Îmbunătățirea calității

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Managementul calitatii se fundamenteaza pe parcurgerea a patru etape: Planificarea - Executia - Evaluarea - Imbunatatirea. Se poate intelege prin imbunatatire dobandirea unui nivel de randament superior celui existent anterior. Imbunatatirea poate fi aplicata caracteristicilor unui produs sau serviciu, pentru reducerea erorilor si defectelor.

De asemenea, actiunile de ijmbunatatire pot fi indreptate catre imbunatatirea proceselor. In orice caz, eforturile de imbunatatire trebuie sa figureze intr-un plan amplu, bine organizat, avand la baza mijloacele necesare pentru realizarea lor.

In faza de planificare se stabilesc obiectivele ce se doreste a fi indeplinite. Apoi, dupa ce planul a fost realizat, se controleaza rezultatele si se compara cu obiectivele planificate. Atunci se va putea spune daca obiectivele au fost atinse sau, dimpotriva, exista disfunctionalitate intre unele si celelalte. Incepand din acel moment, se initiaza faza de imbunatatire, in care se vor analiza cauzele acestor disfunctionalitati si se vor genera solutiile oportune pentru a le corecta, realizand o noua planificare si reincepand ciclul.

Bibliografie:

Managementul calitatii in sectorul public - Prof.univ.dr. George MOLDOVEANU, Lect.univ.dr. Cosmin DOBRIN

*** http://www.scribd.com/doc/55940856/Managementul-Calitatii-ID#page=8

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Imbunatatirea calitatii.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
701 cuvinte
Nr caractere:
4 234 caractere
Marime:
11.36KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
calitate, management
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Sus!