Identificarea si Analiza Riscurilor care Afecteaza Activitatea Restaurantelor Mcdonald's in Moldova

Extras din referat Cum descarc?

alimentare la nivel mondial, cu peste 30000 de restaurante localizate in peste 121 de tari. McDonald's vinde hamburgeri, diferite feluri de produse din carne de pui, cartofi fri, bauturi nealcoolice, deserturi precum si diferite feluri de salate din cruditati.
Acest business a inceput in 1940, cand fratii Dick si Mac McDonald au deschis un restaurant in San Bernardino, statul California. Ei au introdus in restaurantul lor, in 1948, principiul "sistemului de deservre rapida", care sta la baza reataurantelor fast-food moderne.
Restaurantul McDonald's din Moldova a fost fondat pe data de 22 aprilie 1998. Actualmente in Moldova exista 4 restaurante, toate fiind localizate in Chisinau. In restaurante sunt angajati peste 200 de personae si sunt seviti 1,5 milione de clienti pe an.
McDonald's Moldova afost transferat catre o structura de tip licenta de dezvoltare (LD), care permite detinerea si dezvoltarea marcii la nivel local. Noii francizati LD ai McDonald's Moldova sunt oameni de afaceri cu experienta, care cunosc in amanunt piata locala. Unul dintre ei este Ilie Nastase, renumitul jucator de tenis din Romania, in prezent un cunoscut om de afaceri, iar celalalt este Ghenadie Sanduta, care are 10 ani de experienta in cadrul McDonald's, lucrand in ultima perioada in calitate de director.
Viziunea McDonald's este de a fi recunoscut ca restaurantul cu servire rapida ce ofera cea mai buna experienta clientilor sai. A fi cel mai bun inseamna atingerea si mentinerea unor standarde de calitate, servire si curatenie deosebite , astfel incat sa il faca pe fiecare client ce le trece pragul sa zambeasca si sa se simta bine.
Analiza Swot
Puncte tari:
-Este lider atat pe piata locala cat si pe piata internationala, avand un volum al vanzarilor foarte mare, lantul de restaurante fiind in continua crestere.
-Retsurantele companiei sunt localizate in locurile cu vizibilitate inalta, zgomotoase, aglomerate si usor accesibile, acest lucru fiind un mare avantaj in atragerea clientilor.
-McDonald's este un brand cu o recunoaster internationala destul de mare.
-Preturile sunt acceptabile, calitatea produselor inalta, deservirea rapida.
-McDOnald's ofera informatie nutritionala pe ambalajele produselor, astfel incat fiecare client poate cunoste cate calorii, proteine, glucide etc. a consumat.
-Promovarea eticii in afaceri.
-Angajarea in actiuni de responsabilitate sociala, organizand diferite actiuni caritabile pentru colectarea fondurilor pentru copii de la orfelinate, pentru promovarea ideilor ce incurajeaza protectia mediului etc.
-Standardele inalte a sigurantei alimentatiei.
-Detin o cultura organizationala foarte puternica care se transmite fiecarei francize prin designul interior specific, prin calitatea deservirii, etc. 
-Este o companie profitabila, chiar si in perioada de criza compania inregistreaza profit.


Fisiere in arhiva (1):

  • Identificarea si Analiza Riscurilor care Afecteaza Activitatea Restaurantelor Mcdonald's in Moldova.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!