Google în China

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 3 în total
Cuvinte : 1290
Mărime: 18.17KB (arhivat)
Publicat de: Lia-Marilena Nicola
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Studiul de caz intitulat “Google în China” ilustrează pe tot parcursul lui impactul pe care l-a generat pătrunderea motorului de căutare Google pe piața chineză. Începuturile Google în China au avut loc în perioada anului 2006 când a fost necesară cenzurarea conținuturilor interzise astfel încât să fie în concordanță cu cererile legislative și administrative ale Guvernului Chinez.

În primul rând, menționez faptul că pe piața telecomunicațiilor din China exista deja încă din 1999, varianta Google.com care însă nu avea cenzurat materialul conținut și, deci, nu era în conformitate cu standardele cerute de Guvernul Chinez. Sunt perfect de acord cu ideea următoare: Atâta timp cât Google își regla inconvenientele cu Guvernul Chinez și cădeau de comun acord să introducă pe piața telecomunicațiilor din China, varianta Google.cn pe care toate conținuturile cu privire la teme ce vizau subiecte politice (democrație, Tibet), subiecte religioase ( Falun Gong – mișcare spirituala interzisă prin lege) și Dalai Lama si subiecte sociale ce priveau îndeosebi pornografia, erau cenzurate. Așadar, piața telecomunicațiilor a înregistrat o expansiune foarte rapidă a numărului de utilizatori ai motorului de căutare Google. (<105 milioane de utilizatori, ceea ce conducea China la poziția a2a dupa SUA ).

Se menționează pe parcursul studiului de caz începuturile aparițiilor motorului de căutare Google. (istoria Google). Misiunea Google este aceea de a organiza informațiile din întreaga lume și de a le face accesibile și utilize oricând, oriunde.

În al doilea rând, se regăsește nevoia Chinei de a moderniza și de a susține dezvoltarea telecomunicațiilor din interiorul țării. Aceasta a susținut această dezvoltare prin finanțare cu capital, echipamente moderne de telecomunicații, etc. China, recunoaște astfel că aceste noi forme moderne de tehnologie a informației duc, nu numai la creșterea comerțului și comunicării din interiorul țării, cât și în exteriorul acesteia. Ca urmare a acestui fapt, se autosesizează nevoia de a exista anumiți agenți de securitate publică ce au rolul de a: preveni, suprima și investiga activitățile infracționale, lupta împotriva activităților teroriste, întreținerea securității sociale și ordinii, lupta împotriva comportamentelor care pun în pericol ordinea socială. Astfel, în perioada anului 1996, luna februarie, toți abonații ai principalului furnizor de servicii de internet, Chinanet, au fost obligați să se înregistreze la Biroul De Securitate Publică, și să furnizeze Guvernului Chinez informații detaliate cu carcter personal, ba chiar să semneze un angajament de a NU citi, copia sau difuza informații care amenință securitatea statului.

Preview document

Google în China - Pagina 1
Google în China - Pagina 2
Google în China - Pagina 3

Conținut arhivă zip

  • Google in China.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Forme și Formule ale Presei pe Interenet

Scurtă excursie prin noua „junglă virtuală” Presa, e clar deja pentru toată lumea, nu mai e ce a fost. Sunt aproape imemoriale vremurile în care...

China

Capitolul 1 Prezentarea generală a Chinei 1.1 Localizare China (Zonghua Renmin Gongheguo)- situată în estul Asiei, este a treia ţară ca...

China și moneda Yuan

Introducere Este adevărat faptul că timp de decenii, Dolarul american a servit ca principală monedă de schimb în lume, dar în prezent îşi imparte...

Bazele Marketingului - Analiza Mediului de Marketing asupra Companiei Google

Capitolul I Denumirea si localizarea firmei Fig. nr. 1 Pagina de baza Google in 1998 – sursa Wikipedia Google Inc. este o companie americana...

Economie europeană - Ungaria

Ungaria I. 1. Prezentare generală. ( coordonate geografice, socio-economice, politice ) Denumirea în maghiară a Ungariei este Magyarorszag sau...

Google

Argument I chose Google because I wanted to write about something relating to the Internet. A second reason was that I’m an internaut. But why...

Studiu de caz - Google în China

1. Prezentarea succintă a studiului de caz În acest studiu de caz este vorba despre compania Google. Google este un motor de căutare bine cunoscut...

Studiu de caz Trip Advisor - turism internațional

Trip Advisor Era luni dimineata,in prima saptamana a lunii august 2010 si Stephen Kaufer se intorsese la biroul sau,dupa vacant de 2 saptamani...

Ai nevoie de altceva?