Dialog social întreprindere

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 4863
Mărime: 38.30KB (arhivat)
Puncte necesare: 5

Cuprins

  1. INTRODUCERE 2
  2. CAPITOLUL I. TEHNICI CE CONTRIBUIE LA EFICIENTA ACTIVITATII ÎN INTREPRINDERE 4
  3. 1.1. Inovatia si scimbarea organizationala 4
  4. CAPITOLUL II Date generale despre functionarea SRL «CANONIC TUR» 9
  5. CONCLUZII SI RECOMANDARI 13

Extras din referat

INTRODUCERE

În prezenta lucrare vreau sa vorbesc despre necesitatea dezvoltarii managementului organizational de la noi din tara, folosind ca exemplu o organizatie cu profil turistic. Managementul constituie un domeniu de maxima importanta, acestaeste un element important în dezvoltarea economiei statului si crearea imaginii favorabile a R. Moldova în strainatate.

Actualitatea acestei temi constituie o prioritate a cercetarilor de acest gen din tara, deoarece mangemetul a devenit un liantal oricarei ramuri economice de importanta majora în marea majoritate a tarilor dezvoltate.

Cu referire la partea practica, managementul în intreprinderile turistice se dezvolta si în tara noastra nu doar sub aspect teoretic ci si sub aspect practic, în acest sens, capitolul II al acestei lucrari demonstreaza cele enuntate mai sus.

Prin mecanismul sau de dezvoltare economia de piata se bazeaza pe concurenta si competitivitate. Reusesc întotdeauna acei manageri, care au o deosebita capacitate de conducere si organizare si care se adapteaza rapid la cerintele pietei. În conditiile actuale suntem martori ai unui proces în care unele intreprinderi din domeniul turismului îsi demonstreaza viabilitatea si posibilitatile de dezvoltare viitoare, în timp ce altele bat pasul pe loc sau sunt într-o stare falimentara.

Alaturi de cele prezentate, tot în sarcina managementului intra si asigurarea infrastructurii financiare a intreprinderii, prin: identificarea potentialelor surse de finantare; atragerea celor mai eficiente surse, în functie de necesitatile de acoperire, dar si de cel al costului capitalului; stabilirea strategiilor si tacticilor de actiune în concordanta cu politica generala a firmei si cu obiectivele corporative din domeniile financiar, personal, marketing; accelerarea circuitului capitalului; asigurarea echilibrului financiar;

Managementul unei firme înregistreaza succes atunci când detine un control cât mai de plin asupra constrângerilor la care este supusa activitatea intreprinderii. El trebuie sa actioneze coordonat cu toate departamentele din cadrul intreprinderii, daca se doreste ca aceasta sa functioneze cât mai eficient posibil.

Scopul acestei lucrari este de a elucida theoretic si practic implementarea managementului profesionist la nivelul intreprinderilor de profil, de conditionarea de reproiectarea sistemelor de management, corespunzator mecanismelor si cerintelor economiei de piata. Efortul de învatare rapida a noilor mecanisme presupune o viziune integrala a cunostintelor manageriale, economice, comerciale, tehnice, tehnologice si psihologice, pentru ca fiecare conducator sa-si poata exercita bine misiunile pe care le are. La nivelul întreprinderii, restructurarea manageriala repune în discutie echilibrul între deschiderea managerilor catre mediul exterior intreprinderii, cu mult mai manifestata si concentrarea pe mecanismele de conducere interna, care, în noile conditii, pot fi stapânite, prin efortul delegarii de autoritate, de catre alte categorii de conducatori.

Inteligenta si organizarea, probate prin rezultate, ordinea în valori – mai mult ca oricând necesara, spiritul practic si de initiativa sunt directive care tin de managementul modern si a caror aplicare corecta va revitaliza, cu siguranta, economia Republicii Moldova.

Preview document

Dialog social întreprindere - Pagina 1
Dialog social întreprindere - Pagina 2
Dialog social întreprindere - Pagina 3
Dialog social întreprindere - Pagina 4
Dialog social întreprindere - Pagina 5
Dialog social întreprindere - Pagina 6
Dialog social întreprindere - Pagina 7
Dialog social întreprindere - Pagina 8
Dialog social întreprindere - Pagina 9
Dialog social întreprindere - Pagina 10
Dialog social întreprindere - Pagina 11
Dialog social întreprindere - Pagina 12
Dialog social întreprindere - Pagina 13
Dialog social întreprindere - Pagina 14
Dialog social întreprindere - Pagina 15
Dialog social întreprindere - Pagina 16
Dialog social întreprindere - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Dialog Social Intreprindere.doc

Te-ar putea interesa și

Relația resurse umane - logistică

1. IMPORTANTA RESURSELOR UMANE IN ORGANIZATII Managementul modern pune in centrul preocupărilor sale omul, ca principal factor al succesului...

Relația dintra logistică și resurse umane

Continutul si importanta Resurselor Umane pentru activitatea unei organizatii Scurt istoric Importanta fiintei umane in conducerea cu succes a...

Grupuri de Interes

1. Grupurile de interes. Noţiuni introductive Viaţa politică este structurată şi de alte organizaţii decât partidele. Acestea sunt grupurile de...

Analiza Conflictului de Munca - Dacia Automobile

I. INTRODUCERE Conflictul în organizaţii constituie un subiect tratat frecvent în lucrări, studii de cercetare şi este în topul problemelor...

Studiu Mediu Asociativ UGIR

1. Organizarea activității departamentului de marketing Departamentul de marketing al UGIR cuprinde șapte studenți din cadrul Facultații de...

Relația management - sindicate în întreprinderile britanice

Introducere În condiţiile social-politice actuale relaţia management – sindicate în România trece printr-o perioadă dificilă, în unele domenii de...

Grevă - dreptul muncii

Constituţia României prevede în articolul 40, pentru salariaţi, dreptul la grevă, acesta fiind şi un principiu fundamental al dreptului muncii....

Proiect de practică - patronatul național român

CAPITOLUL I 1. Scurt istoric. Obiectul de activitate Patronatul National Român (PNR), prima organizatie patronala aparuta dupa caderea...

Ai nevoie de altceva?