Diagnoza Culturii Organizationale

Extras din referat Cum descarc?

Grupul COSMOTE este astazi cel mai extins operator de telefonie mobila din sud-estul Europei cu 20,3 milioane de utilizatori in Albania, Bulgaria, Grecia si Romania, adresandu-se unei piete de 45 milioane persoane.
In decembrie 2005, COSMOTE a aparut pe piata din Romania si a anuntat investitii de 450 milioane euro pentru urmatorii trei ani.
Inca de atunci, COSMOTE Romania a avut ca obiectiv furnizarea unor servicii de telefonie mobila de calitate, accesibile tuturor. A fost operatorul ce a avut cea mai rapida dezvoltare din Romania. 
In mai 2006, Grupul COSMOTE a anuntat achizitia Germanos SA, care era pana atunci cel mai puternic retailer de telefonie mobila din sud-estul Europei.
Principala activitate a companiei COSMOTE este aceea de a oferi o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile: servicii preplatite si cu abonament, apeluri internationale si roaming, Mesagerie Vocala, Mesaje Scrise, MMS, Redirectionarea Apelurilor, Restrictionarea Apelurilor, Apel in Asteptare, Teleconferinta, Transfer Credit, Info Cost, Agenda Cosmote, Serviciul e-Bill, Internet mobil 3G, Wireless Internet.
Avand ca scop oferirea de servicii la un grad inalt de calitate pentru clientii sai, reteaua COSMOTE a fost proiectata in scopul de a oferi canale de comunicatie simultane si, un semnal vocal curat prin eliminarea interferentelor de orice fel.
Reteaua este proiectata asfel incat sa fie suficient de flexibila pentru a putea livra serviciile cu valoare adaugata oferite de catre companie.
Compania se bazeaza, in principal, pe respectul fata de clienti, pe competentele angajatilor sai, pe performanta profesionala, au curajul de a inova si au incredere in ei.
Referitor la produse si servicii, strategia companiei presupune lansarea unor noi produse, adaptate clientilor, dar si dezvoltarea de proiecte experimentale in reteaua COSMOTE. Compania este pe un loc fruntas pe piata, datorita calitatii produselor si serviciilor oferite.
In ceea ce priveste resursele umane, compania urmareste sa angajeze persoane tinere, care sa se integreze rapid in organizatie si sa le ofere recompense si posibilitati de promovare in functie de munca pe care o presteaza. In luna septembrie 2013, firma avea 1030 de angajati. In orasul Vaslui compania are 5 magazine Cosmote (Germanos+Romtelecom), care insumeaza 33 de angajati.
La sfarsitul anului 2013, COSMOTE avea 6,5 milioane clienti, segmentul business majorandu-se cu 27 %. Serviciile 3G au fost disponibile pentru 66% din populatie, baza de clienti crescand cu 116% fata de anul precedent.
Cota de piata, la finele anului 2013 era de 24 %, iar veniturile erau de 468,2 mil euro.
In decursul lunii noiembrie au fost evaluati angajatii magazinelor COSMOTE din Vaslui, evaluare ce a avut ca scop identificarea culturii organizatiei.
Studiul a fost efectuat la sediile COSMOTE din Vaslui, iar pentru culegerea si prelucrarea informatiilor am folosit urmatoarele instrumente:
- observatia directa;
- studierea unor documente ale magazinului;
- chestionar.
Chestionarele au fost aplicate pe un esantion de 25 de angajati, dintre care 5 persoane ocupa posturi de conducere.


Fisiere in arhiva (1):

  • Diagnoza Culturii Organizationale.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!