Comportament organizațional - Kaufland

Extras din referat Cum descarc?

Termenul Management (din latinescul manum agere = a conduce cu mana) a fost definit de catre Mary Follet prin expresia "arta de a infaptui ceva impreuna cu alti oameni". Termenul desemneaza:
a) functional
o activitate, o actiune respectiv un proces
Exemple: Managementul proiectului, Managementul timpului, Management personal, Managementul comenzilor, Managementul configuratiei, Managementul cunostintelor, Managementul schimbarii;
o totalitatea actiunilor obisnuite de conducere sau administrare a organizatiilor,
b) institutional
o grupa de persoane cu preocupari predominante pentru actiuni organizatorice sau de conducere;
o agenti ai sportivilor sau artistilor.
Majoritatea teoreticienilor in management gasesc inceputurile managementului la Frederic Taylor si la Henry Fayol, altii considera ca au existat si inaintea acestora specialisti si practicieni care au pus in evidenta elemente manageriale (R.Owen, Ch. Bobbage etc). Sunt cercetatori care imping istoria perceptelor manageriale pana in Antichitate.
Functia organizationala care asigura desfasurarea activitatilor intr-un mod eficient si urmareste obtinerea nivelului maxim de rezultate prin folosirea optima a resurselor. Activitatea de management poate fi referitoare la echipe sau la procese. 
Resursele pe care, in principal, le are la dispozitie un manager sunt: timpul, talentul, resursele financiare si resursele umane. Management este si denumirea data echipei de manageri a unei organizatii. 
In continuare a, ales ca exemplu, in sustinerea subiectului, un supermarket cu activitate si in orasul Iasi.
Istoric
Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania, fiind una din cele mai dinamice companii din domeniul comertului. 
Calitatea, gama diversificata de produse cat mai ales preturile mici sunt pentru client cele mai importante criterii de alegere. Kaufland indeplineste exact aceste dorinte. La Kaufland clientul este mereu in centrul atentiei. Acestea sunt bazele succesului acestei firme. 
Kaufland Romania are in prezent (februarie 2008) circa 5.650 de angajati, la sediul central, in cele 31 de magazine, precum si la sediul logistic situat in Parcul Industrial Ploiesti. Divizia Kaufland face parte din concernul german Lidl & Schwarz Co&KG, cu peste 200.000 de angajati in toata Europa. Concernul Kaufland detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania. 
Hipermarket-urile cu autoservire au o suprafata totala de vanzare cuprinsa intre 2500 mp si 12.000 mp si sunt cunoscute sub denumirea de ,,Kaufland", "KaufMarkt" si ,,Handelshof".
Oferta cuprinde de la marci proprii, care contine produse de calitate la preturi convenabile, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca. 
Un punct forte pentru Kaufland il reprezinta departamentul de produse proaspete: Kaufland garanteaza zilnic clientilor sai calitatea si prospetimea absoluta la preturi de top pentru carne, mezeluri, branzeturi si produse lactate pana la legume si fructe.
In afara de oferta bogata de alimente Kaufland ofera produse atractive la preturi convenabile din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber, si multe altele, la care se adauga oferte speciale saptamanale. Magazine de renume si de specialitate completeaza oferta fiecarui hipermarket Kaufland.
Kaufland este una dintre firmele comerciale de succes din Germania. Si acest succes nu este deloc intamplator. Amestecul de "totul pentru necesitatile zilnice" de la apa minerala pana la lamaie si mai mult, de la forma de cozonac pana la pasta de dinti, conceptul "totul sub un singur acoperis" convinge.
Hypermarket-urile cu autoservire Kaufland ofera produse atat in domeniul alimentar cat si multe alte articole in domeniile: Menaj, Timp liber si Gradina, intotdeauna un record de preturi mici. Si exact asta este ceea ce face Kaufland - combinatia dintre diversitatea ofertelor si preturile zilnice mici.
Va rog la masa! - produse alimentare de la KAUFLAND
Alegerea este facuta. Azi aveti chef de lucruri simple, maine de delicatese iar poimaine de bucatarie rapida? Cu alimente de la Kaufland fantezia nu are limite.
Kaufland ofera pentru fiecare produsele corespunzatoare.
Proaspat pe masa - spune un principiu Kaufland. De la Fructe si Legume, Carne si Mezeluri pana la Produse lactate si Branzeturi primeaza prospetimea. Si prospetimea la Kaufland este unica in felul ei si invariabila. Kaufland va garanteaza acest lucru in scris. 
In plus bauturile de la Kaufland sunt savoare pura.
Articole nealimentare
Ceea ce in limbaj de specialitate este denumit Non Food, sunt produsele nealimentare pe care cumparatorii le gasesc in magazinele Kaufland.
KAUFLAND - tara cumparaturilor unde gasiti tot ce aveti nevoie si tot ce doriti.
Si la preturi zilnice mici.Garantat!


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportament Organizational - Kaufland.doc

Imagini din acest referat Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!