Diagnoza Culturii Organizaționale

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2540
Mărime: 32.23KB (arhivat)
Publicat de: Paul Murariu
Puncte necesare: 6

Extras din referat

Grupul COSMOTE este astăzi cel mai extins operator de telefonie mobilă din sud-estul Europei cu 20,3 milioane de utilizatori în Albania, Bulgaria, Grecia şi România, adresându-se unei pieţe de 45 milioane persoane.

În decembrie 2005, COSMOTE a apărut pe piaţa din România şi a anunţat investiţii de 450 milioane euro pentru următorii trei ani.

Înca de atunci, COSMOTE România a avut ca obiectiv furnizarea unor servicii de telefonie mobilă de calitate, accesibile tuturor. A fost operatorul ce a avut cea mai rapida dezvoltare din Romania.

În mai 2006, Grupul COSMOTE a anunţat achiziţia Germanos SA, care era până atunci cel mai puternic retailer de telefonie mobilă din sud-estul Europei.

Principala activitate a companiei COSMOTE este aceea de a oferi o gamă completă de servicii de telecomunicaţii mobile: servicii preplătite şi cu abonament, apeluri internaţionale şi roaming, Mesagerie Vocală, Mesaje Scrise, MMS, Redirecţionarea Apelurilor, Restricţionarea Apelurilor, Apel în Aşteptare, Teleconferinţă, Transfer Credit, Info Cost, Agenda Cosmote, Serviciul e-Bill, Internet mobil 3G, Wireless Internet.

Având ca scop oferirea de servicii la un grad înalt de calitate pentru clienţii săi, reţeaua COSMOTE a fost proiectată în scopul de a oferi canale de comunicaţie simultane şi, un semnal vocal curat prin eliminarea interferenţelor de orice fel.

Reţeaua este proiectată asfel încât să fie suficient de flexibilă pentru a putea livra serviciile cu valoare adăugată oferite de către companie.

Compania se bazează, în principal, pe respectul faţă de clienţi, pe competenţele angajaţilor săi, pe performanţa profesională, au curajul de a inova şi au încredere în ei.

Referitor la produse şi servicii, strategia companiei presupune lansarea unor noi produse, adaptate clienţilor, dar şi dezvoltarea de proiecte experimentale în reţeaua COSMOTE. Compania este pe un loc fruntaş pe piaţă, datorită calităţii produselor şi serviciilor oferite.

În ceea ce priveşte resursele umane, compania urmăreşte să angajeze persoane tinere, care să se integreze rapid în organizaţie şi să le ofere recompense şi posibilităţi de promovare în funcţie de munca pe care o prestează. În luna septembrie 2013, firma avea 1030 de angajaţi. În oraşul Vaslui compania are 5 magazine Cosmote (Germanos+Romtelecom), care însumeaza 33 de angajaţi.

La sfârşitul anului 2013, COSMOTE avea 6,5 milioane clienţi, segmentul business majorându-se cu 27 %. Serviciile 3G au fost disponibile pentru 66% din populaţie, baza de clienţi crescând cu 116% faţă de anul precedent.

Cota de piaţă, la finele anului 2013 era de 24 %, iar veniturile erau de 468,2 mil euro.

În decursul lunii noiembrie au fost evaluaţi angajatii magazinelor COSMOTE din Vaslui, evaluare ce a avut ca scop identificarea culturii organizatiei.

Studiul a fost efectuat la sediile COSMOTE din Vaslui, iar pentru culegerea şi prelucrarea informaţiilor am folosit următoarele instrumente:

- observaţia directă;

- studierea unor documente ale magazinului;

- chestionar.

Chestionarele au fost aplicate pe un eşantion de 25 de angajati, dintre care 5 persoane ocupă posturi de conducere.

Preview document

Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 1
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 2
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 3
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 4
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 5
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 6
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 7
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 8
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 9
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 10
Diagnoza Culturii Organizaționale - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Diagnoza Culturii Organizationale.docx

Alții au mai descărcat și

Diagnoza Culturii Organizaționale a Băncii Raiffeisen

1. CADRU GENERAL Firma este un ansamblu de activităţi tehnice şi economice specifice unei afaceri, completat de portofoliul de produse şi / sau...

Diagnoză organizațională - studiu de caz realizat pentru Gensol SA

PROIECT DE DIAGNOZĂ ORGANIZAŢIONALĂ STUDIU DE CAZ REALIZAT PENTRU GENSOL S.A. 1. ISTORIC AL FIRMEI Gensol este o firmă mexicană care, de când...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Dezvoltarea unei Organizații Furnizoare de Servicii Sociale

INTRODUCERE Lucrarea de faţă, “Dezvoltarea unei organizaţii furnizoare de servici sociale”, vrea să surprindă o viziune mai largă a ceea ce...

Relația dintre Motivația în Muncă și Cultura Organizațională

INTRODUCERE În ultimii ani, societatea românească trece printr-o perioadă caracterizată de o continuă schimbare socială: se schimbă normele...

Coca cola - mai mult decât o bautură, o legendă

Introducere În acest proiect am ales să vorbesc despre Compania Coca Cola, o companie cunoascută numai după nume și brand de 95% din populația...

Rolul resurselor umane în lumea contemporană

Introducere Am decis sa abordez aceasta tema deoarece este un subiect deosebit de complex si de perspectiva care include nenumarate cunostinte de...

Cultură Organizațională

O data cu aparitia conceptului de cultura organizationala, studiul acestui fenomen a cunoscut o extraordinara amploare. Având importante implicatii...

Proiect de diagnoză și dezvoltare în managementul resurselor umane realizat la SC Dorna Lactate SA

Proiectul de diagnoza si dezvoltare privind Managementul Resurselor Umane a fost realizata în cadrul societatii „Dorna Lactate” unul dintre primii...

Diagnoza Culturii Organizaționale a Băncii Raiffeisen

1. CADRU GENERAL Firma este un ansamblu de activităţi tehnice şi economice specifice unei afaceri, completat de portofoliul de produse şi / sau...

Analiză Comparativă Privind Cultura Organizațională

„Organizaţiile au culturi tot aşa cum oamenii au personalitate”, conform afirmaţiei celor doi cercetători ai mediului corporatist Oswick si Grant,...

Ai nevoie de altceva?