Concept de Afacere

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 8 în total
Cuvinte : 1330
Mărime: 24.08KB (arhivat)
Publicat de: Matei-Gherasim Gal
Puncte necesare: 7

Extras din referat

1. Ideea de afacere si descrierea

Afacerea la care ne-am gandit sa o realizam este un complex care presteaza atat produse cat si servicii. Complexul se va numi “La Orizont” si va fi situat pe strada Corneliu Coposu, Cluj-Napoca. La prima vedere aceasta amplasare a complexului nu putem spune ca este foarte convingatoare sau cel putin ridica semen de indoiala in privinta numarului de clienti. Un avantaj al acestui complex va fi faptul ca va putea fi inchiriat pentru mai multe tipuri de evenimente.

Complexul va oferi o sala de evenimente ( nunti, botezuri, inmormantari, zile de nastere, etc.). Sala va avea o capacitate de 200 de locuri. Pe langa aceasta sala care va fi amplasata la parter, la etaj vom avea 2 sali mai mici unde vom organiza petreceri pentru copii, iar in curte vom avea propria noastra cofetarie. Pe langa acestea mai avea in spatele complexului o spalatorie.

Pretul meniului va fi accesibil, cu produse variabile, clienti avand posibilitatea de a alege. Salile de la etaj vor putea fi folosite atat pentru zilele de nastere ale copiilor, cat si pentru copiii, ai caror parinti i-au parte la unul dintre evenimentele specificate mai sus. Dupa terminarea evenimentului, fetele de masa si tot ce tine de spalat, le vom duce in spalatoria noastra pentru a fi curatate, astfel economisind timp si bani. Cofetaria va furniza torturi si prajituri personalizate pentru toate tipurile de evenimente.

2. Oportunitatea de afacere si viabilitatea acestia

Am ales deschiderea acestui complex datorita cererii pentru evenimente din ce in ce mai numeroasa, din ultmii ani. Consideram ca aceasta oportunitate de deschidere a complexului, este o alegere foarte buna.

Pe timpul verii, suntem constienti ca salile de petreceri nu vor fi inchiriate foarte des pentru zilele de nastere a copiilor, deoarce majoritatea dintre ei sunt plecati la bunici sau in concediu cu parinti, dar va putea fi folosita la cererea parintilor care participa la eveniment. De aceea ne vom axa pe sala de evenimente si suntem convinsi ca in fiecare weekend, chiar si in timpul saptamanii vom avea evenimente.

Participand la diverse evenimente de acest gen am sesizat ca restaurantele din Cluj nu ofera oportunitatea pe care o oferim noi. Cu toti stim ca in ziua de azi prestarea unor astfel de servicii poate ajunge de foarte multe ori la un pret ridicat, de aceea dorim sa ne adresam persoanelor cu venituri mici si medii.

3. Motivarea intrarii in afacere

Datorita faptului ca suntem absolventi ai Facultatii de Business, am hotarat sa ne deschidem o afacere deoarce consideram ca am acumulat destule informatii pentru a porni pe acest drum.

Un alt factor care ne-a determinat sa ne deschidem acest complex este cel financiar, deoarece in ultimii ani am avut ocazia sa lucram in mai multe restaurante, unele nu foarte selecte care au supravietuit si pe timp de criza, chiar realizand profit numai din astfel de evenimente.

Daca ar fi sa alegem un tip de antreprenor consideram ca suntem unul vizionar. Avem incredere in noi, luam initiativa, ne place sa lucram in echipa, iar un lucru pe care il apreciem foarte mult considerand ca este si foarte constructiv, este feedback-ul. Stim exact unde vrem sa ajungem, ceea ce ne dorim, iar atunci cand lucram in echipa ne place sa ne expunem ideea pentru a ajunge la o decizie comuna.

Preview document

Concept de Afacere - Pagina 1
Concept de Afacere - Pagina 2
Concept de Afacere - Pagina 3
Concept de Afacere - Pagina 4
Concept de Afacere - Pagina 5
Concept de Afacere - Pagina 6
Concept de Afacere - Pagina 7
Concept de Afacere - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Concept de Afacere.docx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Planificarea Strategică

1. PLAN DE AFACERI 1.1. PLANIFICAREA STRATEGICA 1.1.1. IMPORTANTA PLANIFICARII STRATEGICE Planificarea strategica reprezinta un element...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Franciza - Avantaje și Limite

Introducere Conform Codului deontologic elaborat de Federaţia Europeană de Franchising franciza poate fi definită ca un sistem de comercializare a...

Leasingul în România

INTRODUCERE Apariţia leasingului ca noţiune şi răspândirea lui ca formă de finanţare datează din anii '50, însă baza economică s-a format mai...

Francizarea internationala. Studiu de caz

Introducere Prezenta lucrare de licență are ca scop evidențierea noțiunilor generale și particularităților francizării internaționale precum și...

Înființarea unei afaceri

Plan de marketing 1. PREZENTAREA CONCEPTULUI DE AFACERE Compania noastra ofera clientilor posibilitatea de a organiza o petrecere lipsita de...

Plan de Afaceri - SC Carrefour România SA

Capitolul I. Planul de afaceri – rol și importanță 1.1. Definirea planului de afaceri Pentru a înţelege ce este un plan de afaceri trebuie...

Proiect la Management - Restaurantul Bistro

1. Introducere Ce este un plan de afaceri? Pentru a înţelege ce este un plan de afaceri trebuie definit întâi conceptul de „afacere”. O definiţie...

Franciza

Notiunea de franciza face inca obiectul de studiu in ceea ce priveste definirea atat din punct de vedere juridic, cat si la nivelul conceptual al...

Contractul de Franciză

I.Consideratii generale privind franciza 1.Istoric Istoria francizei dateaza din 1850, cand in New South Wales a fost folosit acest tip de...

Ai nevoie de altceva?