Diagnosticul Mediului Intern al Firmei

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1388
Mărime: 41.74KB (arhivat)
Publicat de: Dumitru Năstase
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA PETROL-GAZE PLOIESTI FACULTATEA: STIINTE ECONOMICE SPECIALIZAREA: MANAGEMENT

Extras din referat

Prezentarea generala a activitatii SC.BILLA SRL.

BILLA este cel mai mare si mai cunoscut lant de supermagazine din tara.

Viziunea BILLA este de a fi recunoscut ca supermagazinul ce ofera cea mai buna experienta clientilor sai. A fi cel mai bun inseamna atingerea si mentinerea unor standarde de calitate,servire si curatenie (OSC) deosebite,astfel incat sa-l faca pe fiecare client care trece pragul magazinului sa zambeasca si sa se simta bine.

Scurt istoric

In decembrie 1953 pianistul de numai 36 de ani Karl Wlaschek deschidea in Viena primul magazin de produse cosmetice in regim discount. Astfel ,intr-un spatiu de vanzare de numai 40 mp, clientilor li se oferea posibilitatea de a achizitiona produse de marca la preturi extrem de avantajoase. Acesta politica de preturi s-a impus in scurt timp,succesul avut ducand la deschiderea si altor filiale in Viena.

In 1960 numarul magazinelor ajunsese déjà la 45, strategia de discount fiind ulterior aplicata si in sectorul alimentar.

In 1961 firma primea numele BILLA , insemnand in limba germana ,, magazin ieftin” (Billinger Laden), strategia clara a preturilor avantajoase ducand la pozitia de cel mai de succes lant de supermagazine in Austria de astazi. De aceea ,expansiunea a continuat intr-un ritm accelerat.

Astazi firma face parte din concernul german REWE, numarand in Austria aproximativ 1000 de magazine,iar prin Eurobilla alte 300 in tari precum Italia, Cehia, Slovacia, Romania, Croatia, Ucraina, Bulgaria si Rusia.

In Romania, EUROBILLA este reprezentata de lantul de supermagazine BILLA , lider al pietei romanesti en-detail de produse alimentare si de larg consum.

Din februarie 1999, cand a avut loc deschiderea primului supermagazin in Bucuresti,BILLA s-a straduit in permanenta sa satisfaca cele mai exigenet cerinte ale clientilor sai. Prin utilizarea unei tehnologii moderne si a unei organizari riguroase, BILLA reuseste sa atinga un volum mare de vanzari, sa isi asigure in permanenta o buna cota de piata si sa se dezvolte permanent.

In prezent reteaua de supermagazine BILLA numara 85 filiale in intreaga tara. Fiecare supermagazin, cu o suprafata de vanzare intre 1000 si 2400 mp, cu peste 200 de locuri de parcare si peste 10 000 de produse ofera locuitorilor din Bucuresti, Ploiesti, Arad, Timisoara, Cluj, Deva, Constanta, Galati, Craiova, Iasi,Braila, Sf. Gheorghe, Satu Mare,Bacau, Ramnicu Valcea,Baia Mare, Medias, Giurgiu,Reghin,Sibiu, Slatina, Tulcea si Suceava,posibilitatea de a-si face cumparaturile zilnice intr-un supermagazin civilizat de talie europeana,la preturi foarte avantajoase.

Obiectul de activitate: comertul cu produse de larg consum si alimentare.

BILLA se doreste a fi simbolul cumparaturilor de calitate la preturi convenabile,iar ca obiectiv principal are scaderea preturilor pentru a facilita achizitionarea de produse intr-o gama larga. BILLA are in vedere satisfacerea tuturor gusturilor prin produse de calitate,preturi avantajoase,marci binecunoscute si marca proprie si bineinteles promotii atractive.

Forma juridica: SRL

Localizarea firmei analizate: aria geografica deservita judetul Prahova

Valoarea capitalului social este de 40.654.117,30 lei.

Resursele umane

Numarul total al salariatilor este de 170 de persoane.

Organigrama

Preview document

Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 1
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 2
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 3
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 4
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 5
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 6
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 7
Diagnosticul Mediului Intern al Firmei - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Diagnosticul Mediului Intern al Firmei.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Elaborarea strategiei de promovare pentru produsul Heineken la S.C Heineken România S.A

În prezent, noţiunea de turbulenţă, invocată în literatura consacrată marketingului modern, relevă mai mult ca niciodată condiţiile actuale în care...

Analiza Diagnostic și Perspectivele de Dezvoltare la SC Lider CMC SRL Suceava

INTRODUCTION Diagnostic analysis is a broad investigation of the main economic, technical, sociological, legal and management aspects of a...

Procesul Managementului Strategic la SC Alcomsib SA

1. MANAGEMENT STRATEGIC - CATEVA ELEMENTE TEORETICE În mod curent, prin management strategic se are în vedere întregul proces de management al...

Managementul calității la SC Autopart SRL

INTRODUCERE Lucrarea “Analiza managementului calităţii la S.C. EURO PARTENER INSTAL S.R.L ” este structurată în 4 capitole. Ea are drept obiectiv...

Strategia de internaționalizare a firmei - studiu de caz - Grupul Carrefour

Capitolul 1. Elemente generale privind internaționalizarea unei firme 1.1 Introducere Tema „Strategia de internaționalizare a firmei” a fost...

Auditul Mediului de Marketing în Cadrul Hotelului Miami - Gorj

CAPITOLUL I ~ ORGANIZAREA DE MARKETING – COORDONATE GENERALE 1.1 Conceptul de audit de marketing Conceptul de audit de marketing a fost...

Simularea decizională privind managementul strategic al SC Caroli Foods Group SRL

Capitolul I. Prezentarea firmei I.1. Scurt istoric și localizare geografică Caroli Foods Group este una dintre cele mai mari companii...

Particularitățile activității de marketing

Introducere Înainte de a-si satisface nevoile de siguranta, educatie, cultura, omul cauta sa-si satisfaca nevoile primordiale, fiziologice, puse...

Ai nevoie de altceva?