Grija fata de Clienți

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1929
Mărime: 11.13KB (arhivat)
Publicat de: Octavian Costea
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Rusu Ion

Extras din referat

GRIJA FAŢĂ DE CLIENŢI LA S.C. ROXAL INDEPENDENT

GRIJA FAŢĂ DE CLIENŢI PRIN CONTROLUL CALITATIV AL PRODUSELOR

Un control calitativ al produselor la nivelul societăţi permit determinarea stabilităţii proceselor de producţie pe toată faza procesului de fabricaţie pentru ca in final clientul să fie mulţumit de produsul achiziţionat şi eventual de a reveni şi apela din nou la produsele firmei.

Raportul de faţă îşi propune să facă o analiză a activităţii prin care se doreşte scoaterea în evidenţă a griji faţă de clienţi, pentru a observa dacă sunt folosite materi prime de calitate superioară, aparatele folosite in timpul procesului tehnologic sunt fiabile, dacă personalul este bine instruit şi dacă se respectă fazele de producţie, dacă conducerea are în prim plan clientul deci dacă există o grija pentru client la nivelul conduceri care ar trebui să se maerializeze şi la nivelul angajaţilor

În ceea ce priveşte eficienţa sistemului de control calitativ la nivelul S.C. ROXAL INDEPENDENT, care deţine doar un chioşc cu denumirea Gogoşerie, unde se produc şi se comercializează langoşi, privind această unitate trebuie să fac următoarele precizări:controlul calitativ la nivelul gogoşeriei nu se limitează doar la activitatea de producţie ci cuprinde cele patru faze ale ciclului calităţi respectiv(planificarea, pregătirea, realizarea şi menţinerea calităţii), precum şi elaborarea specificaţiilor, achiziţionarea materiilor prime(făină, sare, brînză, varză, şuncă, drojdie) pentru fabricarea langoşilor.

Pe lîngă metodele de control identificate, pentru planificarea calităţii în gogoşerie am observat că administratorul adresează diferite întrebări angajatelor pentru a reuşi să scoată in evidenţă nevoile consumatorilor şi dacă aceştia sunt mulţumiţi de produsele achiziţionate şi dacă exista in proporţie mare o clientela fidelizată pentru a vedea ce se poate face pentru atragerea şi a altor consumatori.

Se fac diferite studii de productivitate pentru a se abserva dacă utilajele şi echipamentele de producţie sunt in stare bună de funcţionare pentru a fi capabile să realizeze specificaţiile, de exemplu cîntarele sunt verificate periodic metrologic.Asigurarea calităţii se mai referă la asigurarea resurselor umane necesare care să fie apte de muncă şi cu bagajul de cunoştinţe necesare pentru producerea produsului de calitate şi la folosirea corespunzătoare a echipamentelor de lucru pentru o bună productivitate şi un produs de calitate.

În timpul petrecut la gogoşerie am observat că, controlul calităţii îmbracă şi forma inspecţiei, unitatea recurge in mod frecvent la această metodă, ca modalitate de apreciere a calităţii produselor şi pentru a se verifica respectarea specificaţiilor.Verificarea se face prin sortare care se efectuează vizual pe baza unei presupuse experienţe, fără a recurge la nici o metodă de eşantionare şi nici la altă tehnică de evaluare ştiinţifică, verificarea se efectuează periodic de către administrator.Produsele sunt verificate în momente diferite ale producţiei pentru ca produsele să aibă o calitate superioară şi pentru a preveni comercializarea produselor defecte ca aspect, forma şi gramaj.

Planificarea calitaţi are in vedere fixarea obiectivelor şi stabilirea mijloacelor necesare pentru atingerea acestor obiective.Controlul calitaţii urmăreşte executarea planurilor, conducerea operaţiunilor astfel încît să se atingă obiectivele.Dacă obiectivele sunt împlinite se consideră că s-a realizat o grijă pentru clienţi şi sau indeplinit planurile pentru obţinerea profitului preconizat.Deşi se doreşte ca, clientul să fie mulţumit conducerea societăţi a studiat şi concurenţa pentru a vedea ce le lipseşte dar şi aşa sunt unele lipsuri care apar pe care le voi scoate in evidenţa ulterior pe parcursul raportului privind grija faţa de clienţii.

