Ibis Hotel România

Referat
5.7/10 (3 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 981
Mărime: 11.41KB (arhivat)
Publicat de: Leonid Cojocariu
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Turismul a devenit o componenta de baza a sectorului de servicii la sfarsitul secolului XX fiind una din activitatile importante ale civilizatiei , care se dezvolta odata cu evolutia politica, economica, stiintifica si culturala.

Dezvoltarea din toate punctele de vedere, a unanitatii a impus in acelasi timp si crearea de noi forme de turism care sa raspunda diverselor cerinte si nevoi.Astfel pentru cei suferinzi a aparut turismul de cura si tratament, pentru cei dornici de a descoperii locuri noi si de a intra in contact cu alti oameni a aparut turismul cultural, pentru cei ce se intorc catre divinitati turismul religios iar pentru oamenii de afaceri a aparut turismul de afaceri. Acest turism de afaceri cuprinde la randul sau mai multe subforme :

-turism general de afaceri

- turismul de reuniuni

- turismul pentru targuri si expozitii

- calatori

Lucrarea de fata isi propune o abordare a turismului de reuniuni la nivelul tarii noastre cu o exemplificare avand la baza serviciile oferite de Hotel IBIS Accor Romania.

Aflata dabia la inceput de drum in cazul turismului de reuniuni, Romania este capabila sa intre pe piata externa a acestei forme de turism dar numai daca depune eforturi in vederea modernizarii bazei tehnico-materiale.

Declinul inregistrat dupa 1989,cand majoritatea relatiilor cu tarile partenere de pana atunci au fost oprite, a determinat in acelasi timp si stoparea organizarilor de reuniuni, congrese si alte evenimente. In prezent, in vederea integrarii in structurile Uniunii Europene, Romania depune eforturi pentru realizarea de investitii in domeniul turismului de congrese si reuniuni.

Pentru tara noastra , dezvoltarea turismului de reuniuni reprezinta o importanta piatra de temelie pentru fundamentarea relatiilor cu partenerii straini.

Turismul de reuniuni presupune mari adunari de oameni iar hotelurile, unitatile de alimentatie si agreement trebuie sa indeplineasca nevoi dintre cele mai diverse, mai ales ca majoritatea participantilor la acest gen de evenimente vin insotiti de membrii familiei. De aceea, aceasta forma de turism prezinta mare importata pentru toti agentii turistici si economici implicate.

De acest lucru incepe sa isi dea seama si Romania care incearca sa atraga organizarea a cat mai multor evenimente pe teritoriul ei.

Persoanele care practica, in general aceasta forma de turism, sunt persoane ce dispun de venituri mari, fapt ce duce implicit, la cresterea incasarilor din turism si deci la o crestere economica importanta pentru zona, localitate, tara care organizeaza acest gen de evenimente.

Prin promovarea turismului de afaceri in general si a celui de congrese si reuniuni in particular la nivelul tarii noastre, turismului i se deschid noi perspective prin crearea conditiilor unor miscari turistice mai rapide si a amplificarii unor noi forme de turism.

Ibis este un lanţ hotelier internaţional deţinut de grupul Accor. Are un număr de 767 hoteluri în întreaga lume din care peste 370 în Franţa iar majoritatea celorlaltor hoteluri în restul Europei. Hotelurile sunt de obicei amplasate în apropierea gărilor sau aeroporturilor. Primul hotel Ibis a fost deschis la Bordeaux în 1974.

În România momentan sunt 3 hoteluri:

Hotel Ibis Nord Bucureşti 3* adresa : Calea Grivitei nr. 143, Sector 1, Bucuresti

Descriere hotel: Hotel Ibis Gara de Nord, primul hotel din lantul Ibis deschis in Romania in anul 2001, situat la 2 km de centrul Bucurestiului si este pozitionat la 200 m de Gara de Nord, , va asteapta cu conceptul de succes Accor: cazare, rezervari si servicii avand garantia celui mai bun pret !

Hotel Ibis Bucuresti are 250 de camere cu aer conditionat, un restaurant, o terasa si un bar deschis nonstop deschis in mai 2001.

