Garnier - Managementul Brandului

Extras din referat Cum descarc?

- Prezent pe piata romaneasca de peste 10 ani, Garnier este unul din cele mai puternice nume pe segmentele de ingrijire 
- Portofoliul de produse al brandului contine: 
- Garnier Fructis (produse de ingrijire pentru par), 
- 100% Color, Color Naturals si Nutrisse (produse pentru colorare), 
- Garnier Skin Naturals (pentru curatarea si ingrijirea fetei), 
- Garnier Hidratare Intensiva (produse pentru ingrijirea corpului). 
Atributele produsului- o vopsea 
de par care actioneaza prin infuzarea 
culorii in profunzimea fibrei capilare, colorand parul uniform,oferind 26 de culori stralucitoare.
Beneficiile cumparatorului:
- acopera parul alb in totalitate, uniform de la radacina pana la varfuri.
- are dubla actiune: vopseste si protejeaza in acelasi timp.
- nu contine alcool sau substante alergenice, persista pana la 6 sapt.
Personalitatea ce sprijina marca- Andra, datorita frumusetii ei naturale, optimismului si caldurii sufletesti, dar care are in egala masura grija de ea si de cei din jur


Fisiere in arhiva (1):

  • Garnier - Managementul Brandului.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!