este Promovat In Prezent, De Multe Intreprinderi, In Cadrul Strategiilor Lor Referitoare La Calitate. In Opinia Lui Crosby In Realizarea Calitatii Trebuie Luate In Considerare Urmatoarele Patru Opinii De Baza: Asigurarea Conformitatii Cu Cerintele Asigurarea Calitatii Prin Prevenire Promovarea Conceptului "zero Defecte Masura Calitatii O Reprezinta Costurile Datorate Nesatisfacerii Cerintelor Functiile Managementului Calitatii Juran Defineste Managementul Calitatii Prin Functiile Lui, In Termenii ,,trilogiei Calitatii" (,,quality Trilogy"). Luand In Considerare Conceptul De ,,trilogie A Calitatii", Definit De Juran, Rezulta Trei Functii Principale Ale Managementului Calitatii: o Planificarea; o tinerea Sub Control; o Imbunatatirea Calitatii. In Opinia Sa, Procesele De Planificare Au Ca Scop Principal Dezvoltarea De Produse Care Sa Fie Conforme Cerintelor Clientilor. Tinerea Sub Control A Calitatii Inseamna Asigurarea Unui Interval Cat Mai Mic De Variatie A Nivelului Acesteia, Fata De Cel Prescris Procesele Corespunzatoare Imbunatatirii Calitatii Trebuie Sa Asigure, In Opinia Sa, Eliminarea Pierderilor Cauzate De Problemele ,,cronice" Ale Calitatii. capitolul Ii. Primaria Sectorului 2 Prezentarea Primariei Sectorului 2 Primaria Sectorului 2 Bucuresti Se Organizeaza si Functioneaza In Temeiul Principiilor Autonomiei Locale, Descentralizarii Serviciilor Publice, Eligibilitatii Autoritatilor Administratiei Publice Locale, Legalitatii si Al Consultarii Cetatenilor In Solutionarea Problemelor Sectoriale De Interes Deosebit Conform Prevederilor Legii Nr. 215/2001 A Administratiei Publice Locale. Primaria Sectorului 2 Bucuresti Este O Institutie Publica Cu Activitate Permanenta, Care Aduce La Indeplinire Efectiva Hotararile Consiliului Sectorului 2 si Solutioneaza Problemele Curente Ale Colectivitatii Locale si Este Constituita Din Primar, Viceprimari, Secretari si Aparatul Propriu Al Consiliul Sectorului 2 Bucuresti . Managementul Primariei Sectorului 2 Bucuresti Este Asigurat De: Primar;(Neculai Ontanu) Viceprimari; Secretar; Aparatul Propriu Al Consiliului Sectorului 2; Directorii De Directii; Sefii De Compartimente. Structura Organizatorica A Primariei Sectorului 2 Cuprinde Directii, Servicii Si Birouri. Prezentarea Sistemului De Management Al Primariei Sectorului 2 Sistemul De Managemanet Cuprinde Patru Subsisteme: Subsisitemul Metodologic Subsistemul Decizional Subsistemul Organizatoric Subsisitemul Informational
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.