Globalizarea Afacerilor Internationale - Amway

Cuprins referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Amway- Structura si Organizare
- 1960
- 1970
- 1980
- 1990
- in prezent
Amway(Romania)- Activitate, Coduri de conduita, Produse
- Modalitati de comanda 
- Vanzarea Directa
- Codul de conduita DSA
- Produse
Planul de vanzari si marketing
Amway- elemente eficiente de management
- Oportunitatea de afaceri Amway
- De ce o afacere Amway?
- Angajati 
- Clienti
Menirea Amway-Responsabilitatea Sociala Corporatista
- Responsabilitatea sociala
- UNICEF si Amway - impreuna se poate face mai mult
- Campania "One by One"- pentru copii
Ce inseamna 50 de ani Amway?


Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE
Intemeiata in anul 1959 de catre co-fondatorii Jay Van Andel si Rich DeVos, Amway este una dintre cele mai mari si mai importante companii de vanzare directa din lume.
Amway face parte din grupul de companii Alticor, care are sediul general in Ada, Michigan, SUA. Compania a raportat vanzari globale de 6,4 miliarde de dolari pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 august 2008.
Compania ofera peste 600 de produse de calitate, dintre care majoritatea sunt concepute si fabricate in propriile unitati de cercetare si productie. O forta de vanzari de peste 3 milioane de persoane promoveaza si distribuie produse de intretinere a locuintei, produse cosmetice si produse pentru nutritie si sanatate in peste 80 de tari si teritorii din intreaga lume. 
Cuvintele cheie in secolul 21 sunt 'Gandeste local, actioneza global'. Amway se calauzeste dupa acest principiu de peste 45 de ani.
Fondatorii companiei au intemeiat afacerea Amway pornind de la cateva principii fundamentale, precum Libertate, Familie, Speranta si Recompensa.
Libertate
Amway respecta libertatea personala si profesionala - starea naturala si ideala pentru viata, pentru munca, pentru dezvoltarea si implinirea personala si economica a oricarei persoane. 
Familie
Amway intelege importanta familiei ca garant al sigurantei, sprijinului, afectiunii de care are nevoie fiecare persoana. Familia este mediul in care se formeaza personalitatea fiecaruia.
Speranta
Amway respecta capacitatea fiecarei persoane de a visa, de a-si stabili obiective, de a evalua oportunitatile si de a obtine succesul. 
Recompensa
Amway promoveaza si stimuleaza realizarea personala, recunoscand si recompensand pe masura efortul depus de fiecare.
Amway- Structura si Organizare
Anii 1950
Co-fondatorii Amway, Jay Van Andel si Rich DeVos erau prieteni din copilarie si se angajasera impreuna intr-o serie de intreprinderi proprii inca din adolescenta. Din aceste experiente comune cei doi au aflat ca impartaseau valori, interese si aspiratii comune. 
In anul 1949 au facut cunostinta cu Suplimentele alimentare NUTRILITE(TM) si cu metoda de vanzare directa prin care se distribuiau aceste produse. Succesul inregistrat in afacerea cu produse Nutrilite i-a convins pe cei doi ca orice persoana care doreste sa munceasca in mod serios isi poate dezvolta o afacere proprie in vanzarea directa. 
In anul 1959 Van Andel si DeVos au intemeiat impreuna compania Amway, adoptand conceptele cheie ale Planului de vanzari Nutrilite: o oportunitate de afaceri cu risc scazut, deschisa oricui, fara limitari teritoriale si cu posibilitate de castig nelimitat doar prin propriile eforturi si talente puse in slujba dezvoltarii afacerii personale. 
Amway a inceput prin a dezvolta si comercializa propriile produse de calitate, produse concentrate pentru intretinerea locuintei. Detergentul universal lichid organic sau L.O.C. a fost primul produs al companiei. Acesta a fost de asemenea si unul dintre primele produse "organice" de pe piata, cu mult inainte ca aceste produse sa reprezinte norma.
Anii 1960
In primul an, vanzarile Amway au atins impresionanta cifra de 500.000 de dolari. In vreme ce afacerea crestea rapid in Statele Unite, DeVos si Van Andel s-au decis in 1962 sa-si extinda afacerea in Canada. 
Amway si-a extins si portofoliul de produse, incluzand detergentii de rufe SA8(TM) lansati in anul 1961 si vasele AMWAY QUEEN(TM) Cookware. Noua linie de produse de ingrijire personala continea parfumuri de dama, produse de igiena personala si produsele cosmetice ARTISTRY(TM). Tot atunci a fost lansata si colectia de Produse de Catalog, care continea alte 300 de produse din diferite marci.
Pana la sfarsitul deceniului Amway avea o retea de 100.000 de distribuitori in SUA si Canada si o cifra de vanzari de 85 de milioane de dolari. Unitatile de productie din Ada, Michigan fabricau circa 200 de produse si aveau peste 700 de angajati
Anii 1970
In anii 1970 Amway si-a extins operatiunile peste Ocean, in Australia, Europa si Asia. 
Achizitionarea stocului principal de actiuni ale Nutrilite Products Inc. a permis intreprinzatorilor Amway din SUA sa includa in portofoliul lor linia completa de Suplimente alimentare NUTRILITE. 
Unitatile de productie Amway au continuat sa se extinda, devenind un adevarat oras de sine statator, cu o suprafata de peste 232.000 m2, cu propriul sau generator de electricitate, sistem de epurare a apei, locatie de reciclare, sistem de transport in comun si statie de pompieri. Unitatile de productie Amway din intreaga lume totalizau 418.000 m2. 
Pana la sfarsitul deceniului vanzarile Amway au crescut aproape de sapte ori, atingand impresionanta cifra de 800 milioane de dolari. 
c


Fisiere in arhiva (1):

  • Globalizarea Afacerilor Internationale - Amway.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!