Google in China

Extras din referat Cum descarc?

Studiul de caz intitulat "Google in China" ilustreaza pe tot parcursul lui impactul pe care l-a generat patrunderea motorului de cautare Google pe piata chineza. Inceputurile Google in China au avut loc in perioada anului 2006 cand a fost necesara cenzurarea continuturilor interzise astfel incat sa fie in concordanta cu cererile legislative si administrative ale Guvernului Chinez.
In primul rand, mentionez faptul ca pe piata telecomunicatiilor din China exista deja inca din 1999, varianta Google.com care insa nu avea cenzurat materialul continut si, deci, nu era in conformitate cu standardele cerute de Guvernul Chinez. Sunt perfect de acord cu ideea urmatoare: Atata timp cat Google isi regla inconvenientele cu Guvernul Chinez si cadeau de comun acord sa introduca pe piata telecomunicatiilor din China, varianta Google.cn pe care toate continuturile cu privire la teme ce vizau subiecte politice (democratie, Tibet), subiecte religioase ( Falun Gong - miscare spirituala interzisa prin lege) si Dalai Lama si subiecte sociale ce priveau indeosebi pornografia, erau cenzurate. Asadar, piata telecomunicatiilor a inregistrat o expansiune foarte rapida a numarului de utilizatori ai motorului de cautare Google. (<105 milioane de utilizatori, ceea ce conducea China la pozitia a2a dupa SUA ).
Se mentioneaza pe parcursul studiului de caz inceputurile aparitiilor motorului de cautare Google. (istoria Google). Misiunea Google este aceea de a organiza informatiile din intreaga lume si de a le face accesibile si utilize oricand, oriunde. 
In al doilea rand, se regaseste nevoia Chinei de a moderniza si de a sustine dezvoltarea telecomunicatiilor din interiorul tarii. Aceasta a sustinut aceasta dezvoltare prin finantare cu capital, echipamente moderne de telecomunicatii, etc. China, recunoaste astfel ca aceste noi forme moderne de tehnologie a informatiei duc, nu numai la cresterea comertului si comunicarii din interiorul tarii, cat si in exteriorul acesteia. Ca urmare a acestui fapt, se autosesizeaza nevoia de a exista anumiti agenti de securitate publica ce au rolul de a: preveni, suprima si investiga activitatile infractionale, lupta impotriva activitatilor teroriste, intretinerea securitatii sociale si ordinii, lupta impotriva comportamentelor care pun in pericol ordinea sociala. Astfel, in perioada anului 1996, luna februarie, toti abonatii ai principalului furnizor de servicii de internet, Chinanet, au fost obligati sa se inregistreze la Biroul De Securitate Publica, si sa furnizeze Guvernului Chinez informatii detaliate cu carcter personal, ba chiar sa semneze un angajament de a NU citi, copia sau difuza informatii care ameninta securitatea statului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Google in China.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!