Garnier - Managementul Brandului

Extras din referat:

- Prezent pe piata romaneasca de peste 10 ani, Garnier este unul din cele mai puternice nume pe segmentele de ingrijire

- Portofoliul de produse al brandului contine:

- Garnier Fructis (produse de ingrijire pentru par),

- 100% Color, Color Naturals si Nutrisse (produse pentru colorare),

- Garnier Skin Naturals (pentru curatarea si ingrijirea fetei),

- Garnier Hidratare Intensiva (produse pentru ingrijirea corpului).

Atributele produsului- o vopsea

de par care actioneaza prin infuzarea

culorii in profunzimea fibrei capilare, colorand parul uniform,oferind 26 de culori stralucitoare.

Beneficiile cumparatorului:

- acopera parul alb in totalitate, uniform de la radacina pana la varfuri.

- are dubla actiune: vopseste si protejeaza in acelasi timp.

- nu contine alcool sau substante alergenice, persista pana la 6 sapt.

Personalitatea ce sprijina marca- Andra, datorita frumusetii ei naturale, optimismului si caldurii sufletesti, dar care are in egala masura grija de ea si de cei din jur

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Garnier - Managementul Brandului.ppt
Alte informații:
Tipuri fișiere:
ppt
Diacritice:
Nu
Nota:
5/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
7 pagini
Marime:
781.30KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Management
Tag-uri:
garnier, intensiva
Predat:
la facultate
Materie:
Management
Profesorului:
Mihaela Popescu
Sus!