Mai are si o parcare privata cu paza. Oamenii de afaceri vor aprecia de asemenea si accesul la internet de tip wireless WiFi.

Descriere camere:

- aer conditionat,

- dus,

- camere pentru nefumatori,

- telefon,

- acces la internet,

- TV color prin satelit,

Preview document

Ibis Hotel România - Pagina 1
Ibis Hotel România - Pagina 2
Ibis Hotel România - Pagina 3
Ibis Hotel România - Pagina 4
Ibis Hotel România - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Ibis Hotel Romania.doc

Alții au mai descărcat și

Regia autonomă - teren de manifestare a managementului

Folosit initial în tarile anglo-saxone, conceptul de management a cunoscut o rapida dezvoltare pe toate meridianele globului. Pentru a putea...

Activitatea Managerială

ACTIVITATEA MANAGERIALA 1.1 DEFINIRE SI CARACTERIZARE 1.1.1 DEFINIRE A conduce un sistem socio-economic înseamna, în esenta, a realiza,...

Managementul prin Obiective

INTRODUCERE Termenul de “management prin obiective”( Management By Objectives- MBO) a fost propus de Peter Drucker în 1950 pentru a accentua...

Identificarea și descrierea activității manageriale dintr-o firmă

Petrom cel mai important operator integrat in domeniul petrolier din Romania si din sud estul Europei desfasoara activitati de explorarea...

Studiu de Caz - SC Aro Palace SA

1. Istoria şi evoluţia societăţii Denumirea societãţii este S.C. ARO – PALACE S.A. Codul de unic de înregistrare este RO 1102041, iar numărul de...

Managementul prin Obiective

Ritmurile rapide ale promovarii rezultatelor revolutiei tehnico-stiintifice contemporane s-au materializat, in primul rand, in domeniul sistemelor...

Managementul ospitalității - Maya Hotel

Hotelul este, fără îndoială, cea mai reprezentativă structură de cazare turistică (într-o accepţiune mai veche asociem, hotelul cu deplasarea şi...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Te-ar putea interesa și

Lanțurile hoteliere internaționale - studiu de caz lanțul Accor. Hotel Ibis, Gara de Nord, București

INTRODUCERE Lucrarea de faţă, intitulată “Lanţurile hoteliere internaţionale” are ca obiectiv studierea activităţii şi a eficienţei economice a...

Studiul ofertei turistice. studiu de caz lanțul Accor. Hotel Ibis Constanța

INTRODUCERE Evolutia turismului se caracterizeaza, la nivel mondial, printr-o tendinta de crestere datorita influentei factorilor economici,...

Analiza Mediului de Marketing - Hotel Ibis Nord

CAPITOLUL I COORDONATE ALE ACTIVITĂŢII DE PIAŢĂ A HOTELULUI IBIS NORD BUCUREŞTI 1.1 Scurt istoric al lanţului hotelier Accor. Un univers al...

Paris - orașul luminilor

1. Caracteristici generale Este unul din marile oraşe ale Europei şi capitală a Franţei, situat în partea central-nordică a ţării pe fluviul...

Conceptul și strategia de dezvoltare a lanțurilor hoteliere internaționale

Capitolul I Conceptul de lant hotelier internaţional 1.1.Istoricul lanturilor hoteliere internaţionale De-a lungul timpului, activitatea...

Studiu privind conducerea și organizarea unei afaceri în sistem franciză din comerț, turism, și servicii de ospitalitate Hotelul Ibis Nord București

1. Descrierea afacerii Istoric Un univers al serviciilor Cu 150.000 de salariati in 100 de tari, Accor® este lider european si grup mondial in...

Program de marketing pentru lansarea unui produs românesc pe o piața străină

Cu peste 15 ani de experiență în domeniul software, TotalSoft este unul dintre liderii industriei locale de IT, având în portofoliu peste 400 de...

Sibiu

Argument Am ales această tema pentru că iubesc Sibiul aici respiri în el aer istoric.Am vizitat orașul prima dată în 1995.Am revenit în el în anul...

Ai nevoie de altceva?