Extras din referat
PROIECT DE DIAGNOZĂ ORGANIZAŢIONALĂ
STUDIU DE CAZ REALIZAT PENTRU
GENSOL S.A.
1. ISTORIC AL FIRMEI
Gensol este o firmă mexicană care, de când s-a fondat în 1999, proiectează, dezvoltă şi implementează soluţii şi strategii de afaceri în ceea ce priveşte calitatea, certificarea, procesele, îmbunătăţirea continuă, documentaţie, diagnostic, capacitate şi dezvoltare, aplicând metodologii, tehnici şi instrumente testate şi care sunt de succes, pe baza experienţei profesionale şi cu cele mai bune practici profesionale.
Gensol se bazează pe o gamă amplă de produse şi servicii, care prin intermediul schemelor de consultanţă, a instrucţiei şi a serviciilor din afara sursei, le permite să garanteze satisfacţia completă a clienţilor săi şi a clienţilor comerciali, conform cu echipa de consultanţi şi a instructorilor şi susţinerea de către întreprinderi şi specialişti asociaţi.
Politica calităţii
În compania Gensol, sunt oameni angajaţi în a combina mai multe şi mai bune alternative de soluţii în ceea ce priveşte calitatea, procesele şi îmbunătăţirea continuă, prin intermediul schemelor de consultanţă, instrucţie şi serviciilor din exterior; ordonate, de încredere şi de valoare agregată.
Misiune: să genereze şi să implanteze soluţii pentru calitate şi îmbunătăţirea continuă, care să depăşească aşteptările şi să unească valorile agregate clienţilor şi asociaţilor comerciali în fiecare oportunitate de serviciu, îmbunătăţind în mod continuu schemele de consultanţă, instrucţie şi servicii externe.
Viziune: să fie furnizorul de referinţă în servicii şi pentru calitate, focalizarea proceselor, dezvoltarea umană şi îmbunătăţirea în Mexic şi America Latină, având în fiecare dintre clienţi un prieten şi totodată un asociat comercial.
Valori: se ştie faptul că învăţarea este o oportunitate de a asimila, care este una constantă, şi datorită căreia se aplică următoarele valori în organizaţie: muncă, responsabilitate, profesionalism, onoare şi etică.
2. OBIECTUL DE ACTIVITATE
Consultanţi, lideri de proiect, instructori şi documentatori. Ingineri industriali, administrativi, acţionari, cei care studiază piaţa, cei care se ocupă de finanţe şi informaticieni cu o experienţă ce depăşeşte 15 ani în proiecte de re-inginerie, întocmirea hărţilor, analiză şi reproiectare al proceselor, îmbunătăţire continuă, aplicarea metodologiei 5S, sisteme de gestiune a calităţii, calitatea serviciilor, model de direcţie pentru calitate, documentaţie şi implementare ISO 9001:2000, gestiune ambientală, producţie şi manufactură, siguranţă industrială, export, finanţe, planificare strategică, comercializare şi vânzări, gama 6, statistică, benchmarking, climatul laboral şi diagnosticul organizaţional.
Personalul firmei se bazează pe experienţă şi abilităţi pentru administraţia şi controlul de proiecte, coordonare de echipe şi muncă, dezvoltarea resurselor, ateliere şi servicii de consultanţă şi capacităţi de organizare a sectorului industrial, manufactură, transformare, comunicaţii, transport, tehnologie, export, turism, servicii, alimentaţie, educaţie, finanţe, petrochimic, sănătate, investigaţii, comerţ şi guvern.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Diagnoza Organizationala - Studiu de Caz Realizat pentru Gensol SA.doc