Grija fata de Clienti

Extras din referat Cum descarc?

GRIJA FATA DE CLIENTI LA S.C. ROXAL INDEPENDENT
GRIJA FATA DE CLIENTI PRIN CONTROLUL CALITATIV AL PRODUSELOR
Un control calitativ al produselor la nivelul societati permit determinarea stabilitatii proceselor de productie pe toata faza procesului de fabricatie pentru ca in final clientul sa fie multumit de produsul achizitionat si eventual de a reveni si apela din nou la produsele firmei.
Raportul de fata isi propune sa faca o analiza a activitatii prin care se doreste scoaterea in evidenta a griji fata de clienti, pentru a observa daca sunt folosite materi prime de calitate superioara, aparatele folosite in timpul procesului tehnologic sunt fiabile, daca personalul este bine instruit si daca se respecta fazele de productie, daca conducerea are in prim plan clientul deci daca exista o grija pentru client la nivelul conduceri care ar trebui sa se maerializeze si la nivelul angajatilor
In ceea ce priveste eficienta sistemului de control calitativ la nivelul S.C. ROXAL INDEPENDENT, care detine doar un chiosc cu denumirea Gogoserie, unde se produc si se comercializeaza langosi, privind aceasta unitate trebuie sa fac urmatoarele precizari:controlul calitativ la nivelul gogoseriei nu se limiteaza doar la activitatea de productie ci cuprinde cele patru faze ale ciclului calitati respectiv(planificarea, pregatirea, realizarea si mentinerea calitatii), precum si elaborarea specificatiilor, achizitionarea materiilor prime(faina, sare, brinza, varza, sunca, drojdie) pentru fabricarea langosilor.
Pe linga metodele de control identificate, pentru planificarea calitatii in gogoserie am observat ca administratorul adreseaza diferite intrebari angajatelor pentru a reusi sa scoata in evidenta nevoile consumatorilor si daca acestia sunt multumiti de produsele achizitionate si daca exista in proportie mare o clientela fidelizata pentru a vedea ce se poate face pentru atragerea si a altor consumatori.
Se fac diferite studii de productivitate pentru a se abserva daca utilajele si echipamentele de productie sunt in stare buna de functionare pentru a fi capabile sa realizeze specificatiile, de exemplu cintarele sunt verificate periodic metrologic.Asigurarea calitatii se mai refera la asigurarea resurselor umane necesare care sa fie apte de munca si cu bagajul de cunostinte necesare pentru producerea produsului de calitate si la folosirea corespunzatoare a echipamentelor de lucru pentru o buna productivitate si un produs de calitate.
In timpul petrecut la gogoserie am observat ca, controlul calitatii imbraca si forma inspectiei, unitatea recurge in mod frecvent la aceasta metoda, ca modalitate de apreciere a calitatii produselor si pentru a se verifica respectarea specificatiilor.Verificarea se face prin sortare care se efectueaza vizual pe baza unei presupuse experiente, fara a recurge la nici o metoda de esantionare si nici la alta tehnica de evaluare stiintifica, verificarea se efectueaza periodic de catre administrator.Produsele sunt verificate in momente diferite ale productiei pentru ca produsele sa aiba o calitate superioara si pentru a preveni comercializarea produselor defecte ca aspect, forma si gramaj.
Planificarea calitati are in vedere fixarea obiectivelor si stabilirea mijloacelor necesare pentru atingerea acestor obiective.Controlul calitatii urmareste executarea planurilor, conducerea operatiunilor astfel incit sa se atinga obiectivele.Daca obiectivele sunt implinite se considera ca s-a realizat o grija pentru clienti si sau indeplinit planurile pentru obtinerea profitului preconizat.Desi se doreste ca, clientul sa fie multumit conducerea societati a studiat si concurenta pentru a vedea ce le lipseste dar si asa sunt unele lipsuri care apar pe care le voi scoate in evidenta ulterior pe parcursul raportului privind grija fata de clientii.
PREZENTAREA SOCIETATII
Societatea comerciala''ROXAL INDEPENDENT S.R.L.'', amplasata in localitatea Tirgu-Mures, fiind infiintata in 1991 de doi asociati cu 50% participare fiecare la capitalul social si avind 5 salariati:un administrator si patru femei, asociatii fiind nesalariati.
Obiectul de activitate: comert cu amanuntul in magazine nespecializate, alimentatie publica.
Societatea dispune de un chiosc de o suprafata de 15 metri patrati in care se gasesc:
-mobiler
-o masa de inox
-o fripteoza
-un malaxor
-un frigider
Societatea are 5 salariati, un administrator care isi desfasoara activitatea in mare parte a timpului la birou unde se afla si un depozit de unde este aisgurata materia prima necesara realizari zilnice de langosi.Suprafata chioscului fiind doar de 15 metri patrati nu are spatiu suficient de depozitare si uneori este necesara aprovizionarea de doua ori pe zi pentru a putea realiza langosi.Acesta situatie de aprovizionare de doua ori pe zi se intimpla doar in unele perioade ale anului cind exista aflux mare de clienti stiind ca chioscul se afla in zona centrala, aceasta situatie este intilnita in sezonul estival.Chioscul este realizat din timplarie PVC cu geam termopan.
Firma este platitoare de TVA, este considerata microintreprindere, plateste impozit pe veniturile obtinute si are o cifra de afaceri anuala sub 100.000 de euro.Cele mai multe venituri sunt realizate in perioada estivala, atunci se produce si se vinde cel mai mult dar din aceasta cauza cantitatea productiei nu schimba calitatea produselor, deci intre calitatea productiei si calitatea produselor exista un raport de totala interdependenta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Grija Fata de Clienti.DOC

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!