Focalizarea spre Client - Un Deziderat Necesar in Organizatia Secolului XXI

Extras din referat Cum descarc?

INTRODUCERE 
In contextul unei piete tot mai exigente modul de tratare a clientilor a crescut considerabil ca si importanta.
In conditiile unei piete concurentiale diferenta este facuta de organizatiile care ofera: 
- O relatie profesionala
- O relatie pe tremen lung
- Respect
- Deschidere
- Solutii orientate catre nevoile clientului
- Flexibilitate
- Preocupare pentru client.
Statisticile internationale care analizeaza cauzele pentru care clientii renunta la un serviciu/produs arata ca numai 14% dintre clienti sunt nemultumiti de calitatea acelui produs/serviciu; 8% nu mai au fonduri pentru a le folosi in continuare , iar 78% renunta la acestea datorita comportamentului si a lipsei de atentie cu care companiile ii trateaza.
Clientul este persoana cea mai importanta care intra in contact cu compania/organizatia fie prin simpla sa prezenta fizica, prin telefon sau printr-o scrisoare. Clientul este cel de care depinde societatea, in masura in care acesta ii asigura existenta prin cumpararea de servicii sau produse. Clientul este persoana care intra in contact cu compania pentru a-si procura un produs sau serviciu care ii este necesar.Este responsabilitatea companiei sa-i ofere acestuia produse sau servicii intr-un mod profitabil pentru ambele parti.
Clientul este persoana care doreste:
SA DETINA CONTROLUL - Clientii doresc sa simta ca detin controlul unei situatii atunci cand lucreaza cu tine.Au nevoie sa simta ca nu sunt manipulati, ca obtin ceea ce doresc.
RESPECT - Clientilor le place sa simta ca au facut lucrul ce-l mai bun, iar vanzatorul trebuie sa intareasca acest lucru.
CORECTITUDINE - Clientii nu se asteapta neaparat la un tratament special , dar doresc sa fie tratati la fel de bine ca restul lumii.
APROPIERE - Clientii doresc sa se simta bine cu persoanele cu care intra in contact. Doresc sa aiba incredere in ei si sa se simta bine-veniti.
CUNOASTERE - Clientii doresc sa stie ce se intampla pentru a putea intelege mai bine situatia.
INCREDERE - Clientii vor sa simta ca persoanele si organizatiile cu care lucreaza sunt demne de incredere si isi vor tine promisiunile.
Despre S.C. Flanco International S.R.L. 
S.C. FLANCO INTERNATIONAL S.R.L.
Sediu social: Str. Biharia, nr. 67 - 77, Sector 1, Bucuresti
Nr. inregistrare in registrul comertului. J40/22440/1994
C.I.F/C.U.I: RO6549491
Capital social subscris si varsat: 3.747.000 lei 
Despre Grupul Flamingo International:
Grupul Flamingo International cuprinde patru lanturi de retail: Flanco, Flanco World, Flamingo si Future Shop si o companie de distributie a produselor IT, FDC. Cele patru lanturi de retail comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice in Romania, fiind liderul de piata pe segmentul IT&C. Flamingo, cu cele 50 de magazine deschise in tara noastra este liderul pietei de IT&C din Romania, detinand primul loc pe piata calculatoarelor din Romania, pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cota de piata de 13,1% pentru 2007, in crestere cu 18,5% fata de anul 2006. Clientii pot gasi in magazinele Flamingo tehnologii si produse de ultima generatie, atat din IT si electronice cat si din segmentul de entertainment, precum si o varietate foarte mare de console si jocuri. De asemenea, acestia beneficiaza de consultanta in alegerea produselor potrivite, a celor mai bune solutii de cumparare si a celor mai eficiente si accesibile sisteme de vanzari in rate, asigurand, in plus, servicii post-vanzare, precum transportul si instalarea gratuita. Flanco, prin reteaua sa de 97 de magazine, isi mentine pozitia de lider in retailul de electronice si electrocasnice in ceea ce priveste productivitatea magazinelor si a personalului, exprimate in vanzari per suprafata, respectiv vanzari per angajat. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafete mari (1800 - 3000 mp) amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat. Primul magazin Flanco World s-a lansat in noiembrie 2005 in Brasov, acum fiind prezent in peste 18 orase ale tarii.
Lantul Future Shop, lansat in 2005, cuprinde 10 magazine la nivel national si ofera o gama larga de produse ,,mobile". De la laptop-uri, echipamente multimedia, console de jocuri, la telefoane mobile, si accesorii, magazinele ofera solutii personalizate si asistenta specializata. De asemenea, printre serviciile oferite de catre magazinele Future Shop se numara conectarea la internet (abonamente sau prepaid), cartele prepaid de telefonie precum si produse ale principalilor furnizori DTH din Romania. Compania de distributie Flamingo Distribution Center (FDC) din cadrul grupului isi desfasoara activitatea in sapte tari si detine un rol foarte important in cadrul Grupului Flamingo, un procent semnificativ din activitatea FDC fiind reprezentat de vanzarile corporate. 
Din iunie 2005 Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Situatiile financiare ale Flamingo International sunt auditate de PricewaterhouseCoopers.
Pentru a putea analiza potetialul societatii de a se adapta la mediul inconjurator vom concepe o analiza SWOT, punand un accent deosebit pe investigarea factorilor de competitivitate, in special a celor de adaptabilitate la exigentele si cerintele de diversificare ale clientilor, de calitate, de acces la o gama sporita de servicii "postvanzare" de respectare a termenelor de livrare. In diagnosticarea strategica, creste importanta analizei mediului concurential, a anticiparii tendintelor si schimbarii acestuia, ceea ce aduce in prim plan caracterizarea oportunitatilor si amenintarilor cu care se confrunta competitorii din fiecare sector de activitate ai societatii comerciale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Focalizarea spre Client - Un Deziderat Necesar in Organizatia Secolului XXI.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!