Pentru abordarea acestui subiect, am ales ca exemplu compania Vodafone, deoarece am avut oportunitatea de a lucra in cadrul acestei firme pe o perioada de cateva luni, unde am putut invata numeroase lucruri despre firma si nu numai. Vodafone Group Plc este o companie multinationala britanica de telecomunicatii cu sediul in Londra, Marea Britanie. Compania este prezenta in 93 de tari, fiind a treia cea mai mare companie de telecomunicatii mobile din lume Misiunea pe care si-au asumat-o, inca de la inceput, este de a ajuta oamenii sa comunice mai usor si sa fie in legatura permanenta cu lumea. In toti anii de activitate , Vodafone a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii majore la nivel international orientate in principal spre extinderea acoperirii retelelor 2G, 3G si 4G, lansarea de noi produse si servicii de comunicatii, extinderea retelei de magazine la nivelul intregii lumi si nu in ultimul rand, programe sociale in sprijinul comunitatii Viziunea acestei companii este sa devina un lider de piata, un model in ceea ce priveste conduita de afaceri in toata lumea, este de a fi cea mai de incredre companie din toate tarile unde este prezenta. Recent, Vodafone a fost recunoscuta de catre unele dintre cele mai prestigioase topuri internationale pentru valoarea business-ului, inovatie, incredere si etica. Conform topului Forbes Global 2000 pentru anul 2009, Vodafone se situeaza printre cele mai mari companii din lume, in timp ce revista Business Week plaseaza Vodafone in topul celor mai inovatoare companii la nivel mondial si Totodata, conform studiului realizat de revista Reader's Digest, Trusted Brand 2009, Vodafone a fost nominalizat drept cel mai de incredere brand de telecomunicatii din Romania. Printre valorile companiei Vodafone, se Numara pasiunea fata de client. Clientul, pentru companie este cel mai important pion. Grija fata de client face parte din strategia si obiectivele Vodafone. Orientarea spre client, spre indeplinirea nevoilor acestuia, sunt cerinte esentiale in momentul in care se fac angajari in cadrul companiei. Avand in vedere faptul ca piata de telecomunicatii mobile este in continua miscare, companiile batandu-se, practic pentru fiecare client, accentul se pune pe calitatea serviciilor oferite, pe cum se poarta compania cu clientii ei. O alta valoare importanta a companiei este pasiunea pentru angajati, astfel, Vodafone nu poate fi leader pe piata telecomunicatiilor si nu-si poate atinge obiectivele daca nu are angajati devotati, profesionisti si care se implica in activitatea companiei. Vodafone investeste in angajatii sai; pe langa motivarea financiara, angajatii participa la cursuri de perfectionare continua, in cadrul companiei. De asemenea, se pot implica in activitatea altor departamente, pentru a se dezvolta profesioanl. Spiritul de echipa este o caracteristica a Vodafone, punandu-se accent pe activitatile care formeaza si consolideaza echipa: se organizaza team-building-uri, iesiri in oras cu colegii. Iar pe timpul verii sau la sfarsit de an se organizeaza intalniri la mare, la munte, sau alte orase stabilite de catre director cu anagajatii Vodafone unde se imbina sedintele pentru evaluarea performantelor cu relaxarea.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).