PREZENTAREA SOCIETĂŢII

Societatea comercială’’ROXAL INDEPENDENT S.R.L.’’, amplasată in localitatea Tîrgu-Mureş, fiind înfiinţată în 1991 de doi asociaţi cu 50% participare fiecare la capitalul social şi avînd 5 salariaţi:un administrator şi patru femei, asociaţii fiind nesalariaţi.

Obiectul de activitate: comerţ cu amănuntul în magazine nespecializate, alimentaţie publică.

Societatea dispune de un chioşc de o suprafaţă de 15 metri pătraţi in care se gasesc:

-mobiler

-o masă de inox

-o fripteoză

-un malaxor

-un frigider

Societatea are 5 salariaţi, un administrator care îsi desfăşoară activitatea in mare parte a timpului la birou unde se află şi un depozit de unde este aisgurată materia primă necesară realizări zilnice de langoşi.Suprafaţa chioşcului fiind doar de 15 metri patraţi nu are spaţiu suficient de depozitare şi uneori este necesară aprovizionarea de doua ori pe zi pentru a putea realiza langoşi.Acesta situaţie de aprovizionare de doua ori pe zi se intîmplă doar in unele perioade ale anului cînd exista aflux mare de clienţi ştiind ca chioşcul se află in zona centrală, această situaţie este intîlnită in sezonul estival.Chioşcul este realizat din tîmplărie PVC cu geam termopan.

Firma este plătitoare de TVA, este considerată microintreprindere, plăteşte impozit pe veniturile obţinute şi are o cifră de afaceri anuală sub 100.000 de euro.Cele mai multe venituri sunt realizate in perioada estivală, atunci se produce şi se vinde cel mai mult dar din această cauză cantitatea producţiei nu schimbă calitatea produselor, deci intre calitatea producţiei şi calitatea produselor există un raport de totală interdependenţă.

Preview document

Grija fata de Clienți - Pagina 1
Grija fata de Clienți - Pagina 2
Grija fata de Clienți - Pagina 3
Grija fata de Clienți - Pagina 4
Grija fata de Clienți - Pagina 5
Grija fata de Clienți - Pagina 6
Grija fata de Clienți - Pagina 7
Grija fata de Clienți - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Grija Fata de Clienti.DOC

Te-ar putea interesa și

Eficiența Serviciilor în Relație cu Exigențele Consumatorilor

INTRODUCERE Experienţa internaţională oferă numeroase exemple cu privire la rolul deosebit de important pe care l-au avut serviciile în progresul...

Promovarea unui scaun auto pentru bebeluși

Rezumat introductiv Proiectul are ca obiectiv prezentarea activitatii unui departament de marketing, particularizat pe exemplul unei societati...

Dosar de practică - Banca Transilvania

I. Organizarea activităţii în Banca Transilvania I. 1. Introducere - Scurt Istoric Banca Transilvania SA este o bancă comercială cu capital...

Dezvoltarea unui Model de Cercetare - Dezvoltare de Produs

1. Introducere 1.1 Nevoia socială constituie un concept complex care exprimă generic parametri trebuinţelor individuale ale unei colectivităţi...

Marketingul serviciilor bancare și marketingul bancar în Republica Moldova

Aparitia si dezvoltarea serviciului bancar in lume Istoria sistemului bancar isi găseşte originile in trecutul îndepărtat. Exista marturii foarte...

Importanța marketingului bancar

Fundamentele teoretice ale marketingului bancar 1.1. Conceptul de marketing bancar Marketingul bancar poate fi definit ca totalitatea actiunilor...

Comunicare financiar bancară - imaginea Independence Bank

1. IMAGINEA BANCII fii INDEPENDENT. Alege TU! 1.1. Denumirea bancii: “Independence Bank” Cuvantul “Independence” vine din limba engleza si...

Personalul din UAP

Cap.I Personalului din unitatile de alimentatie publica Dezvoltarea turismului intern şi internaţional, precum şi necesitatea satisfacerii...

Ai nevoie de altceva?