Exemple și efecte ale aplicării eticii în afaceri. studiu de caz Vodafone

Cuprins referat Cum descarc?

Cap I: Scurt istoric
Cap II: Filosofia companiei
Cap III: Directiile de implicare ale companiei
Cap IV: Campanii Vodafone 
1) Campanie de strangere de fonduri pentru varstnici
2) O sansa pentru viata
3) Cupa Vodafone la Tenis de Camp in Scaun Rulant
4) "10 case intr-o saptamana!" 
5) Programul national de reciclare a telefoanelor
6) Bursele Vodafone pentru Liceu
7) SOS Masina cu Jucarii 
8) Litoral curat 
9) Vodafone si Salvamar - Parteneriat pentru viata
10) Un parteneriat pentru viata


Extras din referat Cum descarc?

Cap I: Scurt istoric
Compania Vodafone a fost infiintata in anul 1984 ca o divizie a Racal Electronics Plc., cunoscuta atunci ca Racal Telecomms Limited. 
In octombrie 1988 aproximativ 20% din capitalul companiei a fost oferit publicului. 
Racal Telecom Limited s-a desprins in totalitate de Racal Electronics Plc. si a devenit o companie independenta in septembrie 1991, data la care si-a schimbat numele in Vodafone Group Plc.
La 29 iunie 1999, in urma fuziunii cu AirTouch Communications, Inc. ("AirTouch"), compania si-a schimbat numele in Vodafone AirTouch Plc, dar, in urma aprobarii date de catre actionari in cadrul Intalnirii Generale, a revenit la vechiul nume de Vodafone Group Plc, la data de 28 iulie 2000.
Despre Vodafone Romania:
Din iunie 2005, Romania face parte din cea mai mare comunitate mobila din lume, dupa achizitionarea Connex de catre Vodafone Group Plc. Tranzactia a fost apreciata, la acea data, ca fiind cea mai mare din Romania, in ultimii 15 ani.
Vodafone Romania are in prezent peste 8,5 milioane de clienti si o arie de acoperire de 97% din populatie si 81% din teritoriul tarii.
In aprilie 2006, Brandul Vodafone a fost lansat in Romania prin campania "Traieste fiecare clipa". Compania se angajeaza sa imbogateasca vietile oamenilor prin servicii de comunicare performante si printr-un sprijin constant acordat comunitatii.
Vodafone Romania este detinuta 100% de catre Vodafone Group Plc. 
Vodafone este cel mai mare grup international de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in peste 40 de tari. La 31 martie 2009, Vodafone avea peste 302 milioane de clienti in intreaga lume.
Cap II: Filosofia companiei
Filosofia companiei:
"Valorile brandului Vodafone raspund la intrebarea: cum ajutam consumatorul sa profite din plin de timpul pe care il are, si, de asemenea, reflecta o organizatie puternica, un lider, cea mai mare comunitate mobila din lume. Ca si cultura interna, brandul Vodafone incurajeaza pasiunea pentru clienti - culoarea rosie este culoarea pasiunii - pasiunea pentru oamenii nostri, pasiunea pentru rezultate si pasiunea pentru lumea din jur."
Filozofia brandului este construita pe idei precum: 
o sa ne pastram promisiunile facute clientilor
o sa ne imbunatatim continuu performantele
o incercam sa ne reinventam de fiecare data
o sa rescriem regulile, dar ne pastram fundatiile puternice
o clientii nostri se pot baza oricand si oriunde pe serviciile si produsele noastre
Liliana Solomon - Chief Executive Officer, Vodafone Romania
Cap III: Directiile de implicare ale companiei
Vodafone Romania se implica in viata comunitatii pe urmatoarele directii:
o Cultura: sponsorizarea evenimentelor culturale deosebite si sprijin financiar pentru lucrari de restaurare sau pentru institutii culturale.
o Proiecte care contribuie la salvarea de vieti omenesti, prin programe in parteneriat cu SMURD, SALVAMONT, SALVAMAR.
o Protectia mediului inconjurator: prin programe de curatenie si de sporire a sigurantei in parteneriat cu diferite organizatii.
o Proiecte care promoveaza conceptul de responsabilitate corporativa.
Fundatia Vodafone
Fundatia Vodafone Romania sustine actiuni caritabile si comunitare pentru oameni cu nevoi speciale si categorii defavorizate, in special copii si batrani, din toata tara. Fundatia Vodafone Romania are un statut caritabil ce o diferentiaza net de operatiile comerciale ale companiei.
Cap IV: Campanii Vodafone
1)Vodafone a lansat o campanie de strangere de fonduri pentru varstnici
Fundatia Vodafone Romania si Fundatia Principesa Margareta a Romaniei au lansat pe 21 iulie campania "Batranete Frumoasa", care urmareste sa stranga fonduri in beneficiul batranilor singuri (din azile sau care nu se afla in intretinerea unor rude). Donatiile pot fi facute pe internet sau prin SMS. Fondurile stranse vor fi alocate unui proiect de voluntariat si sprijin financiar pentru varstnicii singuri. 
Campania se desfasoara in perioada 21 iulie-30 septembrie si urmareste ca, pe langa strangerea de fonduri, sa sensibilizeze publicul larg cu privire la nevoile persoanelor in varsta. 
Campania ,,Batranete frumoasa" isi propune sa asigure sprijin material si sa creeze oportunitati de socializare pentru 1500 de varstnici singuri.
Fondurile stranse din donatii vor fi alocate pentru proiectul ,,Voluntari - Ambasadori ai schimbarii", initiat de Fundatia PMR in 2006. Acesta este un proiect de voluntariat si sprijin financiar pentru seniorii singuri din tara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Exemple si Efecte ale Aplicarii Eticii in Afaceri. Studiu de Caz Vodafone.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!